Genç adam kız arkasını dönüp gittiği anda telefonunu çıkardı ve sokağın başında bekleyen kardeşine birazdan gelecek olan kızı almasını söyledi. Kardeşi onay verdiği anda telefonu kapattı ve gülmeye başladı.
Kız önüne çıkan adam onu arabaya çekince ne yapacağını şaşırdı ve yapabileceği en salakça şeyi yapıp çocuğa kafa attı. Çocuk bir elini burnuna götürdü.Diğer eliyle kıza sert bir tokat attı. Neye uğradığını şaşıran kız kendini saniyeler sonra yerde buldu.
''Sen istedin bunu kızıl sürtük!'' diyen çocuğa anlamaz gözlerle bakan kız anında boynuna giren iğne ile gözlerini kocaman açtı. Sonrası onun için karanlıktı
Çocuk abisinin yanına doğru yol aldı. Abisini yerde kanlı bir biçimde görmek beklediği en son şey bile değildi.
*** ***
Kız gözlerini açtığında bir odada buldu kendini ama bu sefer ayıktı. Yoğun sigara kokusu bir tek ayık olduğunda bulandırırdı midesini.Karnını tutarak yatakta doğruldu. Ayık olmaktan bir kez daha nefret etti.Sonra aklında bir düşünce parladı.
''Hay ananı avradını...'' diye başladığı cümleyi devam ettiremedi. O dün ne yapmıştı öyle? Bir adamın ölümüne şahit olmuştu ve silah kullanmıştı! Ayık olmaktan nefret etmesinin bir diğer sebebi de buydu zaten. Çok fazla düşünüyordu. Aniden açılan kapı ile yerinden sıçradı.
İçeriye gelen tanımadığı,hafif kel ve elinde sigara olan bir adamdı.Gerçekten onu bir geneleve bırakmıştı.
"Demek uyandın. "
Sigarasını söndürdükten sonra yatağa çıktı. Geri gidemiyordu kız,yataktan doğru düzgün doğrulamamıştı zaten.
"Sanırım gitmek istemiyorsun. Buğra'nın zevkli olduğunu biliyordum."
Buğra! bu isim kafasında defalarca kez yanıkalırken kızın gözleri kocaman oldu. Buğra dünkü ateş ettiği çocuk olamalı idi.
''Sıçtım'' diye geçirdi içinden ve ayağa kalktı adam da onunla beraber ayağa kalktı ve kıza iyice yaklaştı.
''Demek ayakta istiyosun.Bana uyar.'' bu sözler kızın sabrını taşıran sön şeydi. Adamın özel organına diziyle vurdu. Dizinin acısıyla bir inilti çıktı dudaklarından dize baktığında dün kaçarken düştüğünü hatırladı adam yerde organını tutarken kız ayağına yük vermeden yürümeye başladı.
Kapının oraya geldiğinde kafasını uzatıp bir sağa bir sola baktı up uzun bir koridordu ve bir sürü oda vardı.
Gözlerini sımsıkı kapatarak dışarıya adım attı.Yürüdüğü koridorun her kapısının ardından iğrenç sesler geliyordu. Ayık kafadan nefret etmesinin bir sebebi daha işte!
Arkasından gelen kapı kapatılma sesiyle arkasını döndü. Yüzünü hayal meyal hatırlasa da bunun Buğra olduğuna emindi.
''Uyandın mı?'' dedi genç.
''Hayır uyuyorum'' diye yanıtladı onu kız ve ellerini ileriye uzatıp arkasını döndü birden koşmaya başlayınca çocuk arkasından:
''Gel buraya aptal kızıl,bakire olduğunu anlamalıydım'' diye bağırdı bu bağırıştan sonra odalardan gelen sesler kesilmişti kız içinden 'Ben esas şimdi sıçtım'' diye geçirdi ve merdivenlerden inmeye başladı çocuk kızı arkasından yakaladı ve duvara yasladı.Kızın kulağına eğilerek:
''Bu gece bir gösteri yapıcaksın.Cezan bu'' diye fısıldadı.
Anında kızın aklına aklına milyonlarca düşünce gelirken çocuk kel adamı çağırdı ve kızı odaya götürmesini ve kapıyı kilitlemesini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
General FictionŞanssız ve hayatı mahvolmuş bir kız uyuşturucu ve sigara bağımlısı... Katil sadist bir erkek sigara ve uyuşturucu bağımlısı... Bunları bir araya getiren olayı ve sonrasını merak mı ediyorsun? O zaman ne duruyorsun okusana...