-3-

539 46 9
                                    

Juvia:Adımı nereden biliyorsun?

Gray:Eh söylersem işin eğlencesi kaçar.

Dudaklarımı ısırdım.Gerçekten sinir bozucuydu.Kulübeden çıktım ve ilerlemeye başladım.

Gray:Hey nereye gidiyorsun?

Cevap vermedim ve hızlı adımlarla ilerlemeye devam ettim.Nereye gittiğimi bilmiyordum sadece koşuyordum.Sonunu bilmediğim bir yolda koşuyordum.

  -Gray-                   

Kollarımı göğsümde kavuşturmuş bir biçimde kulübe kapısına yaslanmıştım ve Juvia'nın koşuşunu izliyordum.Kısa bir süre sonra kaçmaktan vazgeçer ve geri döner diye düşündüm.Sonuçta bu ormanla ilgili hiç bir fikri yoktu.Bekledim bekledim ve bekledim Juvia uzaklaştıkça sağ göğsümde bir ağrı hissettim.Bir saniye gerçekten gitmiyordu değil mi?Peşinden koşmaya başladım.Bu kız salak mı?Bu ormanda ne tür tehlikeler olduğuyla ilgili bir fikri hala mı yok?Sağ göğsümdeki ağrı daha fazla artmaya başladı.Juvia giderse bu laneti bozmamın hiç bir yolu olmaz.

  -Juvia-          

Koşmaktan nefes nefese kalmıştım.Biraz soluklanmak için durdum.Etrafı inceledim.Hava kararmıştı.Harika kaç saattir koşuyordum ve hiç bir yere varamamıştım.Her yer birbirine benziyordu.Elimle alnıma vurdum.Ne kadar da aptalım.Gecenin karanlığında korkutucu bir ormanda kaldım.Ama en azından o sapık Gray'le kalmaktan daha iyiydi.Bir ağacın dibine çöktüm ve ısınmaya çalıştım.Hava oldukça soğuktu.Gökyüzüne baktım ve yıldızları izlemeye başladım.Aklıma Lyon'la yıldızları izlediğimiz zaman gelince gülümsedim.Göz yaşlarım yanaklarımdan düşmeye başladı.Lyon'u çok özlemiştim.

   -Gray-      

Yağmur yağmaya başlamıştı.Juvia'nın kokusu gittikçe artıyordu.Sağ göğsümdeki acıda azalıyordu.Yaklaşmıştım.Hızımı arttırdım.Juvia bir ağacın altına çökmüştü.Kafasını dizlerine gömdüğü için beni görememişti.Yanına gittim.Ceketimi çıkardım.Üşümemesi için ceketimi Juvia'ya giydirdim.

Gray:Tam bir aptalsın.

Juvia'yı kucağıma aldım.Buz gibiydi.

Gray:Aklın neredeydi ki?Benimle kalmayı bu kadar çok mu istemiyorsun.

Bir süre sessiz kaldı.

Juvia:Kendim yürüyebilirim.

Gray:Hayır yürüyemezsin.

Bu hızda gidersek kulübeye anca gece yarısı varırdık.Aklıma gelen plan ile sırıttım . Juvia'yı sıkıca kavradım.Hızımı kullanarak koşmaya başladım . Juvia korkmuştu bana sıkıca sarıldı.

Juvia:İndir beni korkuyorum !

Kafasını göğsüme gömdü korktuğu çok belliydi.

Gray:Ama ben çok eğleniyorum.

Juvia:Bu hiç eğlenceli değil!

Kısa bir süre sonra kulübeye vardık . Juvia kollarımda debelenmeye başladı.Ben de onu yere indirdim.

Gray:Biraz kilo vermelisin.Çok ağırsın.

Juvia:Sanki ben istedim beni taşımanı senden.

Onu oldukça kızdırmıştım.Yanına yaklaştım.

Gray:Bir daha asla kaçmaya çalışma.

Bu söylediğim şey üzerine yaptığı tek şey gözlerini benim gözlerimden kaçırmak olmuştu.

   -Juvia-             

Sıkılmış bir biçimde koltukta oturuyordum.Karnım çok açtı.Burada kapana kısılmıştım.Kurtulmak için bir şansım var mıydı onu bile bilmiyordum.Gray yanıma geldi.

Gray:Canını sıkan bir şey mi var?

Juvia: AÇIM !

Dudaklarını yaladı ve bana baktı.

Gray:Ben de öyle.

Juvia:Bak ben ciddiyim.Bu lanet olası yere geldiğimden beri hiç bir şey yemedim!

Bağırarak konuşuyordum.Bu onu sinirlendirmişti.Çatık kaşları ve sinirli surat ifadesiyle bana baktı.Yutkundum.Ayvayı yemiştim.Korkak gözlerle Gray'e bakıyordum.Kulübe kapısı aniden sert bir şekilde açıldı.İçeriye mavi saçlı bir adam ve kırmızı saçlı bir kadın girdi.Onlarında Gray gibi bir kurdu andıran kulakları ve kuyruğu vardı.Beni henüz fark etmemişlerdi Gray'in arkasında olduğum içindi herhalde.Mavi saçlı adam öne atıldı.

?:Biz ava çıkacağız sonuçta birazdan gün doğacak ve ku-

Kızıl saçlı kız havayı kokladı ve parmağı ile mavi saçlı adama susmasını işaret etti.

?:İnsan kokusu alıyorum.

Kalbim korkudan yerinden çıkacak gibiydi . Gray kızıl saçlı kıza bakarak göz devirdi.

Gray:Evet çünkü burada bir insan var Erza.

?:Gray gerçekten bunu yaptın mı?

Gray:Evet yaptım Jellal.

Erza:Ne istiyorsun sen öldürülmek falan mı?

Gray ikisinide kulübenin dışına attı.Kapıdan kafasını uzattı.

Gray:Geldiğiniz için teşekkürler güle güle.

Bana baktı ve sırıttı.

Gray:Nerede kalmıştık.

Juvia:Şey Gray onlar kimdi? 

Gray:Çok fazla soru sorduğunu biliyor musun.

Juvia:Ama bilmek istiyorum.

Gray:Ama bilemezsin.

Kurt ve Kız [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin