Dávno pradávno .Áno bolo to dávno(wtf) sa predpovedalo že sa do nášho sveta narodí dievča s neobyčajnými schopnosťami .So schopnosťami ,ktoré sú veľmi silné . Toto dievča bude vládnuť veľa silám ohňu,vode ,vzduchu,zemi,životu ,a smrti... Bude ich vedieť ovládať veľa spôsobmi .
Predpovedali to už pred 3000 rokmi . No zatiaľ sa to dievča nenarodilo.Okrem nej existovali v tomto obyčajnom svete aj iné bytosti ako vlkolaci tvorovia ,ktorý sa menia na vlky . Upíri ,ktorý sa dožívajú nehorázne veľkého veku ale sú naozaj elegantní ,pohladní ale strašne arogantní a namyslení.
Duchovia duše ľudí ,ktorý v tomto svete majú ešte nevybavené účty .
Monštrá,čarodejnice,trolovia,trpaslíci a nakoniec drak posledný svojho druhu . Samozrejme že ľudia nevedeli ani o jednom s týchto stvorení.Jeden jediný drak ktorý prežil a čaká na narodenie dievčata ktoré mu bude rozkazovať .
Drak vždy slúžil najsilnejšiemu . Bol tu ešte jeden muž ale tomu drak odmietol slúžiť kvôli jeho krutosti a chuti ovládnuť svet. Drak čakal už vyše 5000 rokov .Obával sa že sa to dievča ani neobjaví . Ale po 5127 rokoch sa narodilo dievča menom Blue . Najmocnejší človek na zemi . Ale na nešťastie jej ochranca drak už nebol medzi živími.Blue 's pov.
Flashback
Boli moje 14 narodeniny a ja som sa dozvedela o všetkom . Svojich silách duchoch ,upíroch,vlkodlakoch a iných nadprirodzených bytosťiach. Ešte v ten deň ma odviezli do neznáma za mojim trenérom . Čiže som musela ísť na strednú tam. A takto sa začal môj štvorročný tréning mojich magických schopností . Samozrejme prvá vec ktorú povedali bola: Nikto sa nesmie dozvedieť že si dievča so schopnosťami (takto ma zvykli volať ) inak budeš vo veľkom nebezpečí.
End of flashback4 years later:
Tak a teraz som späť . Už mám 18 čo znamená ,že idem naspäť domov a môj tréning som úspešne dokončila čo tiež znamená novú školu . Na toto som sa tešila zo všetkého najmenej ale keďže už som v štvrtom ročníku musím to nieko zvládnuť . Predsa veď nová škola ,noví ľudia. Som zvedavá či na tejto škole budú nijaké nadprirodzené bytosti ako ja . Na škole v "neznáme" odmietali mi povedať meno toho mesta ,žiadne nadprirodzené bytosti neboli čo mi prišlo naozaj divné.A áno viem to zistiť iba s pohľadu na danú osobu tiež to bola časť môjho tréningu.Práve teraz idem do riaditeľne ale nie ešte to neni môj prvý deň v škole len mame volali ,že si mám vyzdvihnúť veci . Keď nad tým tak rozmýšlam som jediná z rodiny ktorá nie je "normálna". Až na môjho staršieho brata ten je nenormálny normálnym spôsobom.Z premýšlania a chôdze ma stopol náraz. Nebola to stena nebol to až taký tvrdý náraz . Keď som sa pozrela hore zbadala som chalana vysokého vypracovanej postavy ,s hnedými vlasmi a zelenými očami a s ukrytím vlkom v nich ...
VLKOLAK.
Chris' pov:
7:00
Dnes ráno sa mi do školy fakt nechcelo.Vstal som umyl som sa ,najedol ,hodil na seba čierne skinny a sivy sveter prehrabol som si vlasy dal si kabat a išiel som po Josha môjho kamaráta, ktorý určite zase zaspal. Dostanem sa tam dosť rýchlo keby som to dal cez les a premenil sa a ubehol to . Dvadsaťdva sekúnd nový rekord. Keď som zazvonil u Josha samozrejme ešte spal aspoň na niečo mi budú tie posrate klúče od jeho domu . Josh býva sám asi už 3 roky myslím. Keď som došiel do jeho spálne pokojne ešte odfukoval. Ale ja som priam zúril . Doslova som ho vykopal s jeho zasranej postele a pri všetkom som do neho kopal bolo už 7:49 pretože som ho vykopával s postele asi pol hodinu.Keď sme sa už konečne dotrepali na to hnusné miesto s názvom škola práve zazvonilo na prestávku pretože kvôli Joshovi sme nestihli prvú hodinu. Ani mi to nevadí strávil som 45 minút bez toho namyslenca Sebastiana .Je to upír takže sa už od základou nebudeme mať radi . Vlastne tu na škole máme také "gangy" Sebastian je "vodca " svojho "gangu" a ja som "vodca" druhého "gangu" takže ďaľší dôvod prečo sa nenávidieť .Z celej školy sme jediný dvaja ,ktorý sú nadprirodzený . Ja Chris Collins a Sebestian McBlake. A práve teraz som ho uvidel ako ku mne mieri nechcel som ho vidieť lebo ako som hovoril nemáme sa radi a nechcem sa zase hádať.Tak som rýchlo odbehol za roh pred dvere do riaditeľne kde som do niečoho malého narazil bolo to vysoké po moje plecia a podľa pachu som zistil že to bude dievča . No super dievčatá na našej skole sú hrozné .Samé k*rvy a zase sa po mne dajaka bude vešať môj deň nemôže byť lepším.Alebo áno ? Keď som sa pozrel dole zbadal som pár modro-zelených očí ako pozerajú do tých mojich zelených . Keď som sa tomu dievčaťu prizrel lepšie zistil som,že je iná .Neni premakepovaná a má na sebe tepláky a rozťahaný chlapčenský sveter s nápisom nasa . Má hnedé vlasy a nádherné oči všimol som si aj, že je vyšportovaná . Ale v tom mi niečo došlo nie to že na seba pozeráme už dosť dlho ale to že je tiež nadprirodzená. Len som nevedel zistiť čo je zač . Vlkolak? Nie Upír? Nie vďaka bohu . Vážne neviem. Keď mi už konečne došlo že na seba pozeráme už dosť dlho odvrátil som zrak a ona odomňa odstúpila .Nie prečo chel by som aby ostala ešte bližšie pri mne .Asi mi vážne jeblo . Zdá sa že som sa zamiloval a to ešte neprehovorila a určite nevie že som vlkolak.No super asi som našiel svoju mate ,ktorú môže mať každý vlkolak iba jeden a existuje jediná na svete a ja som ju asi práve našiel ale predtým som ju tu nevidel takže musí byť nová a drží rozvrh hodín našej triedy aspoň niečo je dneska dobré . Ale nieosm si istý tou jej nadprirodzenosťou .Keď sme sa zase uvedomili že na seba zírame ale už nie z takej blízkosti ako predtým škoda. Len dúfam že nezistial že som vlkolak .Keď sa chystala na odchod zastala po mojej lavej strane a pošepkala mi do ucha: Maj sa vlkolak. A odišla takže to zistila a ja som zistil že má nadprirodzené schopnostia počkať ..... Vie o tom že som vlkolak toto nebude dobré .Keď som sa otočil aby som ju našiel videl som ako odhádzala a všetci chalani na ňu pozerali a k tomu aj Sebastián Ona je moja .No nie je ale chcem aby bola.A keď som zbadal ako nad ňou Sebestián slintá tak isto ako ja dostal som ďaľší dôvod prečo ho nenávidieť. Fajn ako chceš Sebastián začala sa vojna.
Sebastian's pov.
Zrážka Chrisa s Blue
Hm Chris môj večný rival sa práve zrazil z najkrajšou babou na planéte Zem a iba na ňu čumí. Čo robím aj ja je dokonalá aj keď ešte vôbec neprehovorila musím ju získať som niečo ako lámač ženských sŕdc každá ma miluje .Ale ja ju chcem mať iba pre seba čo ako vidím chce aj Chris takže ďaľší dôvod nenávisti css no a aj tak si vyberie mňa keď ma uvidí. Som upír a upíri sú veľmi pohladný ale ja som z nich najkrajší.Dúfam že bude v našej triede .Aspoň niečo mi pozdvihlo náladu v tento otrasný slnečný deň. Nie že by som sa išiel spáliť na slnku ako tý upíri z dajakych seriálov (prišlo mi to divné) len nemám rád slnečné dni ,školu ,učenie , Chrisa , vlkolakov vlastne je toho veľa čo nemám rád .Bol som taký zamyslený že som si ani nevšimol že to dievča odišlo . Ešte som ju tu nevidel musí byť nová.Blue's pov.
Takže sú tu nadprirodzené bytosti . Hm čo už aj tak je to škola predsa sa nebudem tešiť hneď keď som zbadala vlkolaka . Keď som s tade odchádzala všetky oči boli na mne bolo mi to dosť nepríjemné .nemám rada veľa pozornosti. Keď som vyšla aj s knihami rozvrhom a klúčami od skrinky vytiahla som slúchadlá a zamierila som domov k mojej rodine keď som prišla domov bol tam iba môj brat Tomy . bol v obývačke žral popcorn a čumel na nijaký seriál. Keď ma zbadal hneď sa začal uškŕňať . Ségra trochu som ti rozhádzal izbu hľadal som nabíjačku na mobil . povedal a uchechtával sa . Faajn . odpovedala som mu a išla som hore do mojej izby keď som zbadala jak mám celú izbu hore nohami išla som jak nasraná fúria dole do kuchyne napustila som do hrnca ľadovú vodu a išla do obývačky z druhej strany išla som potichu za Tomyho , ktorý sedel na sedačke a vyliala som mu to na hlavu . Chvíľu tam len sedel potom sa postavil a povedal .Bež! začala som bežať ale bolo to ťažké keďže som sa smiala jak postihnutá bežala som po dome ale potom som narazila do steny a začala som sa smiať ešte viac .Padla som na zem a Tomy sa postavil nado mňa a aj on sa rehotal jak idiot . A máš to ségra . A zložil sa na kolená vedľa mňa .Rehotali sme sa a chytali za bruchá . Potom Tomy išiel vytrieť tú vodu a ja som išla upratať izbu a potom sa zabaliť na prvý deň v škole už sa "úúúúuúú'plne teším" .Potom som išla do kúpeľne sa osprchovať a umyť si vlasy .Keď svoje sily nepotrebujem používať nepoužívam ich . Sú iba na súrne prípady .Potom som si obliekla pyžamo a zaľahla do postele bolo 21:32. Ešte som vytiahla mobil a pozrela niečo na yt nepísala som nikomu pretože kamarátov som nemala dosť včetci si mysleli , že som divná a to ani nevedeli ,že mám tieto sily .Uchechtnem sa a pozriem sa na hodiny 2: 54. Je na čase ísť spať .
YOU ARE READING
Mysterious
FantasyDievča s neobyčajnými schopnosťami Vlkolak ktorý sa do nej zamiloval a chce ju len pre seba. Upír ktorý má každú a práve chce ju . Kto si ju získa vlkolak ?upír? Zamiluje sa do jedného z nich ? Ale čo ostatné problémy ? Čo keď sa niekto dozvie o...