Toate cele 4 usi se deschid si din interior ies 5 tipi bine facuti ,cu dantura perfecta si un zambet de milioane. Doamne , te-ai da o tura la viata lor... Mai taci! Nu e adevarat... Hei, eu spun doar ce ,TU,gandesti! Nu te mai certa cu tine si ai putea sa nu te mai holbezi, e ciudat... O ,mai taci!
Dar vocea din capul meu avea dreptate, ar trebui sa nu ma mai holbez la ei si la corpurile lor cu muschii bine definiti, care se observa prin tricourile lor.(Bine Zoe , gata! Trezirea). Imi mut atentia asupra camionului, care imi aduce frumoasa.Un Ferrari 458 ,de un negru stralucitor. O iubesc,e preferata mea,cu ea am castigat prima cursa.Si o data cu ea vine si masina lui Iris.Un BMW X6 alb. Celelalte masini sunt la subsol , fiindca le folosim doar la curse. Alaturi de ele se aflau si motoarele noastre , yamaha r1,negru mat, a mea(da imi place negrul si?) si o kawasaki ,albastra,care ii apartine lui Iris .
Vad ca baietii ne analizeaza miscarile si au ramas langa masina sa povesteasca ...nimic ciudat...Bun ,acum ca lucrurile noastre au ramas pe alee, iar muncitorii nu s-au deranjat sa le duca in casa , treaba asta ne ramane noua de facut. Observ ca baietii s-au retras in casa ..serios? nici macar o mana de ajutor?...Eu si Iris am inceput sa ducem valizele mari in casa.
Am lasat toate lucrurile in sufragerie. Iris s-a asezat pe un cufar ,extenuata.
"In sfarsit gata!"
"Acum hai sa ne alegem camerele!"La etaj erau vreo 4 camere . Eu si Iris am intrat in camerele din stanga ,care erau una langa cealalta.
" Wow, e superba!! striga Iris.
"Stai ca nu e tot !" spun si trag draperia , care servea drept perete despartitor pentru cele doua camere .
" Aaaaah !! Nu cred! Cat de tare ! Perete de sticla? Wtf? " se agita Iris prin camera si daca nu erau deschise ambele usi si ea nu urla , eu nu o puteam auzi .
" Asa era de la inceput ?"
"Nu le-am spus muncitorilor sa desfinteze peretele asta si am pus sticla blindata si izolata fonic "
"Oook..Dar ce o sa facem cand o sa ne aducem prietenii aici? " imi zice Iris cu jumatate de gura si uitandu-se pe geam.
" Tranquila! Aici intervine partea cu <<izolata fonic>> si perdeaua.Crede-ma nici eu nu vreau sa vad cum faci sex cu victimele tale sau sa aud" incep sa rad .
"Atunci suntem doua ,care nu vor asta" imi face cu ochiul si izbucnim amandoua in ras.Ne-am dus jos dupa haine si le-am adus in camere .Camerele astea erau cele mai mari de la etaj . Fiecare camera avea baie proprie,dar doar astea doua aveau un sifonier destul de mare pentru "strictul nostru necesar".
Am pus majoritatea lucrurilor in dulapuri si inca nu am terminat .Se aude soneria.
"Iris, usa!" niciun raspuns. Probabil e in baie si nu aude.Ma duc jos si cand deschid usa , in fata mea apar doi baieti. Inalti, unul cu parul destul de lung, carliontat, cu niste ochi patrunzatori ,albastru spre gri in care deja ma pierdeam ,dar nu o sa-i arat asta.Si celalalt un brunet cu ochi caprui ,nu la fel de inalt ca primul, dar destul cat sa ma simt un minion pe langa el si cu parul tuns scurt .
"Buna, eu sunt Alex !" zice cretul si zambeste... doamne ce gropite are....E imbracat intr-o pereche de blugi negri si un maieu,negru ,care ii lasa la iveala bratele musculoase si pline de tatuaje.
"Iar eu sunt Jackson, dar poti sa imi spui Jake" spune brunetul de langa el .
"Eu sunt Zoe, incantata" dam mana si o aud pe Iris chitaind.
"Cine e la usa? " vine langa mine si incepe sa zambeasca ...asta nu e de bine de obicei...
"Hei, eu sunt Iris, incantata"
"Ei sunt Alex si Jake, locuiesc vis-a-vis"
" O ,asa e .V-am vazut cand ati venit cu masina. Frumoasa casa, apropo."
" Mersi ,e a lui Alex"spune Jake si ii zambeste dulce...hmmm,intre ei s-ar putea sa se-nfiripe ceva..
"A noastra !"il corecteaza cretul.
"Oricum, am venit sa va uram bun venit in cartierul nostru si daca vreti sa va ajutam cu ceva ..." se ofera Jake cu zambetul pe buze....aa, acum vor sa ne ajute ...
"Nu mersi , am cam terminat in mare de pus hainele in dulapuri si plus ca nu m-as simti bine sa stiu ca imi umblati prin lenjerie doar va stiu de 10 minute." am chicotit si Iris a inceput sa rada.
"Noi nu aveam nimic impotriva" a spus Alex si se putea citi perversitatea pe chipul lor. Am inceput sa radem cu totii.
CITEȘTI
Survivor
RandomZoe este o fata cu un trecut destul de sumbru.Orfana, de la varsta de 8 ani, a fost lasata in grija menajerei,Nana. Aceasta trece prin momente teribile, de.a lungul vietii, împreună cu prietena ei , Iris, care i-a fost alături inca din copilarie. Ce...