Úvod a Seznámení

753 58 9
                                    

Takže toto je takové to "seznámení" doufám,že pochopíte,že takhe se ohehrával její život zatím co Justin zmizel od toho roku 2014 kdy jim je 19-20 budu psát už v kuse den za dnem:) pokud se bude líbit VOTE a KOMENTÁŘE prosím:3 příjemné čtení! 

"Nechám ti otevřené okno" šptla jsem mu do ucha aby nás táta nemohl slyšet "miluju tě" zasmál se a políbil mě na rty "miluju tě víc"  naposledy jsem nasála jejho vůni a pak jen viděla jak se ztrácí ve tmě.

tři týdny později:  
Od toho dne už tři týdny nebyl ve škole a ani za mnou nepřišel bála jsem se  a káždý den ve strachu přečkávala noci s nadějí,že příjde. Každý den chodila do školy,ale nebyl tam. Nebyl nikde.. zmizel. Každý den jak blbá brečela. Chodila k psychologovi a nedokázala uvěřit,že mě nechal samotnou.

o měsíc později: 
V TELEVIZI-  "Píše se rok 2010 a policie konečně našla  vraha Ryana Hellsingse a Alana Dimitria. Vrahem je údajně Justin Bieber,bohužel je právě na útěku. Naposledy viděn na Ell street v Los Angeles. Prosíme všechny aby dávali velký pozor a se styku s touto osobou prosím ihned volali 911"  když jsem toto slyšela rozbušelo se mi srdce nepřekonatelnou rychlostí a můj tep se zvyšoval víc a víc, brečela jsem a nemohla uvěřit tomu co jsem právě slyšela,hlavou se mi honilo mnoho myšlenek. Svalila jsem se na zem a nepřestávala jsem brečet "je nevinný" doslova  jsem křičela na celý dům  a ignorovala utěšování mého táty

o 2 měsíce později:
Už je to měsíc. Jeden dlouhý měsíc co jsem se dozvěděla,že je Justin vrah. Pořád je nezvěstný a já pořád doufám,že je tohle jenom jeden velký sen. 1.3 2010 v den jeho 16 narozenin utekl a já mám dárek pořád schvaný na poličce v doufání,že mu ho jednoho dne předám, každý den nechávám otevřené okno na znak toho,že pořád věřím... 

o 3 roky později
A s vyznamenátím přospěšně od maturovala Ashley Parker. Rozeznělo se mi v uších a já pyšně  vstala ze židle a šla si pro svitek. Joe kluk, který mě dostal z přemýšlení o Justinovi a se kterým jsem konečně začala být štastná mě políbil na tvář a já natáhla ruku pro svitek je rok 2014 a já přemýšlím jak by Justin vypadal ve svých 19 letech kdyby tu ted byl. 

________

 pokud se líbilo jak jsem řekla prosím vote a komentářee:3 LOVE YA

ProhibitedKde žijí příběhy. Začni objevovat