1. časť- nový začiatok

321 8 5
                                    

Prvý deň na novej škole, ahh, nikoho tu nepoznám a bojím sa že si ma nikto ani len nevšimne. Chodím na umeleckú školu, kde sme chceli ísť s kamarátkou, no ju zobrali na gymnázium. Takže som na to ostala sama.

Vidím tam menšiu skupinku dievčat, ktoré sa na niečom smejú. Prišlo mi milé sa im prihovoriť, ale asi to nebol dobrý nápad. Jedno dievča podišlo ku mne a  sotila do mna so slovami nech vypadnem. Túto "roztržku" videlo dievča, ktoré bolo o rok staršie odo mňa. Chytila ma za ramená a povedala :

 ,,To nič. Je to hlupaňa. - mimochodom ja som Valéria. Som z 2.B, predpokladám že si tu nová. Nikdy som ťa tu nevidela." Vyzerala veľmi sympaticky. 

,,Ahoj, ja som Alex. Áno, áno som tu nová. Nič s z toho ani nerobím, šikanu som zažívala celé detstvo." 

,,Teší ma. S tou šikanou sme na tom rovnako.  Ale ako som prešla na strednú už je to v pohode." 

,,Hhh, no nič. Vyzeráš byť veľmi super baba. Si tu na internáte? " 

,,Hech, ďakujem Alex. Áno. Ak chceš, môžme ísť ku mne na izbu."

,,Dobre, tak teda poďme." 

Vall ma chytila za ruku a ťahala cez chodbu, ktorá bola plná študentov. Keď Valéria zastavila, pochopila som, že sme pred jej izbou. Bola iba o  2 izby ďalej od tej mojej. 

,,No čo Alex? Prečo si sa rozhodla ísť zrovna na umeleckú? " 

,,Milujem fotiť, či už prírodu, alebo ľudí. Môj plán bol, že sem pôjdem s kamarátkou, ale ju prijali na gymnázium. Preto tu som sama. A ty? Prečo si tu? "

,,Pôvodne som sem nechcela ísť, ale donútili ma sem ísť rodičia. Vraj viem pekne kresliť. " ukázala mi jej kresby. 

,,W.O.W. Vraj?! To si robíš srandu?! Nádherne kreslíš!" Mala tam portréty známych hercov a spevákov, ale aj panorámu nejakej lúky. 

,,Počkaj tu! Niečo ti ukážem." Zvalila ma na postel a bežala pre niečo do skrine. Vytiahla odtiaľ papier, bol zrolovaný, takže som nevedela čo tam bolo. ,,Zavri oči!" poslúchla som. Valeria medzi tým otvorila rolku a chytila ju do oboch rúk, ktoré dala pred moju tvár. ,,Môžeš." Otvorila som oči a predo mnou vysela kresba s dievčaťom , ktoré držalo fotoaparát pred jedným okom, ako keby fotila. 

,,Wau. Vall, máš naozaj talent! Táto kresba sa mi páči asi najviac." Vall mi podala kresbu. 

,,Pači sa! Nechaj si ju, keď sa ti tak páči." povedala s úsmevom na perách. Jej úsmev je naozaj nádherný. Celkovo je nádherná- má krátke, čierne vlasy;veľké- zelené oči a ten jej úsmev, ahh.



Prvá časť je dopísaná. Dúfam že sa vám bude páčiť, po prípade napíšte do komentárov, čo mám zlepšiť. Budem rada za každý jeden komentár, či už pozitívny alebo negatívny. 

Ahojte. :)


Bola som normálne dievča...(SK)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ