Část. 1- Však si mě jen pomlouvejte!

5K 145 11
                                    


  *Crrrrr*Achjo,další nový den a další nový problémy..Aspoň že mám Kate.

 Vstala jsem z mojí vyhřáté postele a šla do koupelny.Umyla jsem si obličej vyčistila zuby a uviděla jsem ji...uviděla jsem....žiletku. 

  Začaly se mi v hlavě odehrávat vzpomínky a začala mě bolet hlava. Bylo to nepříjemné,ale po pár minutách to přestalo.

 Šla jsem do svého pokoje se obléct. ,,7:15..Sakra,zase nestíhám!" 

Řekla jsem si pro sebe.

 Rychle jsem otevřela skříň a vyndala jsem první věci co jsem viděla.

 Vzala jsem si na sebe modré roztrhané džíny,černé tričko a šedou mikinu 

 Utíkala jsem po schodech dolů ,pozdravila mámu a vytáhla z ledničky jogurt.

 ,,Zase nestíháš?!" Okřikla mě mamka zrovna když jsem co nejrychleji vytahovala jogurt a otvírala ho. 

 ,,Nojo" Tiše jsem odpověděla.

 ,,Jaký nojo?! Zase tě budou pomlouvat,to chceš?!!" Zakřičela tak hlasitě že to museli slyšet i sousedi. 

,,Ale já za to nemůžu!" Zvýšila jsem hlas a obě jsme zmlkly.

 Rychle jsem dojedla,vzala jablko,dala ho do tašky a upalovala na autobus. Samozřejmě že jsem ho nestihla. Tak jsem teda čekala na druhý autobus který měl přijet 7:50 a to zrovna začínalo vyučování. 

Když autobus přijel,nastoupila jsem ,nasadila sluchátka které jsem měla zapnuté v mobilu a pouštěla jsem si různý písničky jako například:

 Melanie Martinez - Cry Baby

 BMTH - True friends 

Marilyn Manson - This is the new sh*t


 A tak dále.

Když autobus zastavil utíkala jsem do školy ikdyž jsem věděla že jdu stejně pozdě.  


Přišla jsem ke dveřím naší třídy a opatrně jsem otevírala dveře. Všichni obrátili zrak na mě. 

,,A hele! Naše Melisska opět přišla pozdě protože zase smrděla u těch svejch koní! Omlouvám se,teda..SALÁMKŮ!"

Celá třída se začala smát. Nebylo mi to zrovna příjemné,protože moji koně se nechovají pro maso!

Fakt jsem měla chuť jít k jeho lavici a jednu mu vlepit,ale neudělala jsem to,nebudu se zbytečně nervovat kvůli takovému hlupákovi. 

Sedla jsem si vedle Kate a ukázala na Honzu prostředníček. 
,,Zmlkni,Honzo!" Okřikla ho naše třídní. 

,,Floydová! Zase pozdě! Jako kdyby toho nebylo dost! Po kolikáté to je? Po páte? Už jsem vás jednou varovala,pokud se to stane ještě jednou,napíšu ti jednu celou neomluvenou hodinu!" Podívala se na mě zlostně naše třídní. 

,,Promiňte mi to,paní učitelko." Řekla jsem tiše a sklopila jsem hlavu. 


,,Neřeš je Mel,jsou to tupci." Utěšovala mě Kate. 

,,Děkuju Kate,nevím co bych bez tebe dělala." Odpověděla jsem jí a usmála se na ni. 

Kate mi úsměv oplatila. 

Změna (FF OF VADAK) DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat