12. If I Tell You I Love You Will You Love Me Back?

379 24 1
                                    

Poppy P.o.V.

Dupa micul dejun Phoebe si Liam au hotarat ca ii vor suna pe Perrie si pe Zayn ca sa iesim impreuna in parc. Le-am invitat si pe Piper si Prue dar acestea au zis ca sunt obosite. Sigur planuiesc ele ceva. Dar acum nu am timp sa ma gandesc la ce planuiesc ele, am mult mai multa treaba. Dupa ce eu si Niall aproape ne-am sarutat cred ca sunt sigura ca si el ma place. Asa ca acum in parc este momentul perfect sa vorbesc cu el si sa ii spun ce simt ca sa aflu si eu odata ce simte el. Singura problema ar fi ca nu stiu cum sa fac asta.

-Poppy, pot vorbi putin cu tine?intreaba Phoebe.

-Sigur, hai la noi in camera, ii raspund eu.

In camera Phoebe se aseza pe pat in timp ce eu incercam sa gasesc ceva cu care sa ma imbrac in Londra iarna.

-Deci? Despre ce vroiai sa vorbim?

-Liam mi-a spus ce a vazut de dimineata. Si te stiu prea bine ca sa nu imi dau seama ca tu nu stii ce sa faci.

-Ce sa fac mai exact?

-Trebuie sa ii zici ce simti intr-un fel sau altul. Iar tu pot sa jur ca nu stii ce sa ii zici.

-Phoebe, nu am nevoie de sfaturi in legatura cu sentimentalisme. O sa ii spun ceea ce simt, si pot spune ca o sa o fac bine avand in vedere cantecele noastre care au ajuns cunoscute pentru felul in care exprima situatii reale din viata noastra. Si nu stiu ce crezi tu dar eu sunt sigura ca versurile scrise de mine sunt cele mai cantate… sau cum vrei sa zici tu.

-Si esti modesta! Cu cine semeni?

-Cu tine! Acum lasa sfaturile in dragoste si ajuta-ma sa ma imbrac. Spre exemplu tu cu ce te imbraci?

-Pai… cred ca o sa imi iau blugii skinny albastri puloverul alb pe care l-am luat anul trecut din Suedia si cizmele crem cu toc. Si probabil geaca alba.

Cred ca tu ar trebui sa iti iei blugii albi si puloverul roz cu cizmele albe si paltonul tau negru.

-Pai daca zici ca asa ar trebui, atunci cred ca o sa te ascult si o sa ma imbrac cu hainele pe care mi le-ai prezentat.

-Yeey… acum sa trecem la partea in care tu ma sfatuiesti in privinta unui anumit baiat dintr-o anumita trupa dintr-o anumita Mare Britanie.

-Owwww… vorbim despre…

-Dap, despre el vorbim! Acum ajuta-ma pentru ca el este genul ala de tip care are super multa grija si…

-Duh! De aici vine si porecla Daddy Direction! Unde vrei sa ajungi cu asta?

-Vreau sa spun ca el este atat de dragut si sincer cred ca incep sa ma indragostesc de fiecare data cand vorbeste cu mine, si nu el este de vina. Singura problema este ca eu sunt, pai cum sa iti spun… eu sunt eu.

Cand Plagiezi Din Greseala......Castigi Dragoste (1D FF)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum