Capitolul 5

47 4 0
                                    

~Zoe pov~
Imi aud ceasul stupid cum suna si ma intind somnoroasa, cu ochii inchisi dupa el. ...yey! E luni,ziua din saptamana cand toate ceasurile din lume terorizeaza omenirea... Ma ridic, totusi din pat si ma tarasc spre baie. Fac rapid un dus si folosesc gelul cu miros de flori de cires. Ma infasor cu un prosop si merg la sifonier....hmm.., e prima zi de scoala. Ar trebui sa ma imbrac mai "decent" ..sau lasa... Imi iau o fusta scurta tip creion, in toate culorile, o camasa turcoaz si geaca de piele neagra. In picioare imi iau o pereche de botine si ma dau cu tus si rimel ,apoi imi usc parul si il intind.Gata! Ma uit pe geam si vad ca Iris e aproape gata ,iau o plansa de pe birou si ii scriu " gata de scoala? :) ". Ea imi zambeste si scrie si ea un mare "Daaa". Mergem jos in bucatarie si mancam cereale cu lapte.
"Are rost sa luam ambele masini?"o intreb.
"Daaa, sa ne facem intrarea in stil mare" ridica din sprancene si incepem sa radem.
"Ar trebui sa mergem , e 7:50 ,deci mai avem 10 minute pana la inceperea orelor."
"Bine ,bine vin" ia bolurile si le pune in masina de spalat vase. E chiar folositoare cand nu ai chef de spalat vase sau ti-e pur si simplu lene.
Mergem la subsol si eu ma urc in bruneta mea ,iar Iris in BMW-ul i8 si pornim in tromba spre scoala. Gonim usor printre masini si ajungem la scoala. Intram in curtea liceului, iar Iris tureaza motorul ,eu urmandu-i exemplul si atragem atentia tuturor. Deja zambesc draceste ,cand o vad pe Iris ca iese ca o diva din masina si isi misca fundul prin fata baietilor, pana ajunge langa masina mea. Rad copios de show si adopt o expresie serioasa ,cand ies din masina.
"Mergem ,printesa?" ea imi scoate limba si incuviinteaza . Ma abtin sa nu zambesc,desi imi simt zambetul in coltul buzelor si pornesc cu ea spre directiune. Toata lumea se uita la noi ca la specimene si incep sa ma irite deja.
"Nu aveti televizoare acasa? Vedeti-va dracului de treaba!" le strig si toata lumea se intoarce la ce facea inainte.
"Unde doamne ii directiunea!?"Iris deja enervata se uita pe o harta a liceului.
"Nu e mai usor daca intrebam pe cineva?"
"Pe.." dar nu apuca sa isi termine propozitia ca o intrerupe cineva.
"Scuzati-ma , dar va pot ajuta cu ceva?" in fata mea a aparut o roscata carliontata cu ochi verzi.
"Tu cine esti?" o ia Iris la 11 metri.
"Eu sunt delegata principala din consiliul elevilor, Clara; presupun ca sunteti noi. Daca sunteti in cautarea directiunii , e chiar dupa acel colt."
"Multumim, Clara. Esti cumva majoreta?" ma uit ciudat la Iris...de ce ar intreba-o asta?...
"Da , acum merg la antrenamente , de ce?"
"Pai esti vorbareata, vesela si...ai pampoanele in mana" acum ,daca o analizez mai bine, Iris are dreptate.
"Mdaa.." si incepe sa rada.
Ajungem intr-un tarziu la directiune si suna clopotelul.Super. Batem la usa .
"Da , intra!"
"Buna ziua! Noi suntem elevele noi. Eu sunt Zoe , iar ea e Iris."
" Aa da, eu sunt Cristina Dikins. Imi pare bine de cunostinta. Uitati orarele si cheile de la dulapuri."
"Va multumim, la revedere!" am iesit din birou si am mers catre dulapuri.
"Ce numar ai ?" ma intreaba Iris.
"69.." ma uit la ea si ridic o spranceana, iar ea doar incepe sa rada.
"Asta cred ca e soarta.(rade in continuare) Cred ca si ea stie cat de bine faci un oral..." eu ma incrunt la ea si ii dau una, iar rasul ei cred ca ar trezi si mortii in momentul asta.
"Arrgh.. Fraiera.." o las in mijlocul holului sa rada cat vrea, iar eu imi caut dulapul.
" Stai! Zoey, stii ca glumesc!" o aud strigand, dar nu ma intorc...nu sunt chiar suparata pe ea,dar imi place sa *fierb* oamenii...
"Ah! In sfarsit l-am gasit!" imi deschid dulapul si in el gasesc toate manualele de care am nevoie. Imi pun geanta in dulap.
"Hei avem dulapurile apropriate" imi spune Iris,iar eu nu schitez nimic. "Glumeam bine? Uite eu am dulapul 68" incearca sa schimbe subiectul
"Nu eram suparata, dar ai meritat"
"Ooo, tuuu." se incrunta si ma loveste in umar.
"Ce ora ai? Eu am chimie" ii spun printre hohotele de ras.
"Si eu am tot chimie si deja am intarziat ,haide!" ma prinde de mana si ma trage pe hol dupa ea. Ne uitam dupa sala 42 ,dar...
" Ah , e aici !" imi spune si deja bate la usa. Auzim un "Intra" si imi dau seama ca e o voce de barbat. Iris imi face semn sa intru prima ,imi rotesc ochii si intru. Profesorul nostru era cu ochii in hartii si mai lua o gura din cafea.
"Buna ziua, imi cer scuze de intarziere, domnule Davis.." spun cat de serioasa pot ,fiindca deja eram nervoasa. Cand imi aude vocea ,profesorul scuipa cafeaua.
"Zoe!?"spune cu ochii mari si alb la fata ca varul.
"Wow! Nu cred!"spune Iris din spatele meu si ma prinde usor de cot, de parca as vrea sa sar la bataie.
"Iris!?" aceeasi reactie.
" Da ma bucur ca ne stii numele, macar atat" ii spun acru..

SurvivorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum