Four..

925 61 4
                                    

"Hanbin ,kau gi mana minggu lepas ?" Tanya Jinhwan " a~ehh katak terbang" Kata hanbin lantas melarikan diri apabila jinhwan tidak menyedari .

"Hyung , bi dah lari" kata junhoe "bertuah punya hanbin ! nanti kau balik nanti" marah jinhwan.

"Jinhwan hyung .. jiyong sunbaenim nak jumpa dengan hyung ." kata chanwoo sambil beelari meluru ke arah jinhwan junhoe . "Aik, aku ade buat salah ke sampai kena panggil."kata jinhwan risau .

____________________________________

"Nae Sunbae , kenapa sunbae nak jumpa ?" tanya jinhwan dengan perasaan takut . Siapa tidak kenal dengan kumpulan 'Bigbang' sebuah kumpulan yg terkenal , dan dalam syarikat yg sama bersama ikon ,winner,2ne1. Jika disebut Nama mereka pasti ada yg berasa takut kerana mereka merupakan Legend .

"kamu semua , dicalonkan dalam best new male artist kan dlm MAMA ?" kata gd 'cool' "ha'ah .. tapi kitorang tak tahu tempat ke berapa." kata jinhwan dan kini hilang rasa takutnya . "Actually hyung nak bagitahu hanbin tapi chanwoo cakap .. hanbin xdatang YG .." kata Gd lagi .

"Ehh? bi datang jee hyung cuma dia cakap benda pelik ntah pape." kata jinhwan dan membuat gaya menyampah . "Laa~ nanti suh hanbin datang jumpa dengan sunbae .. also kamu pergi jumpa yongbae .. " arah gd "Arra sunbae!" kata jinhwan lalu membuat tabik.

____________________________________

"Hyung !! bangun , kami ada sesuatu nak kongsi ngan hyung .. "dari tadi junhoe cuba mengejutkan hanbin yg lena tidur kerana kepenatan berlatih 'rap' dengan gd sehingga lewat malam .

"Waeyo ?! " kata hanbin lantas bangun "ni🌚" kata junhoe sambil menunujukkan tabnya kepada hanbin .

BEST MALE NEW ARTIST
1.IKON
2.SEVENTEEN
3.MONSTA X
4.N. FLYING

#MAAF AUTHOR LUPE SAPE NI.2-4 SO AUTHOR HETAM .

"MWO ?!" Terkezut hanbin melihat ranking didalam MAMA " patutlah Bigbang sunbaenim suruh kita banyak berlatih"kata donghyuk.

"Ok,mungkin kamu semua dah tahu kamu semua dapat first kan?" tanya Hyunsuk . "Yes.. " kata bi sebagai leader .

"Ok, macam ni laa korang kena buat performance mase MAMA tu nanti .." kata Yang Hyunsuk lalu beredar .

"Yesssss!!yess!! Ikon is coming to town !" Nyanyi bobby sambil melompat-lompat.

___________________________________

"Taniah hanbin ~ah" kata CL " Ahh~sunbae .. malu laa , kamsahamnida^^"kata hanbin sambil memberi tunduk hirmat kepada 2NE1 "nah~ fighting"kata dara sambil membuat gaya berusaha.

___________________________________

"Taniah , korang" Kata seungyoon pula "Ahh~~ dah laa puji tuhh .. Kat YG tuh kau puji laa habis² , sebab sekarang kita dekat sekolah" kata Yunhyeong . "Ahahaha~nae (。>﹏<。)" kata seungyoon lantas masuk ke kelasnya.

"Taniah, hanbin" kata minjoo tiba-tiba " Ehh, jap bile kau ade tepi aku ni? " tanya hanbin hairan "aku memang sentiasa ada tepi , cuma kau tak nampak" kata minjoo lagi .

"Ape yang cakap pelik² ni ?" Tanya hanbin lagi . " BI !! kau cakap dengan sape tuh ?" Tanya minjoo dari dalam kelas .

"Ehh? Jisoo ke tadi tuh ? Haish kenapa laa kau menyamar jadi minjoo terkejut aku"

"Tak ada cakap dengan sapelah" kata bi lantas duduk disebelah bobby . "Hah.. aku dah lama nak tanya ni ." Kata bobby .

"Ape?" Tanya bi "Kau pergi namhae buat mende ? Aku rase takde family kau dekat sana. " kata bobby . "Ehh~~ehh~~" belum sempat bi menyambung V dengan bangganya berlari sambil menjerit "Cik Lee Datanggg~~~~~~~!!!" .

"Ish² kesian aku nengok kau V ." Kata jimin . Ketibaan yg dinantikan oleh mereka semua telahpun tergapai --" pfft maaf ayat xleh bla.

"Selamat pagi ,Cik Lee" kata jinhwan sebagai ketua kelas dan dituruti oleh satu kelas. "Selamat pagi kelas."kata Cik Lee lalu duduk .

SKIP ( ゚д゚)



"Hanbin~~" Hanbin asyik mendengar suara jisoo memanggil namanya tetapi dia tidak tahu dari mana arah suara itu datang . "Hanbinnie .. Hajimal~ "Bi Dari tadi tidak fokus dengan apa yang dibacanya kerana asyik terdengar suara jisoo meminta tolong lantas bi mengambil keputusan untuk keluar dari perpustakaan tersebut . "Yah~~ bi kau dah nak balik ke ?" Tanya mino kebetulan terserempak dengan bi malah bi tidak menjawab atau berpaling kepada mino .

"Hanbinnie ~help me .. isk isk.." kali ini bi dapat mendengar esakan dari jisoo "jisoo~ahh!! Tolong stop crying , tell me where are you?" Jerit hanbin dari tepi bukit .

Jisoo dengan muka buruknya menonjolkan dirinya disebalik pokok -pokok . "Hanbin ~!" Jisoo dalam keadaan menanggis memeluk tangan hanbin "lebih baik kau tukar .. aku tak sanggup tengok , seram kejap lagi aku. " kata hanbin dengan coolnya "aku tak boleh bertukar ." Terang jisoo .

"Mwo? Wae?"tanya hanbin " kau kena cari badan aku isk isk .. aku takkan tenang." Kata jisoo lantas menghilang .

"Mana aku nak cari badan kau kalau kau asyik menghilang ? Aku pun tak sanggup tengok kau macam tu , aku tak sanggup tengok kau terseksa .."


『C』 ❁ Ghost In Love Where stories live. Discover now