Prvý deň v škole

157 7 2
                                    

Blue's pov.

6:00

Zobudila som sa na ten najhorší zvuk na svete . Môj budík s mojou obľúbenou pesničkou , ktorá sa mi odvtedy ako ju mám ako budík dosť znechutila . Ešte asi 15 minút som sa len tak prehadzovala v posteli a snažila sa znova zaspať ale ten posratý budík začal znova zvoniť . Tak som sa už zdvihla a išla dole do kuchyne .Najprv som sa chcela najesť nikto tam nebol lebo rodičia chodia do práce skoro ráno a vrátia sa až neskoro večer a brat no ten vstáva 20 minút pred začiatkom školy .

Išla som sa pozrieť do chladničky nič tam nebolo bolo by načase ísť nakúpiť . Vytiahla som si jahodový jogurt a sadla si za ostrovček v kuchyni . Odkedy rodičov povýšili nie sú vôbec doma a o všetko sa staráme my s bratom . Aj keď som prišla domov iba nedávno z môjho tréningu rodičia sa dosť za tie štyri roky zmenili zdá sa mi že sa už vôbec nestarajú veď ja mám už 18 a Tomy má 20 chodí na vysokú v našom meste chce sa stať podnikateľom a ja ho v tom podporujem keď sa jedná o obchodovanie a vyjednávanie ide mu to dosť dobre ale v tomto prípade keď to praktikuje na mne nazvala by som to vydieranie .

Dojedla som jogurt a bolo pol 7 išla som do kúpeľne a dala si sprchu . Potom som vyšla a zapozerala som sa do zrkadla nevyzerám najlepšie no čo už . Odišla som do izby ,ktorá je spojená s mojou kúpeľňou.Každý v našom dome má vlastnú . Išla som do môjho šatníku ,ktorý poloplný ? poloprázdny ? ako chcete . Vytiahla som si čierne legíny a bordový obrovský sveter . Obliekla som sa a išla do kúpeľne kde som si umyla zuby a tvár . Potom som si dala iba riasenku a balzám na pery . Bolo 7 hodín ešte mám čas si spraviť vlasy normálne by som si ich dala iba do rozcuchaného drdolu ,ale keď už je to ten prvý deň školy . Vytiahla som kulmu a začala si natáčať svoje dlhé vlasy ,ktoré mi siahajú do polky zadku . Toto potrvá asi do pol 8 asi sa zabijem ale už to musím dorobiť lebo nepôjdem s polkou hlavy kučeravou a druhom rovnou .

Chris's pov.

6:00

Automaticky som vstal a vystrelil s postele .Obliekol som sa do športového tepláky a rozťahané tričko . Každé ráno si chodím zabehať do lesa ,ktorý je neďaleko nášho domu ale najprv sa najem natriem si chlieb s maslom a nacpem ho do seba . Rodičia ešte spia . Obujem sa a vybehnem von .Bežím lesom a užívam si ranný vzduch bežím v ľudskej forme aby som sa aspoň trochu zrýchlil aj keď som vo svojej vlčej forme dokonalý bežec v ľudskej forme je to tažšie .Domov sa vrátim o 7 a idem do sprchy púšťam na seba ľadovú vodu a umývam si vlasy . Potom výjdem a oblečiem sa čierne skinny a károvanú košela . Potom si upravím vlasy a zafixujem ich gélom už je pol 8 ten debil určite ešte spí .Zoberem si tašku a bežím zobudiť toho kokota.

Sebastian's pov.

6:30

Zobudím sa na hnusný zvuk otrasného budíku .Nechápem ako si ma dovoluje zobudiť ešte mi ubudne z mojej krásy .Tak výjdem z postele a zamierim do mojej kúpeľne môjho najobľúbenejšieho miesta v našom dome. Je obrovská pretože sme dosť prachatý bývame v najboatšej štvrti v našom meste . Celá naša rodina je zložená z upírov . Ja osobne ľudskú krv nepijem pijem tie hnusné džúsy ,ktoré nám to nahrádzajú . Príde mi nechutné sa ť niekomu krv . Vstúpim do sprchy a osprchujem sa potom sa postavím pred zrkadlo a zapozerám sa na seba dnes vyzerám dokonalo tak ako vždy . Zasmejem sa a idme do šatníka hodím na seba roztrhané čierne nohavice a biele tričko , ktoré mi obopínalo svaly . Keď som pozreĺ na hodiny bolo pol 8 zobrla som si tašku a nasadol do môjho mercedesu a išiel do školy.

Blue's pov.

Keď som si konečne dokončila vlasy bolo 7:45 bežala som dole kde už bol tomy a čakal na mňa .Zaviezol ma do školy a ja som vošla . Na chodbách bolo plno ľudí všetci na mňa čumeli a začali si niečo šepkať . Chcela som každému do radu vraziť za to , že na mňa čumia bolo mi to dosť nepríjemné . Medzitým som sa snažila nájsť moju triedu . nezdá sa to ale táto škola je obrovská . Bolo už niečo po začatí hodiny keď som konečne našla moju triedu .

MysteriousWhere stories live. Discover now