"Twee chocolade sorbets." De ober zet onze sorbets op de tafel we bedanken hem en beginnen aan onze sorbet. Ik eet onhandig en laat bijna een lepel ijs vallen. Ik kijk ongemakkelijk op terwijl Timo met een grote glimlach aan kijk waardoor ik ook moet glimlachen.
Onze sorbets zijn inmiddels op. We hebben veel gelachen en Timo heeft leuke humor. "Afrekenen kan binnen." We lopen beide naar binnen. Timo betaalt eerst zijn eigen sorbet en loop alvast naar de uitgang waar hij op me wacht. Dan loop ik naar de kassa "Ik wil graag mijn chocolade sorbet afrekenen." Zeg ik en de vrouw achter de kassa begint te lachen en zegt "Dat heeft die jongeman al gedaan" terwijl ze naar Timo wijst. Ik kijk om en zie Timo grijnzen. Snel loop ik naar hem toe. "Dat hoefde echt niet" "Graag gedaan."
Ik kijk op mijn horloge en zie dat het vier uur is. Hebben we zolang hier gezeten? "Timo, ik denk dat ik naar huis ga ik heb nog wat huiswerk liggen" "is goed" We lopen naar de fietsen. Timo pakt mijn hand en keert me om zodat ik in zijn ogen kijk. "Ik vond het heel erg leuk, dit moeten we vaker doen." Zegt hij terwijl de onzekerheid in zijn ogen is te zien. "Ja zeker." Zeg ik, het was namelijk echt heel leuk. Ik geef hem nog snel een knuffel die hij niet zag aan komen en stap op mijn fiets "Doeii!" "Doei!"
JE LEEST
Whatsapp cutie? {Voltooid}
Short StoryOnbekend: Whats upp cutie? Ik: Uh hallo Onbekend: Hoe gaat het met je? Ik: Nou uh, kun je eerst zeggen wie je bent? Onbekend: Timo ;-)