Телефонът започна да вибрира върху нощното шкафче до леглото.
Луи отвори сънено очи и взе малкото, вибриращо чудовище раздиращо сетивата му. На екрана с големи букви бе изписано името на Марко. Томлинсън плъзна пръст по екрана, затваряйки на момчето, извади батерията и върна устройството на мястото му.
Синеокия се обърна внимателно към приятеля си и започна да го наблюдава. Ритмичното повдигане и спадане на гърдите му. Леко разтворените, розови устни. Потрепващите мигли. Меките къдрици, обграждащи главата му като ореол.
Спомените от предишната нощ се завърнаха в главата на момчето. То облиза устни и се облиза спомняйки си страстните целувки, които си разменяха. Замисли се. До сега не бе осъзнал чувствата си. Всичко започна като поредната скучна задача. Е, не беше толкова скучна. Луи бе намерил добър приятел, който заслужаваше любов. Но сега осъзнаваше истината. Вечерта на партито бе отишъл, не защото му беше скучно, а защото не искаше да разочарова определен човек. Не го бяха притеснили ласките и целувката на Хари, защото той сам ги искаше. Когато си тръгна от дискотеката, не беше защото не искаше да им пречи, беше защото не можеше да гледа Хари с момиче.
През цялото време, което прекараха заедно, Луи бе желал да бъде в обятията на къдравелкото. Дори се бе правил на страхливец, само за да получи тези блажени мигове на близост. В крайна сметка, момчето не просто харесваше Стайлс, то го обичаше. И бе готово на всичко за него.
Луи осъзна, че тази нощ те бяха правили нещо повече от просто секс. Те правеха любов. Обичаха се, за това споделиха нещо толкова болезнено, колкото и невероятно.
При спомените за страхотната нощ, Томлинсън се сети за нещо важно. Хари му бе казал, че болката ще мине бързо. И бе прав. Но от къде знаеше? Нали не го бе правил преди? Как тогава...
- Добро утро Лу. - сънения глас на Хари прекъсна мислите му, но вместо да отговори, просто го дари с малка целувка по устните.
Хари се усмихна и потърка сънено очи. Седна на леглото и се прозя сладко като коте.
- Какво? - попита, забелязал любящия и пълен с интерес поглед на Луи.
- Много си сладък. - усмихна се синеокия и го придърпа в обятията си, сливайки устните им в обичайната изпепеляваща целувка. - Марко ти звъня. Изключих телефона, за да не те събуди. - измрънка между целувките.
YOU ARE READING
The Cupid
FanfictionЗАГЛАВИЕ: Купидонът (The Cupid) КАТЕГОРИЯ: Slash Story (boy/boy) ЖАНР: Романтика / Драма / Фентъзи ГЛАВНИ ГЕРОИ: Хари Стайлс и Луи Томлинсън АВТОР: °•Dre▲mer•°® Какво е да имаш всичко, но и нищо? Да си щастлив, но не съвсем? Какво е никога да не с...