3.0

613 28 0
                                    

"Maar uh, ik ga slapen.." Zeg ik snel. En hang op. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het pas 7 uur is. Shit. Wat een slechte leugen.

{de volgende dag}
Ik zucht en loop naar beneden. Pap zit pizza te eten. "Mag ik ook een stukje?" "Nee, je besteld je eigen pizza maar." De meeste kinderen zouden schrikken van zijn reactie maar ik ben het gewend. Ik bel naar de pizzeria. "Hallo, wat wilt u bestellen?" Vraagt een vrouw mij beleeft. "Een pizza Hawaï, kunnen jullie brengen?" "Natuurlijk, ze zijn er over een half uurtje!" Ik bedank haar en sluit het gesprek af.

Ik kijk op mijn mobiel. Geen berichten. Ben ik te fel geweest tegen hem... Ik weet het niet. Ik kijk een aflevering teenwolf en ineens gaat de bel. Eindelijk mijn pizza ik rammel. Ik open de deur en geef de man het geld. Ik loop naar de bank en zet de tv aan. Mijn ouders zijn net vertrokken naar vrienden. Ze vragen nooit of ik mee wil maar dat vind ik niet erg.
~
Ik zet mijn bord op het aanrecht en loop naar boven doe mijn pyjama aan.

{Timo}

Ik kijk op mijn mobiel nog steeds geen bericht van Lilia.. Ik had haar gewoon moeten appen. Ze is vast bang voor me ofzo..

{Lilia}

Zou hij boos zijn.. Ik kijk op mijn mobiel nog steeds geen berichten. Ik app hem.

Ik: Slaaplekker

Ongeveer twee seconden daarna krijg ik iets terug.

Timo: Slaaplekker! x

Ik ben opgelucht hij is volgens mij niet boos. Ik draai me om en ga slapen.

LIKE AND VOTE

Whatsapp cutie? {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu