Tady je další kapitola! Dnes na vás čeká historka s flaškou, o které jsem minule napsala vtip. Ale tématu FLAŠKY se budeme držet celou kapitolu je totiž o čem vyprávět! :-) A příště se těšte na mega kapitolu s názvem Lyžák!!!
tato historka bude z pohledu @Bublinka16BUCH FLAŠKA!
Zde je událost, o které jsme napsaly malý vtip v minulé kapitole. Tady je reálná verze.
Tadle historka vlastně začíná tím, že kamarádce Elišce nešla otevřít flaška. Protože já jsem už takový otvírač flašek, tak mi ji podala a požádala mě, abych ji otevřela. Já jí na to kývla a vzala si tu flašku. Zakvedlala jsem si ní, protože jsem věděla, že to napění a zkoušela to otevřít. Holky na mě křičely ať s tím jdu jinam já je ale neposlechla. Ta flaška byla pěkný oříšek a tentokrát se mi ji nedařilo otevřít. Eliška už se mi ji chystala vzít, ale já s ní zdrhla na druhý konec třídy. Eliška a Pavla se mě snažily dohonit, ale nedařilo se jim to. Nakonec Eliška něco hledala v tašce (asi pistoli) a Pavla by mě asi dohnala, kdyby ji Káťa nezablokovala. Já doběhla na konec uličky a podívala se, jaké mám možnosti. Zrovna v tu chvíli se Pavla prodrala skrz Káťu a běžela ke mně. Hodně jsem s tím zatřepala a požádala spolužáka Šimona, aby to otevřel. Bez námitek pití začal otevírat. Mezitím nás doběhla Pavla a Šimon to otevřel. Okamžitě to začalo pěnit a téct. "Jé, ono to teče! Tumáš!" řekl Šimon a předal flašku Pavle. A závěr: musela jsem to utřít.
BASEBALL S FLAŠKOU
Tato událost bude nejprve z pohledu Káťy a pak z pohledu Jany:
Stalo se to o přestávce při slohové práci. Paní učitelka zmizela a ve třídě vypukl obvyklý chaos. A samozřejmě to byla Jana, která dostala výborný nápad hej-pojď-si-házet-flaškou. Takže si s mou kámoškou Pavlou začaly přes tři lavice házet s flaškou. Jenže Pavla měla ten den obzvlášť dobrou náladu a protože házení bylo už příliš nudné, vymyslela odpalování. A tak vzala sešit teorie českého jazyka o formátu A4, udělala z něho ruličku a vyhodila flašku dramaticky do vzduchu.
NIKDO neví, kam ta odpálená flaška měla skutečně doletět, ale protože Pavla má obzvlášť špatnou mušku, flaška udělala buch do před námi právě pijícího Bena.
A teď pohled Jany:
Ten se lekl, plivl polovinu toho množství, které měl v úmyslu vypít a pak si rozlil pití a zakuckal se. Dusil se a mezitím se mu Pavla šla omluvit, což vypadalo následovně: "Ježíš, promiň já nechtěla! To fakt bylo omylem!" Zatímco se Ben přestával dusit a vykuckal ze sebe "Dobrý." a Pavla mu pomáhala utřít lavici, tak mezitím jsme s Káťou a Eliškou doslova umíraly smíchy a po chvíli nám docházel dech. Pavla se červenala a my se neustále smály jako blázen, zvlášť když se mu snažila utřít poprskanou slohovku. Zbytek třídy co nebyl v bufetu, se na nás na chvíli díval, ale pak už je to koukání na nás nejspíš omrzelo. Měla jsem žízeň a snažila se napít, jenomže mě Káťa rozesmála a tentokrát jsem se dusila já. Nakonec se zbytek našich spolužáků nahrnul do třídy a my musely dopsat slohovku.
SKVĚLÁ TREFA
Ale ani po Benově záchvatu si Pavla nedala pokoj. Tentokrát odpalovala flašku flaškou. A jako vždy to nedopadlo dobře.
Opět byla přestávka a Pája ve velmi dobré náladě. A zase odpalovala flašky. Tentokrát na ni ale Jana udělala boudu a tu obětní flašku trochu pootevřela. Pavla se napřáhla. A tam se to zvrtlo.
Protože flaška místo toho, aby letěla k tabuli, letěla přímo do tašky našeho spolužáka Adama. Tam taky doletěla.
Po chvíli naprostého šoku, Pavla zrudla a já s Janou (z tohohle ke možné vyčíst, že událost je psaná z pohledu Káťy) jsme se začaly strašně chechtat. Ale Jana se chechtala navíc taky kvůli tomu, že tu flašku pootevřela. Pavla tu flašku mezitím opatrně vytáhla - Adam naštěstí nebyl ve třídě. A z flašky pochopitelně kapala voda. A závěr: Když se Adam vrátil do třídy, měl dno tašky úplně promáchané. JEŠTĚ, ŽE TO BYL ŠPRT A MĚL UŽ VŠECHNY VĚCI PŘIPRAVENÉ NA LAVICI!
ČTEŠ
Třídnické povinnosti bolí!
AcakToto není kniha, jak všichni znáte. Jedná se spíše o takový blog, do kterého já se svou kamarádkou zapisujeme vtipy a historky, které se nám staly a stávají jako službě na třídní knihu. A tato sbírka má tedy dva autory: Kateřina Racková a Jana Sláns...