Jelikož vím,že na konci to nikdo nečte,chci poděkovat za 100+ přečtení! c:
Pro mě je to nesmírně moc a doufám,že to bude jen růst. A taky moc děkuji za hvězdičky. Jsem za to ráda:) Thank ya all<3
----------------POHLED KATE
Po tom,co jsem napsala Melisse,musí být pořádně naštvaná..
Vstala jsem z mojí postele,vzala kasičku s penězmi ... Šetřila jsem fakt dlouho a taky tam podle toho mám i peníze.
Měla jsem tam našetřených kolem 2000KčVšechno jsem vzala a položila na stůl v kuchyni,aniž by mě máma viděla ...Měla jsem tam přichystaný i papírek kde bylo napsáno
,,Omlouvám se ti za ten mobil. To jsou všechny mé peníze které jsem si šetřila,kup si nový mobil."
Jo,zní to divně,ale zničila jsem mámě mobil,ať si koupí nový.
---Druhý den---
Vstala jsem z postele a šla udělat ranní hygienu.
Vyčistila jsem si zuby,umyla obličej a opět uviděla mé modřiny. Jo,musím přiznat..Lekla jsem se.
Vzala jsem make-up a všechno zamaskovala. Namalovala jsem si řasy a udělala tenké linky.
A jako obvykle šla do školy s divným pocitem,že mě někdo nebo něco sleduje.
A ani trošku jsem se nemýlila.
Kolem mě prošel nějaký neznámý kluk.
,,Kdo to je? Toho neznám. Co když mi něco udělá? Ehm.." Začala jsem se třepat.
,,Proboha.Kate,klid..Je to jen nový kluk který se přistěhoval..Asi. " Řekla jsem si pro sebe.
Šla jsem o pár metrů dál a rozběhl se proti mě zase ten chlap!
Znovu mě napadl.
Jenže,
Co?
Co se to děje?
Někdo tomu chlapovi dal pěstí!
,,Eh,co? Proč? Kdo jsi? Pomoc!" Byla jsem zmatená.
,,Klid,zachránil jsem tě. Jmenuju se Vadim." Odpověděl.
,,Zachránil? Kdo MĚ,kdy zachránil?" Řekla jsem si pro sebe.
,,Zachránil?" Zeptala jsem se znovu a nechápavě.
,,Jo,zachránil. Co je na tom tak divnýho?" Zeptal se.
,,Ehm..nic.. Děkuju moc,jinak,já jsem Kate..Kate O'Brien..
,,Pěkné jméno." Usmál se na mě.
,,Děkuju.To tvoje taky." Usměv jsem mu oplatila.
,,A proč tě vlastně chtěl zmlátit?" Nahodil nechápavej výraz.
,,Já..já vlastně ani nevím" Sklopila jsem hlavu a ukápla mi slza.
,,Neplač. Vezmu tě do školy a cestou mi všechno řekneš." Nabídl se.
,,Ehm,dobře. Děkuju." Poděkovala jsem.
-------------------
U ŠKOLY
,,Tyjo,to nechápu,jak ti to někdo může dělat..A i tvé kamarádce Melisse. To já bych ti nikdy neudělal...Budeme kamarádi?" Zeptal se mě.
Vážně se mě teď někdo zeptal jestli budeme kamarádi? Co to ? Zdá se mi to snad? Lol,Kate. Vzbuď se. Určitě to je jen sen.
,,Ehm..Jako..fakt? T-tak do-dobře.. Ráda!" Zakoktala jsem.
,,Tak.Jsme tady." Řekl znechuceně.
,,Nojo..Hele,ty seš asi novej,že? Po škole bych tě tu mohla provést po městě,všechno ti ukázat a tak dále." Nabídla jsem se mu.
,,Jo,super nápad! Právě jsme se přistěhovaly. Díky za nabídku. Tak se pak ještě domluvíme." Řekl s úsměvem na tváři.
,,Jojo." Řekla jsem a vešla do školy.
ČTEŠ
Změna (FF OF VADAK) DOKONČENO
FanfictionPříběh je o dvou nejlepších kamarádkách Kate a Melissy. Kate- Neoblíbená 16 letá holka,kterou šikanují a odsuzují, Kate neví proč a ani to nezjistí. Prostě jen tak bezdůvodně? Melissa- Holka,která všechno prožívá s ní. Jenže se něco stane,něco,co n...