Medya; Dilara
Gulse'nin Ağzından;
Karşımda annemi gördüğümde ne tepki vereceğimi şaşırmıştım. Her şey annemin yüzünden daha doğrusu onun hastalığı yüzündendi. Her şeyi kendi kafasında kurup ona göre yaşıyordu. Babam kalp krizinden ölmüştü. Annemde hastalığı yüzünden dahada kötüleşti ve abimi suçladı babamın ölümünden ve abimi öldürmeye çalıştı. Bu yüzden abim yıllar önce amerikaya gitmişti. Orada düzen kurduktan sonra beni de yanına alacaktı ama annem beni de suçlamaya öldürmeye kalkınca bende kaçtım ve bu şehre geldim. Sonra da Dilara ile tanıştım. Ben kendi öz annem tarafından ölüme mahkum bir kızım işte. Ben bu düşüncelere dalmışken Serkan beni dürtmeye başladı.
"Hey! Sana diyorum yemeğini ye"dedi. Sadece kafamı sallayıp tabağıma döndüm. Ama hiç yemek istemiyordum. Annemden kurtulup arabaya bindiğimden beri konuşmuyordum.
Flashback
Annem karşımda bana alaycı bir şekilde bakıyordu.
"Benim güzel ve katil kızım!"dedi.
"A..an..anne"dedim. Şu an çok korkuyordum.
"Buldum sonunda seni katil!!"diye bağırdı.
"Anne ben bir şey yapmadım kendine gel artık onların hiç biri gerçek değil yalvarırım kendine gel"dedim ağlayarak.
"Hayır kocamı siz öldürdünüz onu benim önümde işkence ederek öldürdünüz"dedi bağırarak. Serkan ve annesi bana şaşkın bir şekilde bakıyorlardı. Annem birden bıçağı çıkartınca Serkan hemen bizi itekleyerek arabaya doğru koşmaya başladık. Annemde peşimizden geliyordu.
"Çabuk binin çabuk!!"diye bağırdı Serkan hemen arabaya binip kilitledik. Annem cama vurup kapıyı açmaya çalışıyordu. Ben ağladığım için Serkan'ın annesi bana sarılarak beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Serkan arabayı çalıştırdığında annemi bir kaç adam zorla başka arabaya bindiriyorlardı.
"A.annemi nereye gö.götürüyorlar"dedim.
"Merak etme güvenli ve senden uzak bir yere"dedi ve yola çıktık. Önce Şermin hanımı bıraktık. Sonra bize gittik. Arabada hiç konuşmamıştım ara sıra Serkan soru soruyor ama ben sadece başımla onaylıyordum. Bir defa sinirlenip bağırınca yine ağlamıştım.
Şimdiki Zaman
Şimdi ise yine konuşmadığım için Serkan hışımla yerinden kalkıp gitti. Kapı sertçe kapandığında yerimden sıçradım içeriden Ufuk'un ağlama sesi geliyordu.
Serkan'ın Ağzından;
Gulse'nin annesinin söylediklerini duyunca şaşırmıştım ama böyle bir şey olmadığı açıktı.Gulse arabada hiç konuşmamıştı. Annesini adamlara iyi ve güvenli bir kliniğe götürmelerini söyledim. Gulse'ye ne sorduysam ya kısa bir cevap veriyor ya da onu bile yapmıyordu. Bir ara öfkeme hakim olamayıp bağırmıştım. Böyle susması beni deli ediyordu. Dilara'nın babası gelip de içeri geçtiklerinde bizde baş başa kalmıştık dalgın duruyordu. Ona sesleniyordum ama duymuyor gibiydi. Bende ona dürtmeye başladım bir an da irkilerek kendine geldi.
"Hey! Sana diyorum yemeğini ye"dediğimde yine konuşmaması öfkelenmeme sebep olmuştu. Hışımla yerimden kalkıp evden çıkmıştım. O bana kafa tutan kızın karşımda olmaması sinirimi bozuyordu. Ayrıca anneminde yanlış anladığı kesindi hele bizi o şekilde gördükten sonra asla inanmazdı. Ben arabanın içinde bu şekilde otururken telefonum çaldı. Arayanı tahmin etmek zor değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kavganın Aşkı
RandomErkeklerin devamlı olarak sadece uçkurunu düşünen lanet varlıklar olduğunu düşünen bir kız olan Dilara Sert. Kızlara inanmayan ve bir kez ihanete uğradığı için aşka kendini kapatan ve hayatında sadece üvey oğlunun ve annesini değeri olduğuna inanan...