Ma trezesc de dimineață. Azi este primul antrenament. O sa fie interesant. Am de gand sa o intreb pe mama despre pandantiv sa vad ce zice.
-Mama, vreau sa te intreb ceva important. Pentru ce sunt pandantivele ?
-Draga mea , sunt doar niste obiecte vechi de familie.
-Si de ce ne pui sa le purtam?
- Pentru ca imi plac.
-Mama, dar am mai vazut cativa colegii care au unele asemanatoare numai ca pe alte culori.
-Elementele . incerca sa zica numai pentru ea dar o aud
-Mama , sa stii ca stiu de elemente si de Fenrir. Azi am antrenament cu echipa.
-Ce?
-Ce ai auzit!
-Echipa e intreaga?
-Mai avem nevoie de elementul pamant.
-Aha... du-te la scoala . Adam te așteaptă in masina. Si draga mea vreau sa iti mai zic ceva.
-Da?
-In echipa sunt 6 persoane . Fiecare are un suflet pereche .
-Adica sufletul meu pereche este Adam , Mike sau Shawn?
-Nu! Nu Adam doar Mike sau Shawn.
O sa iti dai seama.
-Mersi !Prima ora o am cu "domnisoara" Nolan , profa de mate
-Deci copii azi vom face exercitii. Dar mai intai am ceva sa va intreb. Vrea cineva la olimpiada ? Sa stiti ca va trebui sa stati dupa ore la pregatire.Nimeni nu scoate nici un sunet.
-Slava doamnului atunci. Am scapat de inca o clasa de nepricepuți.
-Ce draguta sunteti azi ! zic eu
-Smith!Vino aici. Mai ai ceva de comentat?
-Pai... daca ati intrebat ar mai fi ceva...
-Du-te in biroul directorului. ACUM!!!
Am iesit din clasa fara sa mai scot un sunet . Toti se uitau la mine iar , Shawn zambea.
-Intra Summer. Ce s-a intamplat?
-Pai stiti cum e domnisoara Nolan.
-Da ,da stiu. Deci uite cum facem : nu te pedepsesc dar , as vrea sa imi zici cine sunt elementele!
-Ce? De ce v-as spune dumneavoastră? E secret.
-Inteleg. Ce ora ai dupa matematica?
-Engleza.
-Poti pleca.
-Mulțumesc
Cat am stat in biroul directorului s-a si terminat ora domnisoarei Nolan .
E ora prânzului . Mie foame.
Ma asez la masa cu Adam din nou pentru ca , Shawn zice ca trebuie sa stam toti la o singura masa deoarece suntem o echipa acum
-Shawn draga, ele ce cauta aici? Am inteles ca Adam a adus-o pe ea la masa ca sa o faca mai populara dar serios a stat prea mult. se aude vocea pitigaiata a lui Cassidy.
-Ele vor sta la masa aceasta de acum . Si nu imi mai zice draga.
-Bine daca asa vrei tu...
-Deci Shawn azi unde sunt antrenamentele?intreaba Mike.
-Veniti la mine acasa dupa ore o sa ne distram !
-Shawn da-i o petrecere azi?
-Nu , doar invit cativa prieteni buni.
-Pe cine?
-Adam , Mike , Sara si Summer.
-Si eu? O inviti pe Summer si nu pe mine?
-Cam asa.
-Shawn fii mai dragut cu ea nu vezi ce fragila si " naturala" este?ma bag eu
-Da exact asa sunt!zâmbește Cassidy.
Prânzul s-a terminat si am mai avut inca 3 ore dar nu s-a intamplat nimic.La Shawn acasa:
-Deci unde ne antrenam? In sufragerie , bucătărie sau baie?intreaba Adam.
-In camera de antrenament.
Shawn scrie un cod pe un panou si o usa de lift se deschide. Coborâm cu liftul pana intr-o camera mare cu multe saltele si arme.
- De ce avem nevoie de arme daca avem elementele?
-Fiecare element are puterile mai mari daca are o arma cu care sa le ghideze. Dar va puteti creste puterile daca va gasiti sufletul pereche. Trebuie sa fie din grup.
-Adica eu trebuie sa il aleg?
-Nu. Sufletele pereche sunt persoanele facute pentru tine. Fiecare lup are cate unul . Daca un suflet pereche moare celălalt va fi distrus. Exista si un ritual prin care te unesti cu sufletul tau pereche.
-Whoa interesant.
-As vrea sa va intreb ceva. In acest moment nu vreau sa va fie rusine. Vreau sa spuneti cine credeti ca va este suflet pereche. Adam tu esti primul
-Pai... eu cred ca este Sara ....
Am vazut cum amandoi se inrosesc.
Sara ? E rândul tau
-Pai... Adam...
-Mike?
-Pai nimeni din grup. Imi place de cineva dar nu e din grup.
-Inseamna ca sufletul tau pereche este elementul pamant. Mike cine e fata?
-Emma..
-Ce? Emma ? O cunosc de la 1 an. Nu are cum.. sau poate...Shawn e rândul tau...
-Pai mie inca nu imi place de nimeni.
In acel moment incep sa plang dar fara motiv. Ce m-a apucat? Nu imi place de Shawn. In acel moment fug din cameraSHAWN POV.
De ce am zis asta? O plac pe Summer. Si sunt sigur ca e sufletul meu pereche. Cum de sunt asa prost? Acum a fugit plangand. Dar cum de ma place ea? Nu inteleg fetele. Mai bine ma duc dupa ea.
-Summer ! Summ!
-Ce vrei?
-De ce ai fugit?
-Nu stiu!!!!
-Sa stii ca nu am vorbit serios. Eu te plac in stilul meu.
-Adica?
-Nu stiu...dar tu ma placi?
-Habar nu am ! Te cunosc de 3 zile!
-Ba nu! Ma cunosti din clasa a 5 a!
-Dar nu am vorbit niciodată cu tine.
-Ba da! In clasa a 6a am avut de facut un proiect la biologie împreună.
-Cum de iti amintesti asta?
-Vino cu mine.SUMMER POV.
Nu stiu unde vrea sa ma duca.
Deschide o usa . E camera lui. Deschide un sertar si scoate o mapa. Mi-o înmânează.
-Uite-te .
E proiectul.
-De ce l-ai pastrat?
- Ca sa imi aduc aminte de momentul cand cea mai frumoasa fata a venit la mine acasa.
-Ce clișeu.
-Serios!
-Si care e treaba cu Cassidy?
- E doar o fata!
-Doar o fata?! Are sentimente?
-Putin imi pasa de sententele artificiale ale ei!
-Esti rau... deci ce suntem noi?
-Noi suntem suflete pereche.
-Vrei sa luam relatia mai incet? Ar fi prima mea relatie....
-Daca asa vrei tu, asa sa fie !
-Mersi mult dar , crezi ca Emma este elementul pamant?
-Nu am vazut niciun pandantiv.
- Poate parintii ei il ascund de ea.
-Cine stie?!--------------------------------
Inca un capitol yeeyyy . La media este Sara. Sper sa va spuneti parerea in comentarii.
CITEȘTI
Blestemul : Elementele
WerewolfVi s-a intamplat vreodata ca viata voastra sa se schimbe instantaneu ? Ei bine, mie da. Sunt Summer si pana la varsta de 16 ani am crezut ca viata este plictisitoare. Eram o simpla eleva de liceu pana cand...