POHLED SARY (dlouho nebyl, co? )
Trpím tady, strašně moc trpím... Zase tady někdo jde, slyším kroky..
Přišel někdo s maskou, mám strach.. Hodil po mně skleněnou lahev s vodou.. Proč?,,Jé promiň, já ti chtěl dát napít, ale já zapomněl že se to rozbije, haha!" Začal se strašně moc smát, ale smích ho hned přešel. Rychle jsem vstala a popadla kus rozbité lahve, přiběhla k dotyčnému muži a rozbila mu o to hlavu. Upadl na zem. Dveře byly otevřené, takže jsem měla šanci uniknout.. Ano! Prosím, mé utrpení skončí.. Prosím! Utíkala jsem po schodech nahoru a hledala východ, nevím kde jsem to byla, ale vypadalo to jak nějaké bludiště, strašně hodně dlouho jsem bloudila a našla jsem ty správné dveře.. Ano!! Otevřela jsem a spatřila světlo světa a viděla jsem lidi.. Tohle jsem potřebovala.. Utíkala jsem ani nevím kam.. ,,Pomoc! Prosím, pomoc!!" Volala jsem a dívala se na lidi, kteří mě jen ignorovali.. Zahlédla jsem policistu a hned za ním běžela
,,Prosím pomoc!" Policista se na mě otočil. ,,Paní, jste v pořádku? Co se děje?" Nechápavě se na mě díval. Upadla jsem..
POHLED KATE
,,AAA!" Zakřičela jsem a vzbudila jsem tím Vadima dřív, než jsme měli vstát. Bylo 5 hodin ráno. ,, Kate coje?! Co se stalo?" Vadim vytřeštil oči z toho šoku jak se lekl.. Ještě byl rozespalý.. Nečekaně. ,,Já..já nevím.. Měla jsem zlý sen, viděla někoho známého padat pod auto, ale moc jsem nerozeznala, kdo to byl," řekla jsem vylekaně.. ,,Neboj Kate, pojď sem.. " Lehla jsem si z mého sedu znovu za Vadimem a ten mě objal.. Cítila jsem se v bezpečí.. ,,Kate?" ..,, No?" Vadim se strašně nadechl..,,Miluju tě," Tohle mi Vadim řekl.. Jo, říkali jsme si to i minule.. Ale teď je to prostě něco jiného. Né jak minule.. Byla jsem celkem zaskočená a nevěděla jsem, co mám říct.. ,, Ehmm.. Nevím co ti mám na to říct," .. ,,Chci se tě zeptat už dlouho... Kate, budeš moje holka?" Ok, asi jsem zešílela..,,Vadime..Já..já.. Ano, budu," otočila jsem se na něj.. ,, Miluju tě," řekla jsem mu a usmála se na něj.. ,,Já tebe taky," taky se usmál. Na tohle jsem čekala. Jen jsme se tam tak na sebe dívali... Jeho modré oči úplně zářily.
POHLED VADIMA
Mám to udělat, nemám to udělat? ... Strašně jí chci políbit.. Ježiš Vadime seber odvahu..
Zadíval jsem se na její rty a ona to asi pochopila..
Přibližoval jsem se k ní ještě víc a víc..
Když najednou...
Naše rty se spojily...
POHLED KATE
Zadíval se na mé rty, hned jsem věděla, co chtěl..
Přibližovali jsme se k sobě, a najednou bum.. Políbil mě.. Cítila jsem se úplně zvláštně.. Cítila jsem, jak mi v břiše poletují motýlci.. ,,Miluju tě," ,,Miluju tě,"
RÁNO
*Crrrr*
,,Ughhhhh," Zabručela jsem a Vadim se jen zasmál..,, Dělej, vstávej," Začal do mě "žduchat". ,,Já tam nechci," řekla jsem smutně. ,,Já vím, že ne," objal mě.. ,,Ale musíš, pojď, řeknu učitelce jestli můžeš sedět semnou.. S Mellisou sedět nebudeš..,,Děkuju," usmála jsem se a šla do koupelny. Po umytí jsem si oblékla tohle:
VE ŠKOLE
Byla jsem s Vadimem teprve před třídou.. ,, Vadime já ty dveře nechci otevřít," podívala jsem se na něj a držela ruku na klice.. ,,Musíš, zachvíli bude zvonit," .. otevřela jsem dveře. A všichni upřeli na mě.. A hlavně Mellisa..
.
.
Ahooj! Doufám, že se vám dnešní díl líbil :) Souhlasíte s tím, aby Kate chodila s Vadimem? :)
---PŘEČÍST!!!!---- Omlouvám se, ale celý týden asi nevýjde žádný díl, jelikož jedu v neděli na tábor!!!!
ČTEŠ
Změna (FF OF VADAK) DOKONČENO
FanfictionPříběh je o dvou nejlepších kamarádkách Kate a Melissy. Kate- Neoblíbená 16 letá holka,kterou šikanují a odsuzují, Kate neví proč a ani to nezjistí. Prostě jen tak bezdůvodně? Melissa- Holka,která všechno prožívá s ní. Jenže se něco stane,něco,co n...