bitmeyen ayrilik

34 2 2
                                    

Uzun suredir mahmut ile tartisip duruyoduk selma ile de baristik fakat o kimse bilmesin dedi. İnsan sevdigi bir insanla ayni yerde oturup.ona sarilamamak hele ki kus gibi davranmak nasil bilirmisiniz? O ayri birde mahmut ile sürekli tartismak beni cok yipratmisti . iki gün boyunca mahmut a ulasamamistim o gun. Cok merak etmistim .Ona ulastigimda da onu çok merak ettigimi soyledim. Fakat o gene bagirip cagirdi .çok sinirlenmisdim . evden cikip gittim .zaten hersey üst üste gelmisti köprü ye gidip saatlerce agladim.mahmut cok pişman olmuştu. Kafama koymuştum .Benim icin herşey bitti. Eve döndüm annem dayimlardaydi. Hala dönmemişdi.yatip uyudum .günlerce mahmut ile konuşmadim .3 yil olmusdu ama o herşeyi boş veriyordu .umurunda deildim .bu yüzden ayrilma karari aldim bunu ona da söyledim fakat o kabul etmedi .diretti.mahmut u çok seviyordum hala ama ona ayrilmamiz gerektigini söyledim yine diretti . Onu sevmedigimi söyledim .inanmadi .inansin diye allah kahretsin baska birine evet dedim başka birine sevgilim dedim .facebook ta iliski durumu yapmistik. Mahmut bunu görmüştü . oda o gece o köprüye gitmisti. Bana çok kirgindi . sabah uyandigimda bir sürü mesaj gelmisti okula gidiyordum. Okumaya basladim.
"Sen bana nasil böyle bir şey yaptin be sende mi bunu yapacaktin bana seni gerçekten sevmisdim. Neden be sevgim neden neden yaptin bana bu kahpeligi" yikildim  adeta bu dunyada tek sevdigim insan bana kahpe dedi .canim çok yanmisdi  gerçeği bilmiyordu onu nasil sevdigimi bilmiyordu . ona ulastim yarin yüz yüze konusalim diye karar verdik . ne askti be bitmemeliydi ama başka carem yoktu .Mutlu olamazdik artik. Ertesi gün buluştuk . agladi .karsimda durup agladi .içten içe kendimi yiyordum ona sarilip opmemek için ama yapmicaktim söz vermistim . offff onu cok seviyordum . kacmaya calistim b. Yüzük almisti ikimize en cok istedigim seydi bu . ama yinede yapamazdim  .gitmek istedim .git dedi .gittim .o orda ağlarken arkami dönüp gittim .çok dönmek istedim ama donemedim .eve gittim . o kadar pisman oldum ki. 3 yil bu kadar kolay bitmemeliydi . bu kadar aptal olamazdim .mahmut a ulastim onu çok sevdigimi söyledim .çok geç kalmistim .mahmut bi bara gidip içmiş .o daha 18yasindaydi .kendimden nefret ettim .lütfen buraya gel askim özür dilerim dedim. Ve geldi . yerinde zar zor duruyordu. Yanina gitmek istedim fakat saat çok gecti öylece camdan baktim ona .iyi olduğunu görünce rahatladim eve git diye el isareti yptim . gitti dus alip yatmis. 
"Biz birbirimizi cok seviyoruz yasimiz bu kadar güçlü bir aşk için ufak olabilir ama gerçek hersey gerçek .herşeyi ilk onda tattim ilk onda yasadim .o benim herseyim . yemin ederim ki onu çok seviyorum .tüm bu yasadiklarimiz bir sinav bunu biliyorum . bazen cok korktum ama benim cancanim mahmut hep korkma sakin korkma derdi . o gerçekten adam gibi adam . herkese inat .bizi sevmeyen ,ayrilmamiz icin cabalayan herkese inat askimizi kaleme dokuyorum .ve hic bir zaman seni birakmicam sevgilim .

Sürpriz. Ama Bizi Yaziyorum Sevgilim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin