23. The TALK

288 20 6
                                    

Poppy P.o.V.

Stateam la masa din bucatarie impreuna cu Phoebe si discutam. Era chiar incantata ca Niall si cu mine am schimbat data nuntii. Acum va fi putin mai devreme. Pe cine pacalesc, va fi cu mult mai devreme. Cam intr-o luna voi fi doamna Horan official si eu nu cred ca mai support stresul.

Cum sunt deja insarcinata in luna a doua burtica a inceput sa isi faca simtita prezenta cam in toate hainele mele. Si asta este un stres in plus. Niciodata in viata mea nu am mai fost asa de umflata. Niciodata nu mi-am facut griji legate de imbracaminte. Niciodata nu imi faceam griji legate de cata mancare mananc. Niciodata pana acum…

Ce naiba, data trecuta cand am mers sa imi probez rochia de mireasa simteam ca o sa pocnesc in ea. Asa ca am renuntat la acel model pe care il purtasem la petrecera din LA.

Ar fi fost imposibil de estimat cat de mare se va face bebe in burtica pana la nunta deci erau sanse sa imi fie foarte mica, foarte mare sau sa imi vina bine, ceea ce era cam greu la ce noroc am eu. Deci dupa ce m-am mai uitat prin magazine am reusit sa gasesc o rochie mult mai simpla ca cea pe care o vroiam dar care era facuta special pentru gravide. Si pot spune ca m-am indragostit de ea. Era asa de frumoasa in simplitatea ei incat as fi vrut sa o port in permanenta pana la nunta, la nunta si dupa daca se putea.

Un alt stress pe lista aceasta ataaaat de lunga ar mai fi si faptul ca Phoebe si Dani, pe care am decis sa o invit in grupul iubitelor/sotiilor prin aceasta nunta, nu se puteau intelege. Saraca Danielle nu avea nicio vina si chiar nu ii facea nimic lui Phoebe, dar simplul fapt ca am rugat-o si pe Dani sa fie domnisoara de onoare i-a provocat lui Pheebs o alta criza de nervi, una mult mai mare. Am momente cand cred ca Phoebe ar trebui sa is gaseasca pe cineva nou si mai bun pentru ea decat a fost Liam, dar pare ca ea nu a trecut peste inca.

Iar Harry agraveaza tot. Nu o lasa in pace absolut deloc! Parca ar fi un plod de 12 ani plin de hormoni care s-a indragostit. S-a indragostit! De ce nu m-am gandit la asta mai devreme?!

-Deci ma gandeam sa port pantofii…

-Brilianta idee Phoebe! Scuza-ma putin!

Am incercat sa ma ridic mai repede de la masa dar burta iar m-a impiedicat. Am uitat ca trebuie sa ma ridic intr-o parte ca sa nu ma lovesc.

-Firar!

Ough… drumul spre camerele oaspetilor nu a fost niciodata atat de lungi. Pe la jumatatea holului eram atat de obosita incat am ales sa urlu in loc sa mai merg inca 3 metri.

-Harry! Misca-ti capul ala cret aici, imediat!!

Mai multe usi s-au deschis iar capetele lui Liam, Zayn si Louis m-au privit ciudat cand m-am asezat pe jos sprijinita de perte.

-Esti bine, Poppy? ma intreba Liam.

-Da, da, doar prea multe scari.

-Esti sigura? ma mai intreba odata Liam.

-Baieti, daca nu intrati acum in camere ma ridic de aici si nu vreti sa stiti cat de usor va leg intre voi!

-Adica sireturile de la pntofi? ma intreba Louis.

-Corpurile! am tipat iar la ei.

Au intrat toti in camera mai repede decat iesisera. Cred ca l-am auzit pe Louis inchizandu-si usa cu cheia. Bufoni!

-M-ai chemat?

S-a hotarat si Harry intr-un sfarsit sa vina. Eu m-am uitat in sus spre el si i-am facut semn sa se ajeze langa mine. L-am vazut cum se uita lung spre burtica mea asa ca i-am luat mana si i-am asezat-o pe ea. Nu am sa uit niciodata privirea pe care a avut-o cand mana lui a atins materialul bluzei mele. A inceput sa isi miste mana in cercuri mici iar cu cealalta mana ma imbratisase.

Cand Plagiezi Din Greseala......Castigi Dragoste (1D FF)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum