KİMSE DOKUNMASA MUTLUYUZ YA BİZ

37 2 0
                                    

Bir pazar günüydü. Mahmut ile buluştuk .Avcilar'a gittik.Sahile. oturduk ona öyle bir sarildim ki sanki olacaklardan haberim varmis gibi. Önce biraz konustu . "biz birbirimize aidiz sevgilim. Seni çok seviyorum .ilkim deilsin ama sonum olucaksin inş .hep birlikte yasayalim.Hayatin tüm gercekleriyle birlikte göğüs gerelim .""SEVGİM BENİM OLURMUSUN? SONSUZA DEK BENİM KALİRMİSİN" demesiyle yüzüğü cikardi .bn evet diyip boynuna atladim . yüzüğü parmagima takti .İşte o gün anladim ki hersey boş. Bos yere o kadar kirmisiZ birbirimizi .O gün çok mutluydum . çok huzurluydum .keşke hic bitmeseydi .
Ben onu gerçekten çok seviyorum . Bir sürü şey yasadik .Okadar kötüydü ki buraya yazamadim bile . Ne halde olduğumu Mahmut bile bilmez. Bi ben bi rabbim. Tek hatam güvenmekti .kime guvenirsem guveniyim illa birsey yapip bizi ya ayiriyordu yada birbirimize düşürüyordu .herkes ayni deil tekrar guvenim diyorum .bi bakiyorum o guvendigim insan da gidip guvendigi insana derken bu konu amcamlara kadar gitti. Şu an bi bilmeyen ailem var . siz söyleyin kötü bir şey mi yapiyorum . seviyorum ve seviyorum sadece . korkuyorum birde. Bu dünyada babamin bana guvendigi kadar kimse kimseye güvenmez diye düşünüyorum .bu guvenin kirilmasindan çok korkuyorum . sirf birileri görmesin diye belki aylarca gorusmedigimiz günler oldu. Ya lanet olasi insanlar .(kötü insanlar) . ne istiyorlar da anlamiyorum . offff artik yoruldum. Bunaldim . okulumu bitirip mahmut ile evlendigimizde bi süre buralardan uzaklasicam . nefes almak bile haram burda . bu satirlari yazarken hickiriklarla yaziyorum . yoruldum. Dilerim bnm yasadiklarimi (kötü olanlari) kimse yasamaz . kaldiramaz çünkü . umarim hayal ettigimiZ günler sonunda gelir bulur bizi .bosuna gitmez yasadigimiz kötü günler en azindan ileride bana bunlari yasatanlarin karsisina cikip .olduklari durumu görebilirim . çünkü allah a havale ediyorum .
Seni çok seviyorum mahmut😘😘😏😏😏😏😏😘😘😘😘

Sürpriz. Ama Bizi Yaziyorum Sevgilim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin