Sorry dat ik zo lang niet heb geüpload! Ik ben heel erg ziek op het moment, koorts enzo. Maar hier weer een nieuw hoofdstuk. Ik heb niet heel veel inspiratie maar, ik ga mijn best doen!
__________________
Timo: Hey schatje, lekker geslapen?'Waatt schatje? Zo heeft hij me nog nooit genoemd! Wat schattig.'
Ik: Hey, ja heel goed!
Timo: Fijn!
Timo: Tot hoe laat moet je vandaag?
'Shit school!'
Ik: Tot 4 uur, maar ik ga byee
Ik loop snel naar beneden. Waar iedereen al aan tafel zit. "Goedemorgen!" Gil ik en ik krijg wat gemurmel terug. Ik ga aan de tafel zitten en neem een boterham met stroop en smeer mijn eten voor naar school, pak wat drinken en gooi het allemaal in mijn tas met de juiste boeken erbij. Ik stap de fiets op en ga naar school.
Voor school zie ik Liv staan m'n beste vriendin. Ik ren op haar af. Ik begroet Liv en we lopen de school in. Een groepje jongens fluit naar ons. Of ik populair ben? Nee, ik vind van niet. Mijn vriendinnen zeggen van wel. Ze zeggen dat alle jongens me leuk vinden enzo. 'Bullshit' ik vind van niet.
Ik doe m'n jas in mijn kluisje. Eerst Engels, dat is nog wel te doen. Ik loop naar de klas en ga naast Seb zitten. Sebastiaan is heel populair, maar sinds ik hier op school zit (nu al 3 jaar) is mijn beste vriend. Hij heeft bruin haar, donker blauwe ogen. En een paar tattoos op zijn linker arm. Hij heeft een grote reputatie als badboy, maar bij mij is het een schatje.
"Hey Seb" zeg ik terwijl ik naast hem ga zitten. "Hey Lil" en hij aait met zijn hand even door mijn haar. "Ej Stop! Het zat net goed!" Hij begint te lachen. "Waarom ben je eigenlijk op tijd?" Vraag ik. Hij is namelijk altijd te laat. "Ik dacht is even de goede jongen uit te hangen." Zegt hij simpel. Ik kijk hem raar aan. En we beginnen allebei keihard te lachen.
JE LEEST
Whatsapp cutie? {Voltooid}
Short StoryOnbekend: Whats upp cutie? Ik: Uh hallo Onbekend: Hoe gaat het met je? Ik: Nou uh, kun je eerst zeggen wie je bent? Onbekend: Timo ;-)