Šla jsem spát a cítila jsem se provinile.Proč jsem to vůbec udělala?
Já blbá!
Cítím se hrozně,
moc jsem mu ublížila...
-----RÁNO
Vstala jsem kolem 9:30.
Šla jsem se umýt, vyčistit zuby, ... No prostě ranní hygiena.Namalovala jsem se, ale ne moc.Jen řasenka, linky a balzám. Toď vše. S malováním to zas tak nepřeháním, třeba jako Ashley. Ta na sebe dá tunu make-upu, řasenku (Pak má 2 metry dlouhé řasy) a co nejrůžovější rtěnku, pak si vytrhá obočí a znovu namaluje..A linky až k obočí, eh, teda.. "obočí"..
Pak jsem se šla obléct..
Oblékla jsem si černý crop-top a bílé kraťase.
Ještě jsem napsala Vadimovi.
_____________
Kate: Už vycházím.
Vadim: Ok, za 5 minut jsem tam..
_____________
Když jsem došla na místo, kde jsme se měly setkat, Vadim tam ještě nebyl.
Asi po třech minutách přišel..
,,Ahoj." Natáhla jsem ruce že si chci obejmout.
,,Ahoj." Odsekl a uhl. Nechtěl mě obejmout. Nojo, kdo by taky chtěl obejmout zrovna mě? ...
Sklesl mi úsměv a ucouvla jsem zpátky.
,,Promiň. Dneska nemám vůbec náladu." Řekl.
,,Chápu, jak taky vlastně můžeš být šťastný, když ti taková blbka jako jsem já, něco takového udělá." Řekla jsem smutně.
,,To neříkej." Podíval se na mě.
,,Ale uznej, že to je pravda." A podívala jsem se na něj i já.
Mlčel..
--
,,Pojď si sednout na lavičku. Vše ti vysvětlím.. Aby sis o mě nemyslela bůhví co." Vzal mě za ruku a zatáhl na lavičku.
,,Dobře."
-------
,,No, víš.. Táta měl problémy už před několikati lety. Chtěl do toho zatáhnout i mě. Jenže já s tím nechtěl mít nic společného. 5 let byl ve vězení, potom ho ale pustili a začal s tím znovu. Máma ho vyhodila z bytu a ........" Nedořekl to.
,,Váďo!!! Váďo! Vadime! Vadimkuuuu, tadyy!" Křičel na něj někdo.
,,Já se na to můžu vykašlat! Nikdy nebudem mít klid, abych ti něco vysvětlil.. Ty pitomý fanynky!" Řekl naštvaně.
,,Pitomý fanynky? Děláš si srandu? To neříkej.."
,,Sorry.. Uklouzlo mi to." Chytil se za hlavu a podíval se na stranu kde se hlas ozýval.
,,Ale ne." Řekl překvapeně
,,Co je?" Zeptala jsem se a nahodila nechápavej výraz.
,,Tohle není moje fanynka." Chytil mě za ruku a někam jsme utíkaly.
,,Co? Kam jdeme? A kdo to je?" Ptala jsem se rychle.
Zatáhl mě někam za strom.
,,Tohle je moje šílená, a když říkám šílená, myslím tím fakt ŠÍLENÁ sestřenice Naty!..Ještě jak jsme bydlely v Praze, bydlela hned vedle nás a každý den u mě byla! Fotila se semnou, přidávala fotky na Instagram Facebook a ukazovala všem ve třídě aby jí záviděly. Musel jsem jí denně podepisovat několik mých fotek aby je mohla prodat ve škole a aby si koupila nový boty."
,,To jako... vážně?" Řekla jsem nechápavě.
,,Zachvíli sem příjde...Ehm...... Dej mi pusu."
,,Eh, cos to řekl?"
,,Dej mi pusu! "
Nechápavě jsem se na něj podívala a odešla.
___POHLED VADIMA____
,,Dej mi pusu!"
Podívala se na mě a odešla...
,,Co jsem sakra pokazil?" Rozhodil jsem rukama a běžel za ní.
V tom mě ale zastavila Naty.
..Váďo, Váďo. Vadime! Kdo to byl?! Co ti udělala?! " Vyzvídala Naty.
,,Osoba, kterou neznáš." Odpověděl jsem ji.
,,Vadimkuuuuuuu....Ehm ehm.. VADIME POJĎ KE MĚ, DĚLEJ!" Začala na mě řvát.
,,Dej mi pokoj! Nevím proč si sem vůbec jezdila!" Zakřičel jsem na ni.
,,Jsem tu na prázdniny! Já myslela že mě máš rád!"
,,Rád?! Vážně, rád?! Myslíš si, že mě pořád bavilo si s tebou dělat fotky, abys byla středem pozornosti a aby ses vychloubala?! Aby ti všichni záviděly?! Myslíš si, že mě bavilo pořád dokola podepisovat moje fotky, každý den přes tisíc fotek, i o půlnoci.. Abys měla nový boty?! Ne, nebavilo! A teď mi zmiz z očí!" Všechno jsem jí vyčetl.
,,Eh, cože?!"
ČTEŠ
Změna (FF OF VADAK) DOKONČENO
FanficPříběh je o dvou nejlepších kamarádkách Kate a Melissy. Kate- Neoblíbená 16 letá holka,kterou šikanují a odsuzují, Kate neví proč a ani to nezjistí. Prostě jen tak bezdůvodně? Melissa- Holka,která všechno prožívá s ní. Jenže se něco stane,něco,co n...