~Prezentul~
**Zoe pov
Ma trezesc din cauza razelor de soare, care joaca pe fata mea . Soare stupid. Ma uit la ceas , e 10:35. Ma ridic ,cu greu, din pat si ma indrept spre baie, ca sa imi fac rutina. Dupa ce ma spal pe dinti si fata , dau cu peria prin par si ma duc in dulap ca sa vad cu ce ma imbrac azi. Dupa zece minute de gandire, nimic .Dulapul e plin, da' tu nu ai cu ce sa te imbraci...Mai taci,constiinta idioata...Stii ca te faci pe tine idioata, nu? ... Daca te crezi asa desteapta, m-ai putea ajuta...Eu sunt tu, trebuie sa te descurci singura.. Jur ca intr-o buna zi ,nu o sa mai vorbesc cu tine.. Gata boss, tac.
Si uite asa au trecut minutele, in timp ce ma certam cu "eul" din capul meu .
"Haideti la masa!" o aud pe Nana ca ne striga de jos.
"ACUMA!" strigam eu si Iris in acelasi timp...Imi iau o pereche de pantaloni scurti ,albastri inchisi, un maieu negru ,destul de decoltat si ,nelipsitii, tenisi.
Merg la Iris in camera, sa vad daca e gata si o gasesc in baie incercand sa isi descalceasca claia de par .
" Hei Risu ,esti gata ?"
"Hei, inca putin , numai sa imi prind parul intr-o coada si gata".
Poarta niste pantaloni scurti, de blugi, de un gri spre negru, iar sus, avea un tricou alb cu marijuana, pe care scria ,sub desen, Vegetarian.
"Gata, hai sa mergem"." 'Neata ,Nana" spunem amandoua cand ne punem la masa.
"Buna dimineata, scumpelor!"
Eu si Iris ne uitam una la alta si ne intrebam ,care sa ii spuna Nanei despre surpriza care ne-a trecut prin cap.
Off , ii spun eu...
"Nana" spunem eu si Iris de-odata ( se pare ca gandim la fel)
"Da" ne raspunde Nana, cu o urma de amuzament, in glas.
"Vrem sa iti spunem ceva"continui eu ... Hai ca poti, Zoe! Spune-i si gata.. Usor de gandit... "Stii , acum ca suntem majore..."
"Da, draga mea?"
"Ne-am gandit sa ne mutam..singure..."
Nana se opreste din spalat vase, dar nu se intoarce la noi..
"Stiu ca o sa zici ca nu o sa ne descurcam singure, dar ne avem una pe cealalta si o sa venim in vi.." dar nu apuc sa imi termin propozitia ,ca Nana ma intrerupe.
"Inteleg ,iubito si am incredere ca o sa va descurcati ,sunteti suficient de mari ,dar ce o sa faceti cu banii ,cine o sa va apere ? Sunteti doua fete care nu stiu nimic despre autoaparare.."
"Ba nu e asa!"o intrerupe Iris
"Zoe are centura neagra in Taekwondo si e cea mai buna la lupte libere, iar eu am luat centura negra la karate si ju jitsu" .O lovesc pe Iris pe sub masa "Auu" (soptesc) "Nu trebuia sa stie asta"
"taicu-ce ? karate?" imi scapa un chicot ,cand o vad pe Nana ca se straduieste sa spuna corect numele.
"Fetelor , aveti altceva sa imi spuneti? "
"Nuu" zicem in acelasi timp
"Cine v-a invatat toate astea"intreaba Nana
"Zoe!" (fluier)
"Iris!" acelasi rezultat. Nu o sa vorbim prea curand .
"Chiar vreti sa va las fara net? Azi trebuia sa platesc factura ,dar s-ar putea sa uit ".
(imi ridic o sparceana) "Serios?"
"Nu stam doar pe net " spun eu ,putin amuzata de situatie.
"Poate, dar stiu ca Iris nu o sa reziste fara telefon" ma intorc spre Iris, care scria mesaje...O boy..
"Nici ea nu sta pe net, scrie mesaje".
"Si daca i-l iau?"
"O sa il ia inapoi,cand nu te uiti"
"Si daca ramane fara mesaje?" spune Nana
"Nu ramane fara, are nelimitate. E pe abonament"
"Atunci ii blochez abonamentul !" zice Nana putin nervoasa.
Atunci Iris sare de pe scaun .
"Gin! Unchiul Gin ne-a invatat . Mai stii cand am zis ca mergem la antrenamente, pentru majorete? Noi mergeam la sala si ne antrenam cu Gin.. Nici nu stiu de ce am zis ca am intrat in echipa de majorete a liceului .Urasc majoretele, sunt niste marionete care asculta de sefa lor, majoreta sefa ,care de obicei e curva liceului..Te rog nu imi bloca abonamentul!" A vorbit asa repede , ca aproape a ramas fara aer.
"wow" spunem eu si Nana in acelasi timp ,apoi izbucnim in ras.
"De ce radeti!?" intreaba Iris cu ochii mari si putin deranjata.
"Pai nu ma asteptam la reactia asta" spune Nana printre hohotele de ras.
"Deci asta inseamna ca nu imi blochezi abonamentul?" zice Iris cu zambetul pe buze.
"Nu, draga ,dar Gin o s-o incaseze ,pentru ca nu mi-a spus."
Eu si Iris am inceput sa radem .
"Bun ,sa revenim la ale noastre. Unde vreti sa va mutati ?"
"In Los Angeles" spun, oarecum mandra.
"Dar inseamna ca va mutati la alt liceu ?"
"Da" spunem in cor.
"Si v-ati gasit loc ,casa, ceva?"
"Da , am cumparat o casa frumoasa pe plaja Santa Monica.E superba are un etaj ,subsol pentru masini ,jaguzzi, exact pe placul nostru si ..e aproape de liceu."
"Si cu banii? Cum faceti? "spune Nana, cu o fata ingrijorata.
"Pai firma ramane la Iris , pentru ca mie nu imi place , e prea mult de munca"
"Iar eu m-am specializat in asta deja" spune Iris mandra.
Nana ofteaza si ne trimite sa ne facem bagajele , pentru ca mai avem 3 saptamani pana incepe scoala ...Si o sa te trezesti din nou dis de dimineata.... Asa, pune sare pe rana ,frumos...Suntem in avion si asteptam ca in 5 ore sa ajungem acasa. Motivul pentru care am vrut sa ne mutam , e ca ne leaga prea multe amintiri de New York, am vrut o schimbare si o s-o avem.Dupa ce am decolat ,ne-am pus castile in urechi si ,nu stiu cand, am adormit.
Vis
Sunt in vechiul parc ,in care ne jucam cand eram mici. Ma asez pe banca si am sentimentul ca astept pe cineva.Langa mine se aseaza un baiat, care tine doua cornete de inghetata. Imi intinde mie unul, ma intorc si il vad pe Marc, fostul meu prieten.Ma uit urat la el ,iar el imi zambeste.
"Ai spus ca ti-e cald, asa ca ti.am adus inghetata"
"Ba nu am spus"
"Ba da ,iubito, chiar cand am intrat in parc".
Nu inteleg ,nu imi amintesc sa fi intrat cu el in parc si ..stai..mi-a zis "iubito" !?.
End vis :)))
Ok asta a fost ciudat.M-am trezit cu o Iris ,care dormea cu capul la mine in poala.Am avut un vis destul de ciudat.
A fost ciudat, pentru ca m-am despartit de el acum 2 luni ,cand l-am prins cu alta . Ea a ramas fara extensii, iar el cu buza umflata, la propriu.
Ma uit la ceas si mai avem 2 ore pana aterizam .
Voiam sa o trezesc pe Iris ,dar dormea asa linistita, pana cand ,nu stiu cum a reusit sa se rasuceasca, desi avea centura pusa, si sa imi dea cu mana peste fata.
Nu am mai rezistat si am trezit-o. Am mai povestit,ne-am batut joc de unele stewardese, care sa fim seriosi , aveau fusta prea scurta pentru varsta lor .Si am ajuns acasa. Era chiar mai frumoasa in realitate. In spatele casei se intindea grandios Oceanul Pacific.In timp ce asteptam sa ajunga camionele ,cu lucrurile noastre , eu si Iris stateam pe terasa din spatele casei si fumam cate o tigara. Fumam doar la ocazii, dar in cazul meu si cand sunt nervoasa, deci mai tot timpul. De la moartea mamei dorm tot mai putin. De fiecare data cand inchideam ochii, toti ma paraseau unul cate unul, de atunci doar fumatul si tequila ma alina. Iris de obicei fumeaza cand se cearta cu cineva si in mare parte e vorba de baieti, fie ei fosti sau actuali.
Auzim clancsoanele camioanelor si ne grabim sa ii ajutam.Nu am adus mobila sau ceva de genu, fiindca am cumparat casa gata mobilata, deci in cele doua camioane se afla hainele noastre si "strictul necesar" .Cand am iesit in fata casei am observat ca vis-a-vis de noi se afla o casa la fel de mare ca a noastra,dar peretii din fata sunt din sticla. Se pare ca vecinii nostri nu au nimic de ascuns.
Eram atenta la lucrurile mele , care erau coborate din camion cu grija, iar Iris la ale ei. Aud din departare un audi R8 (de unde stiu? ..ador masinile ..),care se opreste in fata casei de vis-a-vis, se pare ca s-au intors vecinii. Audiul era de un negru superb ,cu geamuri fumurii. Toate cele 4 usi se deschid si din interior ies...--------------------------------------------
Hei lume ! Am terminat capitolul 2, o sa incerc sa scriu mai mult la urmatorul capitol. La ficare capitol incerc sa scriu tot mai mult , asta depinde daca va place cartea sau nu . pupicei :**
La media e Zoe (Rihanna) ;)
Bye bye :*
CITEȘTI
Survivor
RandomZoe este o fata cu un trecut destul de sumbru.Orfana, de la varsta de 8 ani, a fost lasata in grija menajerei,Nana. Aceasta trece prin momente teribile, de.a lungul vietii, împreună cu prietena ei , Iris, care i-a fost alături inca din copilarie. Ce...