Blue's pov.
Po skončení poslednej hodiny som ihneď vystrelila zo stoličky a doslova som dobežala domov. Nenávidím školu . Zamrnčala som . Doma nikto nebol. Tomi mal ešte školu a rodičia? Tý boli zase v práci . Hneď ako som sa vyzula išla som do mojej izby a zvalila som sa do postele. Bol to iba môj prvý deň školy a už som úplne zničená. Asi zomriem. Po polhodine nič nerobenia a ležania som si vytiahla knihy a začala sa učiť. Aj keď ma škola vôbec nebaví , dobré známky musím mať . Lebo inak by ma rodičia priškrtili .
Keď som sa konečne po dvoch hodinách naučila a zbalila si tašku hodila som sa naspäť do postele. Tomi by tu už mal byť . Zrazu mi niekto vtrhol do izby . Čo hovorím. Ségra nemáš náhodou tréning ? Čo nie veď ten mám o týždeň .Poviem s nezáujmom. To je dnes . To nemyslí vážne ?!BOOOŽEE Tomi zabi ma prosím ťa . Nechcem tam ísť .Nariekam. Musíš ségra aspoň tréner zistí či sa tvoje sili zlepšili . Ako to hovoril robil divné pohyby ,ktoré mali vyjadrovať čarovanie. Uchechtla som sa a postavila sa s postele. Tomi zatiaľ odišiel . Obliekla som si veci potrebné na tréning a išla som na určené miesto , kde ma už čakal tréner.
Po troch hodinách mučenia ma konečne pustil domov.Každý druhý mesiac ma chodí skontrolovať . Hovoril , že som sa zlepšila , ale mňa to vôbec nezaujímalo bola som celá zničená . Dotackala som sa domov a hneď zamierila do kúpeľne kde som sa osprchovala. Potom som sa zvalila do postele , už asi tretí raz v tento deň . A zaspala som .
Zobudila som sa na nepríjemný zvuk ,ale tentokrát to nebol môj budík. Znelo to ako výkrik . Rýchlo som bežala k oknu a zbadala som muža, ktorý za sebou ťahá nevinné dievča . Ihneď som vybehla z domu aj keď som bola iba v pyžame . Stoj ! Zakričla som za ním . Otočil sa na mňa. Červené oči , tesáky je to upír. Skamenela som . Neviem čo mám robiť . Ale ale čo sa s ňou chceš vymeniť? Ukáže na to dievča . Nečudujem sa veď sa na mňa pozri , mne sa nedá odolať. Fuj ble je mi zle . Nič som mu na jeho debilnú poznámku nepovedala videla som iba jeho tesáky a jeho svietiace oči, do tváre som mu nevidela bola stále strašná tma. Pusti ju . Povedala som nakoniec . Ale noták mačička .Ble . Veď sa môžeme zabaviť všetci traja . Úchyl . Pusti ju . povedala som znova . Pustil ju ona utiekla . Nemáš zač . Prekrútila som očami . A pozrela som sa na miesto kde stál pred chvíľo ten upír Nebol tam .
Ucítila som ako ma niekto chytil za plece . Otočila som sa . Stál tam ten upír videla som ho z blízka .Vyzeral presne ako ... Sebastian ! Len mal výraznejšie črty tváre a bol viac svalnatý . Preglgla som . Zabavíme sa dievčatko. Slizko sa usmial . Práve v tej chvíli ma vôbec nenapadlo, že mám nijaké schopnosti . Upírov sa dosť bojím ako som už spomínala. Stála som tam ako prikovaná. Ten upír neváhal a odtiahol ma do nijakej uličky . Ja som kopala a kričala ale čo zmôžem proti sile upíra? Hodil ma o stenu a približoval sa k môjmu krku .
Keď v tom niekto zakričal . Daj jej pokoj Edmund ! A odhodil toho úchyla preč. Bol to Sebastian . Išla som spadnúť k zemi ,ale zachytil ma . Si v pohode zlato ? Prepáč mi môjho jebnutého brata je to debil . Neodpovedala som mu .Takže teraz vieš ,že sme upíri no super už pred tebou nemusím nič skrývať . Usmial sa . Ja som sa od neho odtiahla ale hneď na to ma zase chytil inak by som zletela na zem . Mňa sa báť nemusíš mne satie krvi príde nechutné . Povedal s odporom. Dík za záchranu ale musím ísť domov . Povedala som hnusne, nemám ho rada. Odprevadím ťa . Nemohla som protestovať sama by som tam asi nedošla . Odniesol ma až domov , ja som zamierila do izby a išla som znovu do postele ešte mám 4 hodiny spánku pred sebou . Zaspala som .
6:00
Zazvonil my budík. Drbla som do neho a taka som ho vypla. Frustrovane som si prešla rukami po tvári a zavrčala. Po asi 20 minútach som sa konečne vymotala s postele. Išla som do kúpeľne,keď som sa zbadala v zrkadle vôbec som sa nezľakla ,som zvyknutá na kruhy pod očami ,vlasmi do všetkých strán a začervenanými očami . Vyzerám no ? nie tak zle . vlasy som si nečesala dala ich do drdolu vyčistila som si zuby a na všetko ostatné ohľadne make-upu som sa vysrala . Otvorila som skriňu a vytiahla staré vyťahané bordové tričko a čierne legíny.Bolo 7:15. Dnes pôjdem pešo asi sa po ceste niekde hodím pod auto. Zobrala som si tašku obliekla si kabát a obula si botasky.Ešte som si zobrala mobil ,čierne slúchadlá a kľúče od domu . Potom som lenivo otvorila dvere a zabuchla ich . Dala som si do uší slúchadlá a pustila si Calvina aby ma aspoň trochu nakopol. Čo sa samozrejme nestane.
YOU ARE READING
Mysterious
FantasyDievča s neobyčajnými schopnosťami Vlkolak ktorý sa do nej zamiloval a chce ju len pre seba. Upír ktorý má každú a práve chce ju . Kto si ju získa vlkolak ?upír? Zamiluje sa do jedného z nich ? Ale čo ostatné problémy ? Čo keď sa niekto dozvie o...