5.

63 2 0
                                    

Prepáčte moji že tak neskoro pridávam ďalšiu kapitolu, ale na písanie som moc náladu nemala. Ale je tu nová časť, dlhšia aby to bolo ako za dve kapitoly xDD 

 ,,Oh Vall, to mi je ľuto. Dúfam, že tvoja mama sa vzpamätá a toho hajzla nikdy na slobodu už nepustia." povedala som po pár minútach ticha s hnevom a súcitom v hlase. 

,,To nič. Už je to za nami. O mame nič nové neviem, a otcovi ešte zostávajú 3 roky." kľudným hlasom odvetila.

,,Vall, mám nápad. Na všetko teraz zabudneme, objednáme si pizzu a dnes u teba prespím. Čo ty na to?"  Vall prikývla a Alex začala vytáčať číslo prvej pizzerie, ktorú našla. 

,,Máš  stiahnutý nejaký film? " opýtala sa Alex hneď po tom, ako zložila. ,,ak nie, skočím do izby po moje. Vedela som, že sa sama na intráku budem nudiť , tak som posťahovala dosť filmov na celý rok." s úškrnom dodala. Valeria pootvorila ústa, no v tom jej ich Alex zakryla. ,,NIE! Nič nehovor! Počkaj chvíľu, o minútu som naspäť." nestihla nič povedať a jej dvere sa za Alexiným splašeným "behom" ak sa to dá nazvať behom, sa s treskotom zabuchli. Vall sa na nej zasmiala a ľahla si na posteľ, v tom niekto zabúchal na dvere. ,,UŽ IDEEEEEM!!!" s nechuťou zvrieskla po dverách. Klepot sa ozval znovu. ,,Ty teľa veď už idem!" slimačím tempom sa dovliekla k dverám a keď už 3-krát  počula klopanie, rýchlosťou rozvalila dvere pri čom začala kričať .,,Ty krava,  nevie..." keď sa pozrela, kto stojí vo dverách, stíchla. ,Pardon.." zrak uprela na maximálne dobre vyzerajúceho pizzeristu, ktorý sa smial až tak veľmi, že mu vybehli slzy. ,,No ha..ha..ha, fakt vtipné...vlastne..hej bolo to vtipné." dala sa do smiechu aj ona.

Z POHĽADU ALEX: 

Rýchlosťou svetla som vybehla z Valérinej izby. Ako som bežala, tak samozrejme, to by som nebola ja, do niekoho som ZAS narazila. "Korba" do ktorej som narazila mi pripadala veľmi známa. Pozrela som hore a koho nevidím?! Modrooký blonďáčik sa na mňa usmieva. ,,Ale, ale. Koho to tu nevidím, žeby si mala šťastie do mňa narážať?" 

,,Ahoj Kubo -vyplazila som mu jazyk- , už to tak vyzerá. Kam ideš?" 

,,Mal som namierené ku sestre ale rozmyslel som si to. Idem k tebe. :D " usmial sa na mňa tým jeho zvodným pohľadom a ja som prikývla, aspoň mi pomôže vybrať film. Vošli sme dnu a on ma chytil za ruku. Pritiahol si ma k sebe a tvárou sa začal približovať k tej mojej. Keď sa naše pery dotkli, oprel ma o stenu a chcel ma vyhodiť na svoj pás (hádam chápete ako to myslím xD aaby ona mala nohy prepletene okolo jeho pásu a ruky okolo krku). V tom momente som sa zháčila a odtiahla sa od neho. ,,Pre-prepáč, toto nie-nieje správne.." koktájúco som ho odstrčovala od seba. Musím uznať, má fakt silu. 

,,Ale noo, Alex. Iba raaz." strašne z neho tiahol alkohol, čo som si všimla až teraz.  ,,NIE!! A teraz vypadni!" pri odchode ma tľapol po zadku.'Debil' pomyslela som si. 

Rýchlo som sa spamätala z toho čo sa práve stalo, a začala hľadať notebook s filmami. "Tu si!" s radosťou som vyhlásila, keď som ho po dlhom, namáhavom hľadaní našla. 





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bola som normálne dievča...(SK)Where stories live. Discover now