14.0

404 13 0
                                    

Eindelijk vrijdag. School is net afgelopen en iedereen loopt naar zijn fiets.

"Lil!" Ik kijk op recht tegen Seb aan. "Ja?" "Ik zie je zo hè" hij geeft me nog een knipoog en rent weg, maar waarom 'Ik zie je zo"... Ik steek ondertussen mijn sleutel in mijn fiets.

Lisa fietst op me af. "Zullen we bij mij afspreken vanavond?" Ik trek een verward gezicht en vraag wat er vanavond is "Het feest van Seb gek!" Owhh dat bedoelde Seb. "Hallooo" zegt Lisa ongeduldig, ze heeft nooit veel geduld gehad. "Ja! Bij jou is goed!"

Ik zet me fiets tegen het hek aan terwijl ik mijn goede sleutel zoek. Ik steek de juiste sleutel in de voordeur en loop naar mijn kamer en ga aan mijn bureau zitten.

Ik pak mijn boeken voor me en staar er naar. Ik kijk naar die lelijke plaatjes aan de voorkant en schuif mijn huiswerk aan de kant. Nu niet. Ik pak mijn mobiel uit mijn tas. Wat appjes van de klassen groepsapp en van Seb. Timo en ik hebben lang niet geappt.. Ik mis hem eigenlijk wel. Ik pak mijn laptop waar Netflix al klaar staat. Ik klik op 'play' en ga lekker zitten.

"Blieeeeepp Blieeeeep" Naast me schijnt mijn mobiel op.

"Hallo met Lilia"
"Hey met Timo"
"Wa-ik-euhm-ja-uh Hey"
"Het is ook moeilijk" zegt hij met een lief lachje er achter. Ik begin ook te lachen.
"Zullen we binnenkort weer afspreken? Ik vond het zo leuk laatst!" Zegt hij
"Awh ja, ik kan zondag wel"
"Leuk, misschien kunnen we een film kijken bij mij? Ik ben dit weekend alleen thuis."
"Ik-uhm ja nee ja dat is goed"

Wat kan er mis gaan, hij is zo lief! We zeggen elkaar nog gedag en dan hang ik op. Ik zie dat het al 9 uur is en ik ga snel naar Lisa haar huis.

Whatsapp cutie? {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu