6. Part

268 20 0
                                    

Z pohledu Ashley:


"A sakra" proběhlo mi hlavou a hlasitě jsem polka.

"Někam jdeš Ashley?" zeptal se mě ještě než otevřel oči. Nic jsem neříkala a on otevřel oči. Zeptal se znovu a pomalu vstal z postele. Pořád držel mojí ruku která se třásla z toho jak jsem byla nervozní. Hrozně mi někoho připomínal, podíval se mi hluboko do oči a mně to došlo..

"Justine" cítila jsem jak se můj tep zvyšoval. Pustil mojí ruku a já pomalu couvala. Co jsem udělala krok dozadu on se přibližoval až jsem narazila do stěny.

"Dlouho jsme se neviděli co?" zvednul jedno obočí. "Teda naposledy včera" zasmál se "ale to jsi moc nevnímala" nevěděla jsem co mám říct. Nevěděla jsem jestli mám být naštvaná nebo šťastná. Vůbec jsem nevěděla jak mám reagovat. Jeho dech mi narážel do tváře a já ho ostrčila.

"To po tolika letech řekneš jenom tohle?!" po každém mém slovu jsem do něj narážela. "Nechal jsi mě tady samotnou a řekneš jen, že jsme se dlouho neviděli?" můj hlas se zvyšoval až do té nejvyšší úrovně. "Jsi ubožák" naposledy jsem do něj vrazila, chvilku jsem mlčela "Jsi vrah" tohle jsem ale spíše pošeptala a podívala se do země.

"Tak hele" zařval a chytil mě za tvář. Zvedl můj pohled k tomu jeho. "Já nikoho nezabil, chápeš to? Jedinej důvod proč jsem tě tu nechal byl ten, že jsem tě chtěl ochránit Ashley"

"To by mohl říct každej" odstrčila jsem jeho ruku a vydala se směrem pryč z tohohle domu. Na věšáčku jsem si vzala klíče od Justinova auta. Nastoupila jsem a prostě odjela.

----------------------------------

Co myslíte odpustí mu Ashley? pokud se líbolo prosím votee ♥ love yaa

ProhibitedKde žijí příběhy. Začni objevovat