Mergem jos la gasca si ii gasim pe toti in jurul unei mese... Se pare ca au inceput fara noi..
-Si iata cuplul anului! S-au gandit si porumbeii sa ni se alature? Oh, vai,dar nu trebuia sa va deranjati!.. Rene ne ia peste picior si toti incepem sa radem.Kim se pune in bratele lui Logan, sa ne faca si noua loc. Alex se aseaza pe scaun si ma trage in bratele lui.
- Stii regulile? O intreb pe Kim.
-Da, m-au invatat baietii.
La masa mai erau cateva persoane necunoscute. Doi tipi, o blonda pitica si o roscata, aproape complet dezbracate. Mai aveau doar chilotii minusculi pe ele.Rene a inceput sa imparta cartile, ambele cu fata in jos, ceea ce insemna o regula schimbata. Si-a pus o carte cu fata in sus pentru el si am vazut ca avea un 2. Mi-am ridicat si eu tematoare cartile, sperand ca nu cumva sa trebuiasca sa ma dezbrac...sunt ok, daca e in fata lui Alex, dar doar atat...
-BlackJack! A strigat Alex langa mine trantindu-si cartile pe masa. Un as si un rege. Oh, serios?
-Da-o dracu de treaba, s-a enervat Rene aruncandu-si si el cartile pe masa. Nu putem juca cu tine prin preajma! Am inceput sa rad odata cu Alex.
-Stai linistita, nu o sa iti dai jos nici macar o botina..nu o sa pierdem. Imi sopteste la ureche si imi saruta umarul.
-Cine are cea mai mica mana? a intrebat. Toti si-au aruncat cartile pe masa. Se pare ca blonda avea doi de 1. S-a facut mica in scaun, dar cu un mic zambet pe buze, adresat lui Alex..era aproape dezbracata, dar tot nu imi surade ideea de a ramane goala in fata lui Alex...
-Acum, dragul meu Alex ,fa un bine partii masculine de la aceasta masa si da totul jos! Ii spune Rene cu zambetul pana la urechi, apoi mai lua o gura din bautura, pe care o avea in pahar.
Blonda se ridica in picioare.
-Pai, mai am doar astia pe mine, deci...
-Eu decid ce isi da jos. Si toata lumea se uita la el nedumerita, inclusiv eu. Alex arata spre parul blondei. Sunt si alea un obiect vestimentar.
Blonda se face rosie la fata, iar eu si Kim izbucnim in ras, cand o vedem ca ramane cu smocuri gigantice de par in mana. Baietilor le-a picat de mult fata, dar expresia lui Rene e de nedescris.
-Fottuto idiota! Come fare?! Ti sei pentito o si è colpiti in testa?? (Idiotul dracului! Cum sa faci asa ceva?! Te-ai pocait sau esti lovit in cap??) Ii spunea acid in italeana..stiu italiana de mica, am invatat-o de la tata.. lui Alex si arata ba spre chilotii blondei ba spre Alex.
-Niente panico amico, sono sicuro che si può spogliare tardi! (Nu te panica prietene, sunt sigur ca o poti dezbraca mai tarziu) ii spune Alex si ii zambeste siret.Rene se aseaza dinou pe scaun injurand in barba si savurandu-si din plin bautura.
Alex ma strange in brate si ma saruta discret pe gat, in timp ce mainile lui isi faceau loc pe sub masa intre picioarele mele. Ma indeamna sa imi iau cartile si il ascult, fara sa ma sinchisesc sa ma uit la ele.
-Split! Spune Alex, inca miscandu-si frenetic degetul in interiorul meu...Cum poate fi atent la doua lucruri in acelasi timp?...
Nu eram atenta la joc deloc.
-E bine? Imi sopteste la ureche, fiind atent ca un uliu la restul jucatorilor care tot cereau carti. O sa fie un joc lung.
Ii aud glasul lui Kim langa mine si dupa cerinta ei, se pare ca are o mana buna. Din instinct m-am uitat la cartile mele, carora nu le-am dat importanta pana acum. Am o regina si un 2. La dracu' !
Cu atatea maini duble ,exista posibilitatea sa raman in fundul gol. Ii arat cartile lui Alex si face ochii mari, stiam ca numarul 12 nu ma ajuta aproape deloc.
Alex si-a coborat mana cu cartile in poala si mi-a facut semn sa fac la fel.
Am privit amandoi in jur, cu o mana schimbandu-mi cartile si cu cealalta dezmierdandu-mi feminitatea.
El avea doua maini, dar nu stiu ce carti avea in ele. Regina a ramas la locul ei, iar 2-ul era inlocuit de un as.
-Spune, ma indemna zambind usor si scotandu-si tandru degetul din mine.
-BlackJack! Pun usor cartile pe masa si zambesc triumfatoare.
-Ce!? Un asiatic si Rene sarira in acelasi timp.
-Sa-mi fut una! De ce nu ai zis mai devreme?? Se rasti Rene la mine.
-Am vrut sa va las sa jucati, ii zambesc siret.- Uuaa, Minho, esti ruinat! Il lua peste picior Rene, care radea isteric.
Privesc la cartile asiaticului si vad ca la una dintre maini avea doi regi si un 9, cu mult peste 21.
CITEȘTI
Survivor
RandomZoe este o fata cu un trecut destul de sumbru.Orfana, de la varsta de 8 ani, a fost lasata in grija menajerei,Nana. Aceasta trece prin momente teribile, de.a lungul vietii, împreună cu prietena ei , Iris, care i-a fost alături inca din copilarie. Ce...