8. Part

134 15 1
                                    


Z pohledu Ashley:

Otevřela jsem oči a rychle jsem se posadila, hrozně mě bolela hlava. Netrvalo mi dlouho než jsem zjistila, že jsem v nemocnici. Přehodila jsem nohy přes okraj postele a snažila se zvednout.

"Nezvedat!" zakřičela na mě sestřička co vcházela do dveří. Nesmíte dělat vůbec žádné náročné pohyby." nakázala mi.

"Já-á jen chci vedět jak jsem se sem dostala" zakoktala jsem a ona se usmála

"Nějaký chlapec vás sem přivedl" odmlčela si "Měla jste velké štěstí, že jste přežila slečno"

"Jaký chlapec?" vyhrkla jsem na 100% jsem si byla jistá, že to byl Justin, usmála jsem se sama pro sebe nad tou myšlenkou, že mě jel hledat. "Zavolám vám ho" usmála se a odešla. Rukou jsem si prohrábla vlasy abych se aspon trošku upravila.

"Ahoj" ozval se ze dveří povědomí hlas, ale koho jsem tam viděla mě zaskočilo.

"Joe?!" řekla jsem trošku zklamaně. Přišel ke mě a sedl si mi na posstel.

"Tak jak ti je?" zeptal se a chytl mě za ruku. "Jeli jsem zrovna s kukama tím směrem když jsme viděli hořet auto, bylo hrozne vidět že jsi v něm byla ty" sklopil svůj pohled k zemi . Palcem mě pohladil po ruce kterou mi držel. Cukla jsem s ní a dala jí od něj.

"Tak to děkuju za záchranu" zastrčila jsem si pramen vlasů za ucho. Byla jsem zklamaná ale zároveň jsem mu byla neskutečně vděčná. 
"Joe?" Podívala jsem se na něj
"Mhm?" Zabručel smutně a hlavu měl pořad sklopenou k zemi.
Chytla jsem ho za tvář a začala ho líbat..

----
Vím po 100 letech, ale přeci jen :)

ProhibitedKde žijí příběhy. Začni objevovat