Zoe pov
"Vrei sa imi spui ce s-a intamplat la petrecere? De ce ai fugit asa?"
Arrrgh..stiam ca nu o sa inceteze.. De ce nu poate sa uite!? Mi-ar fi viata mai usoara.
"Nu o sa incetezi , asa-i?"
"Nup" (zambeste)
Oftez..."Pur si simplu m-am trezit la realitate, sa zicem.."
"Nu esti convinsa. De ce nu vrei sa fim impreuna?"
"Pentru ca nu vreau"
"Asta nu e un motiv.Ma urasti?"
"Nu.."
"Bun atunci e un progres. Si totusi de ce ?"
"Pentru ca nu ma atragi " il privesc serioasa,iar el rade.
"Serios?! Nu imi spune ca nu iti place ce vezi, ca nu te cred" cam narcisist baiatul...
"Ba da ,dar..." nu ma lasa sa continui ca in urmatoarea secunda isi lipeste buzele de ale mele. Il imping si incerc sa il lovesc cu genunchiul in bijuterii, dar imi prinde piciorul si se impinge cu mine in vestiare. Se desprinde din sarut si imi sopteste la ureche.
"De abia astept sa iti aud vocea cum imi geme numele"
"De la mine nu o sa scoti niciun sunet" il privesc cat de serios pot,iar el rade scurt..
"Mai vedem. Ne oprim aici ,pentru azi." zambeste si pleaca....pleaca, pleaca!?... Ce cacat!? Pudel cu un ego cat casa! aaargh nu il suport. Ce tupeu!..Ma schimb si merg val vartej in parcare. Acolo ii vad pe toti, impreuna cu Iris. Trec pe langa ei indiferenta si merg la bruneta mea.
"Zoe!" ii aud ca ma striga ,dar nu ma intorc. Urc in masina si pornesc in tromba .
Am nervi. Un singur pudel a scos dracii din mine si acum trebuie sa ii potolesc. Ma uit in torpedo si imi gasesc pistolul. Il scot si il pun pe scaunul din dreapta. Stiu unde ma duc. Ma duc la Carter, acolo o sa reusesc cumva sa ma calmez, daca nu..atunci o sa ma descarc pe dozele de bere.Alex pov
E nervoasa, foarte nervoasa. Nici macar nu a bagat-o in seama pe Iris. Apropo de bruneta, dupa ce pleaca fata mea, pe care am scos-o din sarite, imi arunca o privire care m-ar ingropa la 10 metri sub pamant.
"Ce i-ai facut?" e serioasa.Poate nu e vina mea, de ce nu s-a gandit la asta?..pentru ca E vina ta.. super iar tu..
"Raspunde!" si isi pune mainile in san.
"Nu i-am facut nimic, ce sa nu-i placa." Simt cum mi se ridica colturile guri.
"Aha... ai sarutat-o si nu i-a placut."
"Ce ? De unde stii ca nu i-a placut?"
"Probabil ca i-a placut, probabil ca nu. Ceva i-ai facut, de s-a enervat asa."
Nu apuc sa ii raspund ca ma suna Carter.
La telefon
-Da?
- Alex? Te-am sunat sa iti spun ca aveti o misiune si daca ati putea sa veniti la sediu.
-Bine o sa venim.
-Ok ,atunci... dar nu apuca sa termine propozitia ca se aude o bubuitura.
-Carter? Ce a fost asta? Alo?
-Alex, te sun mai tarziu ..Si mi-a inchis.
"S-a intamplat ceva?" ma intreaba Jake.
"Nu stiu, haideti sa mergem la sediu!"
Toti aproba si imi mut privirea la Iris. Era ganditoare.
"La ce te gandesti?"
"De ce a intrerupt Carter apelul?"
"S-a auzit o bubuitura si a spus ca ma suna mai tarziu. De ce?"
"Era calm?"
"Da.."zambeste si isi ridica privirea.
"Stiu unde e Zoey. Haideti!"
"Unde?" intreaba Jake.
"La sediu." nu spune mai mult. Se urca in masina si porneste.
Ne urcam si noi in masini si pornim pe urmele ei. Se pare ca ii place adrenalina, fiindca Jake a tot incercat sa o depaseasca si nu reuseste nicicum. Fetele astea mereu ma surprind...oh, vreau sa imi vad ingerasul. Desi risc sa imi dea una, vreau sa o vad, sa o aud cum striga la mine , sa ma loveasca, sa faca ce vrea din mine...doamne! Amorezatule..Ai sunat exact ca un masochist... Mda, dar sunt mort dupa ea si o s-o fac a mea.Zoe pov
Dupa ce ajung la sediu,sunt oprita de doua gorile.
"Te-ai pierdut ,scumpo?" ...îhh..
"1. Nu si 2. nu ma cheama *scumpo*, am venit sa il vad pe Carter, asa ca da-te!" Il privesc cu ochi demonici. Deja sunt nervoasa, nu mai am nevoie de bonusuri.
"Fetito, dispari pana nu ne suparam" spune gorila 2#
Atat mi-a fost. Scot pistolul de la spate si ii dau un glont in *numele tatalui*. Il vad pe celalalt ca ridica pistolul spre mine, dar ii dau peste mana si il scapa. Il iau si il dezmembrez, apoi merg spre biroul lui Carter. Nu ma mai chinui cu batutul in usa, asa ca o daram cu o lovitura de picior. Il observ pe Carter ca vorbeste la telefon
"Te sun mai tarziu..." si a inchis "Chiar era necesar sa imi darami usa? Cine te-a enervat asa tare, incat sa te razbuni pe usa mea?"
"Lasa naibii usa aia! Ai bani sa cumperi un stat intreg si tu iti faci probleme pentru o usa..."
"Domnule avem un intrus!"
"Stiu ,Jace, e un oaspete purtati-va frumos cu ea!"
"Da domnule!" Si pleaca..
"Deci de ce ai venit ,Zoe?"
"Vreau sa imi descarc nervii pe ceva, deci nu ai nimic pentru mine?"
"S-ar putea sa am...dar de ce as avea incredere?" imi ridic o spranceana
"Serios? Pai nu stiu, poate pentru ca suntem o familie si spre deosebire de cineva , familia e pe primul plan pentru mine."
"Bine, bine, am inteles. Uite!" Si imi arunca un dosar. Il deschid si vad tot felul de informatii despre un anume milionar Griffin.
"Trebuie sa intri in conacul lui si sa il ucizi. Cred ca asa iti poti linistii demonii. Bine ,dar daca nu vrei.."nu il las sa termine..
"S-a facut!"
"Cum? Accepti atat de usor? Trebuie sa asasinezi un om. Nu ai mai facut asa ceva. E periculos."
"Ma descurc si doar ca sa te scot din ceata ,nu e prima data cand asasinez pe cineva. Ca dovada sa zicem ca ai cu o gorila in minus la intrare" ii fac cu ochiul si studiez in continuare dosarul.
"Poftim!? Ce-ai facut cu bodyguardul meu?" nu ii raspund si imi vad de treaba.
CITEȘTI
Survivor
RandomZoe este o fata cu un trecut destul de sumbru.Orfana, de la varsta de 8 ani, a fost lasata in grija menajerei,Nana. Aceasta trece prin momente teribile, de.a lungul vietii, împreună cu prietena ei , Iris, care i-a fost alături inca din copilarie. Ce...