Capitolul 11

167 10 4
                                    

Azi e joi. Era doar o zi de scoala obisnuita inainte sa aflam de toata treaba cu vârcolacii. M-am trezit cu o stare de bine. Presimt ca va fi o zi buna. Cobor usor din pat, ma imbrac cu o pereche de blugi negrii, un tricou  alb si cu tenisii si cobor jos. Acolo baietii mancau cereale cu lapte.
- A mai ramas ceva si pentru mine?
-Ammm.... nup
-Adam! Normal ca a mai ramas si pentru tine, doar nu mancăm tot... acum du-te si pregateste-te pentru scoala cat timp noi iti facem cerealele.
- Dar trebuie sa te duci sa cumperi lapte, am ramas fara ( îi șoptește Adam lui Shawn)
Urc scarile si intru pe a doua usa pe dreapta, unde se află baia. M-am pieptanat si m-am dat cu rimel si cu putin ruj si eram gata. Nu imi place sa ma machiez foarte mult pentru ca  ma simt ciudat.  Cobor scarile si observ ca nu e nimeni acolo. Pe bufet se afla un biletel: " Scuze Summ' dar am ramas fara lapte asa ca am plecat  la scoala. Scuze ca nu te-am luat si pe tine dar, ne era frica ca o sa ne omori ."
-Idioti!
Acum trebuie sa merg pe jos si mai sunt 20 de minute pana incepe prima ora si  e ora de mate cu "domnisoara" Nolan.
Incui usa de la casa si incep sa alerg ca sa nu ma aleg cu o absenta. Ajunsa in curtea scolii observ ca e goala. Probabil au inceput orele. Intru incet in scoala. Merg in pas rapid spre clasa unde avea loc ora de mate . Deschid usor usa si observ ca profesoara nu era la catedra. Rasuflu usurata si intru in clasa.
-Ahmmm!!! Domnisoara Smith. Decand se intra la ora mea dupa ce s-a sunat?!
-Imi pare foarte rau dar a trebuit sa vin pe jos la scoala si...
-Eu vin mereu pe jos si ajung la timp ! Stai jos ca oricum ti-am pus absenta.
-Atunci nu mai am de ce sa stau la aceasta ora. La revedere!
Si asa deschid usa si o trantesc in urma mea. Ies pe portile scolii si merg intr-un mic parc de langa liceu. Veneam aici deseori cand eram mai mica. Nici nu mai imi amitesc cand am venit ultima oara. Cred ca am crescut si m-am maturizat. Uneori imi e dor de copilarie... de momentele cand nu trebuia sa imi fac griji daca o sa mor din cauza unui dictator varcolac ciudat. Imi e dor de acele vremuri de demult.
Ma dau incet in leagan cand simt o prezenta in spatele meu. Ma uit cu coada ochiului si il observ pe Adam razand.
-Ce ai?(eu)
- Stiam ca o sa te gasesc aici surioara!Iti amintesti cand ne dadeam impreuna in leagane? Sau cand alunecam pe tobogan? Sau cand ne invarteam in chestia  aia?
-1.Nu ne dadeam in leagane, tu ma dadeai prea tare si cadeam 2. Nu alunecam pe tobogan tu ma impingeai si cadeam. 3. Nu ne invarteam, tu ma invarteai prea tare si ameteam. Acum ca ma gandesc imi amintesc de ce nu am mai venit aici de multa vreme.
- Ar trebui sa ne intoarcem. Mai sunt 5 minute si incepe ora de istorie.
-Vin imediat. S-a intamplat ceva la ora de mate?
-Pai... dupa ce ai plecat hiena ne-a tinut un discurs de 15 minute despre faptul ca nu e bine sa intarzii si ca e si mai rau daca pleci in timpul orei. Mai spunea ca esti o studenta iresposabila si  probabil nu o sa te treaca semestrul asta.
-Dar nu are cum sa nu ma treaca! Am note prea bune ca sa ma lase corigenta.
-Aici ai dreptate.

Ajunsi in curtea scolii ii vad pe toti intr-un colt. Merg la ei.
-Ce faceti aici?
-Oh... hei Summer! Ce mai faci?(Sara)
-Ce s-a intamplat!?
-Nimic,nimic.
-Deci, azi avem antrenament?(eu)
-Da! O sa mergem inapoi in Kanevil dar nu va fi un antrenament obisnuit, vom avea o misiune reala.(Shawn)
-Cum adica?
-Vom merge pe teren. Azi vom vâna cativa lupi .
-Suna amuzant!(Emma)
-Da, dar este si complicat. Va trebui sa ne folosim puterile ca sa ii invingem.
-Perfect. Acum hai la ore.(Mike)

Orele au trecut greu din cauza nerabdarii. Abia asteptam sa merg pe "teren". Imi placea sa ma simt puternica si ma bucur ca am ocazia sa imi mai exersez transformarea. Inca nu m-am obisnuit.
Ajunsi acasa la Shawn, mergem in sala de antrenament. Acesta deschide portalul si noi toti ajungem in mirifica capitala a magiei: Kanevil.
Shawn ne ghida catre centrul rebeliunii cand un om ciudat apare in fata noastra dintr-o data.
-Elementele sunt aici... (spuse strainul)
-Mai incet! Nu trebuie sa te auda nimeni. Cine esti?
- Numele meu este Aulë si sunt un vrajitor.
-Si ce vrei de la noi?(Adam)
-Sunt un mare fan.
-Noi trebuie sa plecam ... ne cam grabim.
-Poftiti, luati astea , o sa va ajute .

Si in acel moment vrajitorul a disparut si noi am ramas nedumeriti in mijlocul drumului.

Ajunsi la rebeliune :
-Dupa cum v-a  spus Shawn, astazi va trebui sa prindeti cativa varcolaci.
-Va fi greu?
-Ce intrebare mai e si asta!? Normal ca va fi greu ! Acest exercitiu trebuie sa va ajute in lupta voastra .

Dupa alte conversatii in sfarsit am pornit in prima noastra misiune. Trebuia sa capturam un varcolac numit Evard . Ce nume mai e si asta?!
Asta nu conteaza . Ni s-a mai spus ca o sa il gasim in centrul orasului. Sper doar sa nu fim capturati de vreun lup de-al lui Fenrir.
-Tinta este in vizor(Adam)
-Cum procedam?(Mike)
-Il urmarim pana ramane singur si atunci il incercuim si il capturam . Va fi usor!(Sara)
-Bine gandit Sara!(eu)

Planul Sarei era perfect. Avea doar o problema. Tipul asta nu voia sa plece de acolo. Pur si simplu statea si vorbea cu foarte multe persoane. Toata treaba asta era plictisitoare pana la urma...
Dupa inca 1 ora de asteptat, s-a decis sa mearga acasa. Noi am inceput sa il urmarim . Ajunsi in fata unei case cu o arhitectura stranie, ca orice alta cladire din aceasta lume, a incercat sa deschida usa. In acel moment, noi am intervenit . Nu a fost nevoie sa ne transformam . Acesta nu a stiut ce l-a lovit si a fost foarte usor de capturat. L-am legat bine si l-am dus la  rebeliune.
-Bine lucrat ! Asta a fost singura voastra misiune de astazi asa ca va rog sa plecati inapoi in lumea voastra inainte sa fiti luati de catre supusii lui Fenrir.

Ajunsi acasa nu am mai facut aproape nimic inafara de teme. Adam a incercat sa copieze de la mine iar atunci cand a vazut ca nu ii merge smecheria a inceput sa il sacaie pe Shawn sa ii dea sa copieze.

Pana la urma ziua asta nu a fost asa complicata. Varcolacul a fost usor de capturat si nu au fost prea multi profesori cu care sa ma cert .

---------------------------------------------------------

~●La media este sediul rebeliunii●!~

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Blestemul : ElementeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum