Chapter 12 - The first time

226 27 7
                                    

Колкото и зле да се получи тази глава, а това е много, я посвещавам на Емили. Ти имаше най-малко търпение (заради което си голяма досада :D) и се надявам да не съм те разочаровала прекалено.

- Какво?! - извика ядосан г-н Стайлс.

- Каквото казах. - самодоволна усмивка се настани върху устните на сина му, разкривайки сладките му трапчинки.

- Хари, мили, кажи, че се шегуваш. - умолителното майчино изражение почти разтопи сърцето на момчето. Почти.

- Приемете истината, както аз направих. - Хари говореше все така уверено и наперено. Знаеше, че ги ядосва и скоро ще пострада, но не му пукаше. Инстинктът бе по-силен от него.

- Не смесвай двете неща. - мъжът тропна по масата вече разярен.

- Добре. Вие Отидете в Калифорния с новото си дете, а ние ще пазим къщата.

- Не ми говори така момченце!

- Хари, отиди в стаята си и помисли върху нещата. Утрото е по-мъдро от нощта. - помоли мило г-жа Стайлс с надеждата на сутринта всичко да се оправи.

- Добре. Хайде Луи. - Хари преплете пръсти с тези на Луи и двете момчета се изправиха. Излязоха бързо от стаята и се качиха по стълбите.

- Хари! Ха... - опитаха се да ги спрат родителите, но осъзнаха, че няма да се получи и продължиха своята вечеря.

След като влязоха в стаята, Хари заключи вратата и погледна другото момче с палава усмивка.

- Казах ли ти колко секси изглеждаш с вратовръзка? Подлудяваш ме. - прошепна зеленоокия и прехапа устни.

Нави вратовръзката на Луи около ръката си и го дръпна сливайки устните им в поредната страстна целувка. Момчетата съблякоха саката си и премахнаха вратовръзките, захвърляйки ги някъде из стаята. Хари бутна леко момчето на леглото и съблече ризата си. Застана над него и започна да разкопчава копчетата на ризата едно по едно, бавно и мъчително. Започна от края на ризата и нагоре по яката.

- Готов ли си? - задъхано прошепна Стайлс срещу устните на партньора си.

- Да. - отговора бе заглушен от последвалата целувка. От сладка и нежна, целувката се превърна в груба, оставяща ги без дъх, битка за надмощие.

Меките устни на Хари се отделиха от тези на Луи и продължиха по челюстта му, по врата и корема. Обходиха всяка една част от тялото оставяйки мокри следи. Момчето продължи надолу. Разкопча копчето и смъкна ципа. Постави ръце на ръба на панталона, готови да го смъкнат, но тези на синеокия го спряха.

The CupidWhere stories live. Discover now