Prekrútim očami ,kto má nervy sa sním hádať? Idem za ním a nepoviem ani slovo, až kým zastane pri najnovšom BMV . čo som mohla čakať . Veď je to Sebastian ,každý o ňom hovorí aký je bohatý a zazobaný ,ale nikto mu to nepovie do očí jasné. Keď odomkne nasadnem a zapnem si pás . Nič nehovorím nechcem s ním zbytočne nadväzovať nijakú konverzáciu . Naštartuje a doslova vyletíme zo školského parkoviska. Chytím sa palubovej dosky . Spomaľ do riti . zahučím. Nepočúva ma , ďalej ide takou rýchlosťou ako predtým . Držím sa palubovej dosky a dúfam , že nás niekde nezabije. Keď v tom zabrzdí. Vďaka bohu . Pozriem sa pred seba. Celú cestu odkedy ma neposlúchol som mala zavreté oči . Zastali sme pred obrovskou bránou.
Sebastian niečo hľadal v aute a keď to asi ? nevedel nájsť tak si aj zanadával . Potom strčil ruku pod môj zadok . Čo to do prdele robíš? Začala som hučať. Neodpovedal mi ,namiesto toho povedal. Mám to .bola som zmätená . Č-čo ? vytiahol ruku spod môjho zadku a v nej mal diaľkové ovládanie k bráne .Toto, zlato .cmukol na mňa ,ale potom zase preniesol pozornosť pred seba lebo sa snažil otvoriť bránu diaľkovým ovládaním. Tá sa hneď otvorila a on už pomaly vošiel po vyasfaltovanej ceste dovnútra. Ešte raz stlačil gombík a brána sa zavrela .
Pozrela som sa pred seba a moja sánka spadla dobre ,že nie až k zemi . Pred nami bol obrovský dom , ktorý vyzeral ako nijaký grécky hotel .Pred domom boli vysadené vysoké stromy a v strede bola fontána .Wau. povedala som z úžasom. To je nič oproti domu ,ktorý máme na Havaji . odfrkne si .Zazobanec , že nič? Náš dom nie je ani zo štvrtiny taký veľký .Sa neposer .poviem na koniec. Ale nemusíš mi závidieť , môžeš sem chodiť častejšie keď sa ti tak páči , ale vlastne sem budeš chodiť dosť často kvôli tomu projektu ,takže si ho môžeš užiť a to aj mňa. Povedal úchylne .
Keď takto balí baby čudujem sa jeho reputácii lámača sŕdc. Rozosmejem sa . On sa usmeje . Máš pekný smiech. Začervenám sa . Daj mi pokoj. Poviem hnusne .Ale nie ona sa červená ,bože to je zlaté. Začnem sa červenať viac .On sa iba usmieva . Sedíme tu už 5 minút a mohli sme už byť vnútri a pracovať na projekte zatiaľ čo robíme debiliny. Poviem najhnusnejšie ako viem . Keď to poviem jeho kútiky úst poklesnú a povzdychne si . Máš pravdu .Povie a vystúpi, to urobím aj ja. Zamkne auto a ide dovnútra idem za ním .Vojdeme dovnútra a chcem sa vyzuť . Nemusíš sa vyzúvať ,naše slúžky tu upratujú nebude im to vadiť . Zazobanec, ako naschvál som ho nepočúvla a vyzula sa . Len si zase povzdychol a išiel do obývačky, kde na sedačke sedelo nijaké dievča .
Sú doma naši ? spýtal sa jej Sebastian . Mala oči ako on a celkovo sa na neho podobala myslím , že je to jeho sestra ,čo znamená ,že je upírka taktiež ,ale z nej som strach nemala. Vyzerala kľudne a milo. A čo ja viem ? To si taký lenivý sa ísť pozrieť do pracovne a zistiť to sám ty debil? Uchechtla som sa, lebo som sa snažila nerozosmiať . Je mi jedno , že je upírka začínam ju mať rada . Sebastian na ňu hnusne zazrie. Si odo mňa mladšia tak si nedovoľuj . Povie dosť hrdo, ja by som hneď prestala byť hnusná vyzeral , že ide vyskočiť s kože . Ona to len ignorovala a ďalej čumela na telku.
Možno výzorovo ale rozumovo nie si ani na úrovni jasličkára , keď sa snažíš zapnúť telku zemiakom a myslíš si ,že je to ovládačka . Vyprsknem do smiechu . To vôbec nedáva zmysel ,ale predstavila som si ako sa Sebastian snaží zapnúť telku zemiakom a pritom nadáva na nespoľahlivosť predajcov . To sa stalo iba raz . Povedal zahanbene . Ja som sa smiala a nevedela som prestať .
Som Laura tohto debila sestra a ty si ? Konečne som sa prestala smiať . Blue, jeho spolužiačka ,musím s ním robiť na projekte a tiež si myslím , že je to idiot.Poviem pobavene. Myslím ,že si budeme rozumieť Blue. Žmurkne na mňa. Dáš mi tvoje číslo ? Podá mi jej Iphone . Jasné . Usmejem sa a naťukám tam moje číslo . Diki ,napíšem ti niekedy môžeme ísť na nákupy . Chcela som jej odpovedať ,ale Sebastian si odkašlal . Pozrela som sa na neho a on naznačil , že už mám ísť. Len som prekrútila očami . No musím ísť tvoj otravný brat už to nevydrží. Poviem otrávene. Pche debil . Prekrúti očami aj ona .
Len sa usmejem a nasledujem Sebastiana na poschodie .Ten ma zavedie do jeho izby a sadne si na gauč ,ktorý tam má . začne si vykladať veci z tašky a hádzať ich na zem . Myslím ,že si s mojou sestrou až PRIVEĽMI rozumieš. Povie keď už prestane vykladať jeho veci. Sadnem si vedľa neho . Hej je super . Vyložím si z ruksaku svoj notebook a položím si ho na stehná.To si tam mala celý čas ? Spýta sa Sebastian a ukáže na moju tašku . Hej . Otvorila som ho a zapla prehľadávač , začala som hľadať niečo na wikipédii .
Keď v tom sa Sebastian posunul bližšie bol ma mne nalepený z boku a pozeral so mnou do počítača .Bolo mi to nepríjemné ,ale bolo to normálne inak by nevidel nič.Ale potom si cez moje plece "nenápadne" prehodil ruku . Daj ju dole . Povedala som ešte kľudne . Je mi takto pohodlne .Povedal s nezáujmom . Jeho ruku som zdvihla spoza mojej hlavy a odhodila ju .Nedotýkaj sa ma . Zosmutnel a odsunul sa vytiahol si z niekade notebook a začal niečo robiť.
Takto to pokračovalo asi až do 6 večer a potom som si povedala ,že pôjdem celý ten čas sme spolu neprehovorili . Už pôjdem . Pozrel sa na mňa . Odveziem ťa . povedal bez emócii. Si robíš srandu jeho ešte furt žralo , že som ho od seba odstrčila vážne debil . Fajn .
Pozbierala som si veci on na seba hodil mikinu, lebo začala byť zima . Počkal kým si zbalím všetko a potom sme išli k jeho autu ,odviezol ma domov , kde som mu nadiktovala . Pozdravili sme sa a ja som vošla dovnútra. A zasmiala sa .On bol stále nasratý ,vážne debil . Išla som do izby a doučila som sa ostatné veci . Potom som išla do sprchy a rovno do postele bola som vyčerpaná . Vôbec som nevnímala pípanie môjho mobilu ,ktorý mi oznamoval , že mi prišla správa,ihneď som zaspala.
YOU ARE READING
Mysterious
FantasyDievča s neobyčajnými schopnosťami Vlkolak ktorý sa do nej zamiloval a chce ju len pre seba. Upír ktorý má každú a práve chce ju . Kto si ju získa vlkolak ?upír? Zamiluje sa do jedného z nich ? Ale čo ostatné problémy ? Čo keď sa niekto dozvie o...