Capitolul 8

197 15 3
                                    

Tot nu imi vine sa cred ca Shawn a uitat de ziua mea! Sper sa se distreze la petrecere. Azi e luni . Trebuie sa merg la scoala.... de ce... o sa salvez lumea . Pacat ca nu pot spune asta ca scuza. Oricum , dupa scoala cred ca o sa merg cu Emma undeva.
Ma imbrac pentru scoala si plec pe jos . Se pare ca Adam iar a uitat de mine.....
Merg incet spre scoala , sper doar sa nu ma intalnesc cu nimeni.
-Heeeeiii. Ce face sarbatorita?
-Bine... si neata Emma. Deci azi mergi cu mine la cumparaturi?
-Scuze , nu pot . Cred ca merg la petrecerea lui Shawn. Am primit si invitatie!
-E pe baza de invitație?
-Daaa.
-Eu nu am primit una...
-Naşpa. Poate maine mergem la mall.
-Dar azi e ziua mea...Sara ce face?
-Cred ca isi petrece ziua cu Adam.
-Bine.
Nici nu mi-am dat seama ca am ajuns in fata liceului. Ziua asta e destul de rea. Prima ora o avem cu "domnisoara " Nolan. Va fi o zi lunga....
-Deci copii , azi vom da un mic test
Ne imparte bucatile de hartie blestemate . Cica test "mic " are mai mult de 20 de exerciții.
Ora a trecut , timpul de rezolvare al testului s-a terminat iar , eu am rezolvat doar jumatate . Cea mai buna zi ....
A venit si ora pranzului . Toti prietenii mei erau la masa . M-am apropiat incet si m-am pus pe scaunul de langa Shawn.
-Adam mersi ca mai luat de dimineață! zice Sara
-Adam?!
-Da?
-Cum de ai uitat si azi sa ma duci la scoala?
-Pai... s-a intamplat...
-.... Sara?
-Da?
-Vii azi cu mine la mall? E ziua mea...
-Scuze chiar nu pot . Merg la petrecerea lui Shawn. Uite ce invitație frumoasa. Dar cred ca ai si tu una asa ca..
-Nu , nu am una... asta inseamna ca nu sunt invitata la petrecere.
-In sfârșit!! Shawn ma bucur ca te-ai despartit de ea. zice Cassidy
-Nu ne-am despartit. De ce ai crede asta?
-Pentru ca nu ai invitat-o la petrecere!
-Am uitat de asta.
In acel moment fierbeam de furie. Am plecat repede din sala de mese si m-am dus la biblioteca. Acolo ma simt eu. Se pare ca prietenilor mei le pasa mai mult de petrecere decat de ziua mea. Parca erau prietenii mei. Oare le este frica de mine? Stiind ca ii pot omorî doar transformandu-ma. .. la ce ma gandesc ?! Ei inca sunt prietenii mei.
Imi iau o carte oarecare de pe un raft si ma apuc sa citesc. Cineva vine in fata mea dar , nu ma deranjez sa ma uit continuandu-mi lectura.
-Ai de gand sa te uiti la mine?
-Mike? Ce faci tu aici?
-M-au trimis dupa tine.
-De ce pe tine? De ce nu a venit unul din ei?
- Au zis ca trebuie sa sune pe cineva ... ceva treaba cu petrecerea.
-Normal ca era vorba de petrecere! Toti vorbesc despre ea. Azi e cea mai rea zi din lume . E ziua mea . In acest moment eu plec la mall sa imi fac prieteni noi! Unii mai buni.
-Nu face asta!
-De ce ?
-Pentru ca prietenii tai tin la tine!
-Care prieteni?
-NOI. zic toti deodata

Cum de nu mi-am dat seama ca au venit si ei? Erau fix in fata mea. Cred ca eram concentrata pe conversatia cu Mike.
-Ce faceti voi aici?
-LA MULTI ANI!!!!!
-Aha.....
-Uite , Summ' ne pare rau ca ne-am comportat asa dar, vream sa iti facem o surpriza de ziua ta dar nu vream sa o stricam....
-Atunci de ce va scuzati? Ati facut-o pentru mine! Ati facut un efort urias sa va purtati rece cu mine. Dar , totusi am vazut ceva de genul in cam 1235691947582 de filme!
-Ne-am dat seama .
-Deci , care e surpriza?
-Vino cu noi. Va trebui sa te transformi.
-Doar daca va departati!
Am mers pana la capatul orasului si inca nu am ajuns. Nu am mai fost in capatul acesta al orasului . Vad o padure frumoasa si dupa ea niste stanci
-Si acum?
-Vei avea destul de mers dar, tu o sa rezisti. zice Shawn
-De acum o sa mergi singura. Trebuie sa te uiti foarte atent dupa copacii care au o mica inima pe ei. Acolo se afla indiciile pentru a ne gasi.
-Acum te vei transforma si va trebui sa mergi in padure . Noi te lasam singura acum. Paaa.

Huh.... deci acum trebuie sa ma transform ?Ok sa vedem... concentrare..... lantisor luminat....... puf ........rafala incontrolabila de foc .
Acum sa caut copacii....
Am mers putin si vad o pata rosie pe un copac . Ma apropii si începe sa prinda forma. E o inima. Sa ghicesc ca acum trebuie sa caut foaia. Ma uit in sus si vad o bucata de hartie. E in varful copacului. Urc si o iau. Pe ea scria " Mergi incet spre Est , cauta o casa" . Serios? Iar trebuie sa merg . Merg , merg , merg ,merg , merg , merg,merg,merg,merg . Vad un acoperis in departare. . Acolo trebuie sa fie . Incep sa alerg cat de repede pot. Pana ajung langa casa. E mai mult un hambar parasit . Ma uit in jur si vad o inima pe un copac. Apuc hartia si citeasc " Indiciul urmator il vei gasi in varful celui mai inalt copac " . Trebuie sa caut cel mai inalt copac? Vad o scara . Daca m-as urca pe acoperisul hambarului as putea vedea mai rapid copacul. Zis si facut. Si ghiciti ce se intampla in continuare! ! Merg , merg , merg ,....., merg , merg si merg. Sunt destul de aproape . Am ajuns aproape de capatul padurii. Merg , merg , merg,..., merg si merg si ajung . Si ghiciti ce!? Nu e nimeni , in schimb un cort ciudat este agatat de copac. Astia vor sa ma catar pana acolo si sa stau in cortul ala? La cat de grasa sunt o sa cad. Macar merita incercat. Deja s-a inserat. Soarele o sa ne lase fara lumina lui . Ce siropos.
Dintr-o data aud o muzica in surdina . Intru in cort si vad doua perne frumos aranjate. Dar nu e nimeni aici.
-SURPRIZAAAA
Ce dragut! Mi-au facut o surpriza de ziua mea.
- Serios? Am stat minim 5 ore in padure numai pentru atat??!
-Da...
-Multumesc. Acum ce facem ?
- Te sarbatorim! zice Adam
-Dar e si ziua ta!
-Ce crezi ca am facut cat timp tu cutreierai padurea?
-Bravo tie!

*mai tarziu*

A fost o zi minunata dar, acum se insereaza .
-Si acum ce facem?
-Ne transformam si facem o cursa?
-Sigur.
S-au transformat toti mai putin eu .
-Va rog sa va dati mai in spate!
Pandantivul incepe sa lumineze si *puf * lupul meu alb a aparut.
Toti am inceput sa alergam.
Eu am fost pe primul loc , Shawn pe al doilea , Adam al treilea , Sara a patra , Mike al cincilea si Emma a sasea.
- Ai avut noroc !zise Adam
-S-o crezi tu!

Blestemul : ElementeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum