Înca o dimineață frumoasa, încă o zi de scoala oribila...cel putin eu asta credeam.
- Summer! Vino aici!
Cum casa noastra a luat foc "accidental ", noi ne-am mutat la Shawn provizoriu. Tatăl lui ne-a primit cu bratele deschise. Cum nu sunt foarte multe camere in casa eu stau singura in camera de oaspeți iar Adam sta in cameră cu Shawn. Norocul meu :)
-Ce e Adam?
-Sigur nu vrei sa facem schimb?
-Tu esti cel care a zis ca vrea sa stea cu Shawn...
-Dar e un coleg de camera dezordonat si se foieste mult!
-Si tu esti dezordonat! Stai putin... voi dormiți in același pat?
-Da. Unde ai vrea sa dorm?
-Pe o saltea ,pe jos... sigur nu dormiti imbratisati?
-Haha buna gluma . Acum serios, e iubitul tau, sigur nu vrei sa stai cu el?
-Nup, decizia mea e finala. Acum hai la scoala ca întârziem si avem ora cu hiena.
-Mate...
-Exact!Unde e Shawn?
-A zis ca are treaba si ca ne întâlnim la scoala. Acum hai.Mergeam cu Adam pe holurile liceului cand il vad pe Shawn cu o fata . Merg repede la el.
-Hei, cine e ea?
-Serios Summ'? Chiar nu o recunosti?
- Ar trebui?
-Fara aripi sunt asa schimbata? ( se băgă fata misterioasa in conversatie)
-Mina?
-Exact . Mina, zana protectoare la comanda ta.
-Ce faci aici?
-Sunt un nou student!
-Dar de ce?
-Am misiunea sa va apar si asta fac.
-Deci asta era treaba importanta a lui Shawn...
-Exact!
-Esti in clasa cu noi?
-Nu din pacate... sunt cu un an mai mica...
-Ohh..ok... acum hai la ora ca se supara Hiena. Ne vedem la prânz.-Dragii mei studenți, v-am adus testele si va spun cu tristețe ca sunt foarte dezamagita de voi! Deci , Adam-5 , Cassidy -4 , Mike-8 , Sara-8 , Alex-7 ,..., Summer-9 si Shawn-8.
După alte doua ore plictisitoare de scoala a venit vremea pranzului. In timp ce mergeam cu Emma spre noua noastra masa o vad pe Mina vorbind cu Shawn. Ca o iubita putin geloasa ma așez intre ei.
-Deci despre ce e vorba?
-Vorbeam despre progresul vostru.
Timpul trecea si eu eram in lumea mea neascultandu-i pe cei din jurul meu . Același lucru l-am facut in urmatoarele ore neputând părăsi aceasta lume a gândurilor.
Orele s-au terminat si noi toti am plecat spre casa lui Shawn.
-Nu imi vine sa cred ca ea e o zana adevarata! exclama Emma.
-Si tu esti un varcolac, nu e asa mare chestie.
-Deci, ce facem azi?
-Avem o invitatie la o intalnire cu consiliul varcolacilor.
-Nu trebuie sa mergem din nou in lumea aia, nu? ( întrebă Adam)
-Din fericire nu. Întâlnirea este in sala de coferinte a orasului.
-Cum? De ce?
-Primarul e un ciclop si vrea sa il invinga pe Fenrir asa ca...
-Cand?
-In 10 minute.
-10 MINUTE? Trebuie sa imi fac parul si sa ma imbrac .... aghhh ( daca va vine a crede acesta era Adam)Timpul a trecut extrem de repede si noi am ajuns la locul unde se tinea intalnirea
-Deci voi sunteti faimoasele elemente!? Am auzit multe despre voi.(spuse un barbat inalt)
-Da, am dori sa stim de ce am fost chemati aici. ( zise Shawn )
-A da ... v-am chemat pentru a stabilii strategia de luptă.
-Strategie de lupta? Ce lupta?
-Lupta cu Fenrir.
- Stimati membrii ai consiliului as vrea sa va anunț ca noi nici nu suntem gata. Nu putem discuta nici o strategie la momentul actual. ( nu stiam ca Shawn poate fi asa formal)
-Cand veți fi gata sa ne anuntati.
-Ma bucur ca ne-am inteles .Se pare ca aceasta intrunire a fost un esec total asa ca ne-am gândit ca ne-ar prinde bine o pauza . Am decis sa mergem la un film. Ajunsi la cinema, ne întâlnim cu o persoana cunoscuta. Cassidy.
-Shawn draga, ce mai faci?
-Bine...
-El e Edward ( nici nu am observat ca era însoțită de cineva). El e noul meu iubit. Vezi, esti de domeniul trecutului pentru mine asa ca ar trebui sa treci peste relația noastra .
-Te asigur ca am facut-o de mult.
-Aha...Deci la ce film mergeti?
-Fata din tren( spune repede Adam)
-Si noi! Ce coincidenta...
-Eu cred ca ne-ai vazut cand cumparam biletele... ( spun eu)
-Daca nu ne grabim incepe filmul.In timpul filmului Shawn a stat langa mine si Cassidy . Aceasta a incercat sa il tina de mana de cateva ori dar nu a reușit. Dupa film am mers inapoi acasa adica, casa lui Shawn.
-Băieți veniți jos!!!
-Ce vrei?
-Hai sa facem ceva!
-Dar e aproape 11 noaptea ...
-Si? Hai sa facem ceva bun de mancare!Cum ar fi....clatitele
-Acum imi e pofta de clatite! Mersi mult Summer. (Adam)
-In bucatarie! (Shawn)Dupa ce am mancat clatitele am mers la somn . Cel putin am incercat pentru ca mi-am dat seama ca nu mi-am facut temele pentru a doua zi. Si asa m-am apucat eu la 2 noaptea de teme.
CITEȘTI
Blestemul : Elementele
مستذئبVi s-a intamplat vreodata ca viata voastra sa se schimbe instantaneu ? Ei bine, mie da. Sunt Summer si pana la varsta de 16 ani am crezut ca viata este plictisitoare. Eram o simpla eleva de liceu pana cand...