Jellal cebinden uzun zamandır kullanılması yasak olan bir tılsımı çıkardı. Bu tılsımı kullanmanın cezası vardı. Ve oldukça tehlikeli bir güce sahipti bu tılsım . Jellal tılsımı Gray'e uzattı.
Jellal: Bu tılsımı takınca kurt formuna geçtikten sonra bariyerden geçebileceksin. Sadece asil kana sahip olanlar için yani senin gibi.
Gray tılsımı boynuna taktı.
Jellal: Bir şey daha güneş batana kadar buraya geri dönemezsen dünya üzerinden silineceksin.
Gray: Hiç bir şey yapmamaktan daha iyidir.
Gray tılsımı boynuna taktı. Doğan güneş ile birlikte herkes kurt formuna geçti. Gray derin bir nefes aldı ve kafasını bariyerin dışına uzattı geçebilmişti.
-Gray-
Bariyerden geçtim. Bedenimde hissettiğim acı yavaş yavaş azalıyordu. Juvia'nın kokusunun geldiği tarafa doğru gittim. Kokusu ormanın oldukça yakınındaki bir kasabadan geliyordu. Hızlı adımlarla kasabaya doğru gittim. İnsanların korku dolu bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum. Kısa bir süre sonra Juvia'nın kokusunun şiddeti azalmıştı. Kokunun azalmasının sebebinin ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Gözlerimle bana korku ve endişe dolu bakışlar atan insanları süzüyordum. Kalabalığın arasından elinde bir tüfek olan sakura saçlı bir adam çıktı. Korkmuyordu. Bana ateş etmek üzere hazırlandı. Ben de saldırı pozisyonumu aldım. Ama bedenimdeki acılar ile birlikte ne kadar iyi kendimi savunabilirdim bilmiyordum. Sakura saçlı adam elindeki tüfek ile birlikte sağ bacağıma ateş etti. Her ne kadar kurtulmaya çalışsam da başaramamıştım. Canımın acıdığını belirten bir hırıltı çıkardım. Siyah saçlara sahip bir adam kalabalığın arasından çıktı.
Zeref: Ne oluyor burada ?
Gözlerini bana çevirdi. Gözleriyle beni süzüyordu. Sonra ise bacağımdaki yarayı fark etti ve gözlerini sakura saçlı adama çevirdi.
Zeref: Natsu , Lyon nerede ?
Natsu: Evde. Ama rahatsız etme bence sonuçta daha yeni yeni toparlanıyor. Bu kurdu biz halledebiliriz.
Zeref: O yüzden sormamıştım.
Sarı saçlara sahip bir kız siyah saçlı adamın yanına gitti.
Mavis: Zeref burada ne oluyor.
Sonra ise gözlerini yaralı bacağıma çevirdi. Sonra ise kızgın bir surat ifadesi ile sakura saçlı adama baktı.
Mavis: Natsu neden yalnız bir kurda ateş ettin ?
Sarı saçlı kız yanıma koştu. İç güdüsel olarak bir hırıltı çıkardım. Burada kimseye güvenmiyordum. Sarı saçlı kız ellerini havaya kaldırdı.
Mavis: Sorun yok ben dostum.
Elini bacağımın yaralı kısmına doğru uzattı . Acı dolu bir hırıltı çıkardım. Ayağa kalkmaya çalıştım. Zamanım azalıyordu. Burada vakit kaybedemezdim. Ama yaralı bir bacakla bunu başaramadım. Sarı saçlı kız kafasını siyah saçlı adama çevirdi.
Mavis: Zeref sence de bu kurdun tek başına dolaşması biraz anormal değil mi? Yani benim bildiğim kurtlar hep sürü halinde dolaşır.
Adının Zeref olduğunu öğrendiğim adam elini çenesine götürdü.
Zeref: Haklısın.
Mavis: Acaba kayıp mı oldu ?
Natsu: Mavis bir kurt bu kaybolmasına imkan yok.
Etraftaki kalabalık yavaş yavaş dağılmaya başlamıştı.
Zeref: Bu kurt nereden geldi ?
Natsu: Lyon'un avlandığı ormandan gelmiş olabilir sonuçta buraya yakın.
Zeref: Peki niye onca zaman gelmedi de şimdi geldi ?
Herkes düşünceli bir şekilde gökyüzüne bakıyordu. Ben de kalkabilmek için debeleniyordum.
-Lyon-
Çalan kapı sesi ile beraber koltuktan kalktım gelen kişinin Juvia olmasını umuyordum. Kapıyı açtım . Zeref karşımda duruyordu.
Lyon: Hangi rüzgar attı seni buraya?
Zeref: Bir kurt kasabaya geldi.
Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
Zeref: Merak etme kimseye zarar veremez Natsu onu etkisiz hale getirdi.
Tuttuğum nefesimi bıraktım. Elime tüfeğimi aldım.
Zeref: Nereye ?
Lyon: Kurdun yanına .
-Gray-
Olduğum yerde debeleniyor ve acı dolu mırıltılar çıkarıyordum. Sarı saçlı kız ise beni sakinleştirmek için uğraşıyordu. Eh uğraşlarının işe yaradığı da söylenemezdi. Sakura saçlı adam nefesini dışarıya üfledi.
Natsu: Acaba ne zaman gelecekler ?
Mavis: Bilmiyorum.
Sarı saçlı kız başımı okşayıp beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Ama bunu engellemeye çalışıyordum ve hırıltılar çıkarıyordum.
Natsu: Mavis istersen ondan uzaklaş sana bir şey yapabilir.
Mavis: Hadi ama alt tarafı bir kurt !
Natsu: Evet ya alt tarafı kurt.
Sakura saçlı adam sıkıntıyla nefesini dışarı üfledi ve ayağı ile birlikte bir ritim tutmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt ve Kız [✓]
RomanceBir kedi miyavlaması duydum.Ormandan geliyordu miyavlama sesi.Her ne kadar korksam da ormana girdim.Kedinin olduğu yere geldim.Bacağı dikenli bir dala takılmıştı.Kediyi oradan kurtardım.Gitmek için arkamı döndüm.Ama karşımda kocaman simsiyah bir kur...