Începutul

386 18 2
                                    

Viaţa poate fi dificila uneori, dar ea ne ajuta sa devenim mai buni , în cele mai multe cazuri.
-Summer!! La masă!Lasa jurnalul ala.
Si asta e mama care ma cheama. Iar eu sunt Summer . Saptamana viitoare, pe 15 mai, este ziua mea. Împlinesc 16 ani. Nu doar eu ci si Adam , fratele meu geaman.
-Vin acum , mamă!!!
Mai este si mama, nu sta ea prea mult acasa dar cand o face nu vrea sa piarda niciun moment petrecut cu copiii ei dragi.
-Deci , ghiozdanele pregatite?
-Da...
-La scoala atunci.
Asta este o dimineata obisnuita in familia Smith.
Invat la liceul Nordwest din Seattle.
- Deci , ca de obicei! NU ne vorbim in timpul orelor. Tu stai cu Enna si eu cu prietenii mei.
-Daaa ! Si o cheama Emma.
-Da , da ok!
Eu si fratele meu avem o relatie complicata. Acasa suntem cei mai buni prieteni iar la scoala ii e frica sa nu il fac de rusine prieteniilor sai. El sta cu copiii "populari" sunt doar copiii din echipa de fotbal si cei cu fite si bani. Nimic nu ii deosebeste de ceilalti dar, ei asta cred.
Emma este prietena mea cea mai buna, ma intelege cel mai bine.
- Emma! Nu mai visa la Fat-Frumos si haide la ore. Avem ora cu hiena.
-Vrei sa zici profesoara Nolan!?
-Da,da . Stii ca se enervează daca intarziem.

Emma este cea mai visatoare persoana pe care o cunosc. Mereu ii sta mintea la printi si printese.

Dupa ora "domnisoarei" Nolan era pauza de pranz. Eu cu Emma ne-am asezat la masa noastra obisnuita. Fratele meu si gasca lui erau deja acolo. Copiii aia sunt asa de plini de ei . Nu inteleg de ce fratele meu sta cu ei. El nu e asa. Am observat ca la masa lor erau doua persoane noi. O fata si un baiat, frati cred...
E aproape sfarsitul anului , cine se muta la o scoala noua acum?
Dupa pranz am ora de istorie , cu diriginta. Doamna Fields este foarte buna. Se pare ca acei copii noi sunt la mine in clasa.
- Deci , copii , se pare ca avem doi colegi noi. Veniți sa va prezentați.
- Hei ! Eu sunt Mike Martin . Am 16 ani si imi place fotbalul .
- Hei girls. Sunt Sara Martin si sunt sora prostanacului ( arata cu degetul spre Mike). Sunt o buna majoreta si sper sa imi fac multi prieteni.

Dupa ora am fost la bibliotecă ca sa citesc in liniste. Nu erau multe persoane acolo dar , Sara statea intinsa pe doua scaune si " savura " o carte.
- Buna , iti poti da piciorul jos? E ultimul scaun si as vrea si eu sa citesc daca nu te deranjez.
-Aa... desigur.Eu sunt Sara.
-Stiu , sunt cu tine in clasa.Eu sunt Summer.
-Incantata ! Nu credeam ca cineva din clasa ar veni la biblioteca sa citeasca.
-Eu vin doar atunci cand vreau sa raman singura.Ti-ai facut prieteni?
- Cativa. Unele fete sunt prea fitoase daca ma intelegi.
- Da , stiu . Ai stat la masa "popularilor". Era si fratele meu acolo, Adam.
-Adam, da . E de treaba. S-a imprietenit cu fratele meu.
- De ce v-ati mutat tocmai acum?
-Parintii mei au vrut sa ne mutam fiindca nu mai aveau un serviciu bun.Eu si fratele meu tânjeam dupa o schimbare.

Sara era o fata slaba, par brunet si ochii caprui. Am observat ca avea un pandantiv cu un lup la gat. Si eu aveam unul asemanator , mama ne pune pe mine si pe fratele meu sa le purtam dar noi le lasam acasa.
Pauza s-a terminat si eu aveam ora de muzica. Eu cant binisor. Mereu mi-a palcut muzica . La ora domnul McAllen i-a pus pe Mike si Sara sa cante. Amandoi canta bine dar, Mike canta foarte frumos.Au avut de ales o melodie si ei au cantat Stitches.

Orele s-au terminat .
-Deci , Adam... ce ai facut azi?
-Nimic.
-Cum ti se par noii colegi?
-De treaba. Mike e un prieten bun iar Sara e foarte draguta. Cum a fost viata ta plictisitoare?
- M-am imprietenit cu Sara.
- Cum? Ea sta cu noi la masa.
- Ne -am intalnit la biblioteca si am vorbit. Ai observat ca are un lantisor cu un pandantiv asemanator cu ale noaste?
- Si Mike are unul. Oare ce or însemna?
-Nu stiu. Ma duc sa ma culc. Noapte buna!!
- Paaaaaaaaa.......stai putin. -Ce e?
- Cred ca am uitat ceva.
- Ce?!
- Am uitat sa imi fac TEMELE , nu o sa dorm in noaptea asta .
- Copiaza de la mine daca vrei.
- Esti cea mai buna sora. Mersiiii .
- Da da stiuuu.
-Pentru asta , daca vrei , poti sta cu mine la masa de pranz.
-Oau . Te-au rapit extraterestrii sau ce? De cand Adam Smith vrea ca surioara sa geamana sa stea cu el la masa?
- E pentru tema.
-Nu mersi, nu vreau sa stau cu toti fitosii aia.
- Nu toti sunt asa.Ai vazut si tu ca Sara de de treaba.
- Da , dar numai ea.
-Nu e adevarat!
- Ba da!
-Ok , daca te razgandesti...
-Paaaa...

-------------------------------------------
Asta este primul capitol. Sper ca va placut . Am vrut de mult sa scriu o carte dar nu am avut idei in ultima vreme dar acum am.

Blestemul : ElementeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum