Genç kız elindeki bitmiş paketi umutsuzca bir kenara fırlattı.Şu an bundan bir kaç tane daha olsa harika olurdu diye düşündü.Dünkü satıcının yanına gitmeye karar verdi ve oturduğu banktan kalkıp eteğini düzeltti.Dün uyuşturucu aldığı çocuğun olduğunu tahmin ettiği sokağa doğru ilerleme başladı.Hatırladığına göre daha da ilerdeydi çocuk.
Kız yürümeye devam ederken bir el silah sesi ile yerinden zıpladı.O anki güzel kafayla merakına da yenik düşerek sesin geldiği yöne doğru gitmeye başladı. Dikkatini ilk çeken yerdeki uyuşturucu paketleri idi. Kafasını biraz daha kaldırınca dünkü çocuğun yerde karnını tuttuğunu ve ona silah doğrultan bir gencin olduğunu gördü.
Bulunduğu yerden konuşmalar net duyulmasa da kız silahın sürekli hareket etmesinden elinde silah olan çocuğun konuştuğunu anlamıştı. Bir sonraki kurşun satıcının tam alnına isabet etmişti. Kız o an boş bulunup ufak bir çığlık attı.
Yanındaki çöp bidonunun yanına çöktü ve gözlerini sımsıkı kapadı.Az önce birini öldüren çocuk kıza bir şeyler söylüyordu kız bunu fark edince dikkatle dinlemeye başladı.
''...seninle ilgili güzel planlarım var ufaklık.''
Çocuğun gülme sesleri gittikçe artarken,kızın da kalp atışları artmıştı.
"Saklambaç mı oynuyorsun? Peki elma dersem çık armut dersem çıkma. Elma!"
Çok güçlü bir kahkaha sesi geldiği zaman kız yavaşça yana kaymaya başladı.
"Aha! Buldum seni! Hadi gel buraya."
Kız hızla ayağa kalkıp ters istikamete doğru koşmaya başladı. Arada gelen çığlık,kahkaha ve silah sesleri mahalle halkını uyandırmaya yetiyordu. Koşarken ufak bir taşa takılıp yere düşmesi,kızın pantolon giymemesine lanet etmesine sebep oldu. Dizinde derin bir yara açılmıştı. Acıyı umursamamaya çalıştı ve ayağa kalkıp tekrar koşmaya başladı.
Çıkmaz sokağa varan kız bir korkmaya başlamıştı.Genç adam sinsi sinsi sırıtker kızın yüzünde dehşete kapılmış bir ifade vardı.
''Acaba seninle neler yapılır?"
Adam kızın vucüdunu süzmeye başlayınca kız o anki güzel kafayla;
''İstediğini yap.İlkim olamazsın.''
Her kelimesi yalandı. Defalarca öpüşmüş olmasına rağmen durumu o kadar ilerletmemişti.Genelde uyuşturucu ya da sigara almak için yapardı bunu.
Adamın yüzünde ufak bir an şaşkınlık gördüğünü sandı kız,ama bunu fazla takmadı çünkü çocuk hala sırıtıyordu. Bir kaç saniye sonra konuşmaya başladı.
''İşimiz kolay o zaman ha? Ne dersin?''
Genç kız gözlerini devirmeden edemedi.Acaba daha beter ne olabilirdi? Sahi daha beter ne olabilirdi ki?
''Ben senin işini görmem. Bence sana şu siyah deri, götünü bile zor kapayan elbise giyen,yüzüne badana yapan,20 santim topuklu giyen kızlar yakışır."
Kız bunları söylerken çocuk daha da yaklaşmıştı.Güldü.
''Seni birine bırakıcam ufaklık.'' bir an düşünüyormuş gibi yapıp ''Aslında birilerine.'' diye bitirdi cümlesini.
Kız o an boku yediğini anladı nereyse dibinde olan çocuğu ittirdi.Yere düşen tabancayı fark edince hemen aldı ve çocuğa doğrulttu.
''Biliyorum çok klişe ama ben senin bildiğin kızlardan değilim.'' dedi. Kendisine tek kaşını kaldırarak bakan gencin bacağına bir el ateş etti.Yere düşen genç bir yandan gülüyor diyer yandan acısını belli etmemeye çalışıyordu.Kız geri geri yürümeye başladı, sırtı duvara değince cebinden bir sigara çıkadı,yaktı ve derin bir nefes çekti. Dumanını havaya doğru üflerken yerdeki gence bakmaya başladı.Sigarası bitince gencin yanına gitti sigarasını onun omzuna bastırarak söndürdü.
''Sence de şu an bir geneleve bırakılacak gibi değilim demi?'' diye sordu sahte bir gülücükle.
Genç pişkin pişkin sırıtırken;
''Haklısın... Ama yine de geneleve gideceksin.Tek bir farkla bende yanında olacağım ve bu yaptıklarını sana ödeteceğim bebeğim, bu yaptığın büyük bir hataydı.'' dedi.
Genç kız bir an çocuğun ona neler yapabileceğini düşündü;
*Tecavüz edebilir ve ya ettirebilir.
*Öldürebilir.
*Bir odaya kapatabilir. Aslında ikinci seçenek kızın hoşuna gitmişti sonuçta ölüm onun için kurtuluş olurdu.Üvey babasının işkencelerinden ya da defalarca kalkıştığı tecavüzlerden kaçabilirdi.
Kız da pişkince sırıtırken;
''Ben şimdi eve gidiyorum.İstersen akşama gel'' dedi.
Arkasını dönüp giderken birden en son ne dediği aklında bam etti.Bir şey unutmuş gibi adımlarını yarıda kesip arkasını döndü.
''Ha bu arada'' dedi ve diğer bacağına bir kurşun daha sıktı ve ''Hiç gelme derim'' diyerek aralarındaki saçma diyoluğa son verdi. Topuklarının üstünde arkasına döndü. Ölü satıcının etrafına dağılan paketlerden bir kaçtane aldı.
''Buna çekerim ben bu akşam.'' diye bağırdı ve sonrasında komikmiş gibi bir kahkaya attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
General FictionŞanssız ve hayatı mahvolmuş bir kız uyuşturucu ve sigara bağımlısı... Katil sadist bir erkek sigara ve uyuşturucu bağımlısı... Bunları bir araya getiren olayı ve sonrasını merak mı ediyorsun? O zaman ne duruyorsun okusana...