Bölüm 13

21 0 0
                                    

Dilara'dan ;

Gulse ile Serkan'ın nişanından sonra Fırat ile bir köşe çekilmiş Ufuk ile oynuyorduk. Çok fazla sıkılmıştı ve hiç birimizi rahat bırakmayınca bizde onunla oynamaya başlamıştık. Daha doğrusu onlar benimle oynuyordu.

"Ya Diyaya öyle değil böyle yapıjaksın" diyen Ufuğa kıkırdadım. Yapboz yapıyorduk ve ben devamlı yanlış yapıyordum.Çünkü Ufuk'un yanlış yaptığımdaki tepkileri çok güzel oluyordu.Ben onunla oynarken Fırat'ın seslenmesiyle ona yaklaştım. Kulağıma yaklaştı.

"Sence bizimde bir yüzük takma vaktimiz gelmedi mi?"dediğinde yüzüm asıldı.Hasta olduğu zaman uykusunda hep eski sevgilisinin adını sayıklamasını kabul edemiyordum.

"Bu konuyu başka zaman konuşuruz "deyip önüme döndüm. Gece biterken ben sadece Ufuk ile ilgilenmiştim. Fırat ile konuşmak istemiyordum.Neden onu da bilmiyorum ama istemiyordum.Herkes evlerine dağılırken bizde babamla evde kalmaya karar verdik.Bu duruma Fırat biraz bozulmuştu ama yapacak bir şeyim yoktu.

Ertesi sabah kalktığımız da güzel bir kahvaltı etmiştik. Babam yeni ev aldığını ve artık orda yaşmamiz gerektiğini söylemişti. Bizde kahvaltıdan sonra Fırat'lara gidip babanın eşyalarını topladık. O sırada Fırat evde olmadığı için rahattım. Neden bilmiyorum ama onunla konuşmak istemiyordum. Sanki herşeyi duyduğumda aramızdaki herşey bitecekmiş gibiydi. Ama konuşmanızın gerektiğini biliyordum. O yüzden hem sürpriz olsun hemde konuşalım diye şirkete gitmeye karar verdim. Babamla birlikte önce onu yeni evimize bırakıp ordan taksiyle devam ettim.

Şirkete geldiğimde hızla Fırat'ın olduğu odaya çıktım. Sekreter yerinde olmadığı için direk odaya girdim. Ama gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum.

Ve bir kez daha erkeklere güvenilmeyeceğini anlamıştım.

Serkan'in Ağzından;

Yüzüklerimiz takıldıktan sonra Gulse'nin kulağına yaklaşıp "Bir hafta sonra düğünümüz var kendini hazırlasan iyi olur"demiştim. Bu sözden sonra gözleri kocaman olmuş bir şekilde bana baktı. Ama öyle bir tepki verdi ki arkama bakmadan kaçasım geldi.

"Bir hafta mı ? Bir hafta benim neyime yeter ya sende iyice bokunu çıkardin. Anladık seviyorsun da ben hayatta bir haftada hazırlanamam!!!"

Bunları söylerken öyle bir yüz ifadesi vardı ki napsam ne etsem susmadı gidene kadar konuştu zaten millet bir süre sonra onu dinlemeyi bırakıp normal konuşmalarına başladılar. Banaysa en eziyet kısmı kaldı Gulse'nin çenesi. Bu gün nedense fazla gergindi. Bir kaç defa Dilara birşeyler sormuştu. Ne olduğunu bilmiyordum ama bir şeylerin onu verdiği belliydi. Yola çıktığımızda hala bu olanlara inanamıyordum. Sanki herşey bir anda değişecekmiş gibiydi umarım bu olmazdı neden bilmiyorum ama Gulse ile olan herşey doğruymuş gibi geliyordu.
Ertesi gün sabah erkenden  Gulse'lere gidip onu aldım ve birlikte işe gittik. İkimizde yol boyunca konuşmamıştık. Asansörde daha fazla dayanamayıp asansörü durdurup Gulse'yi kendime çevirip duvara yasladım.
"Noluyor söyler misin? Niye bu kadar sessizsin?"
"Sadece hazırlık sırasında sormak istemedim ama Gamze kim?"dediğinde olduğum yerde kaldım.
Gulse'nin Ağzından;
Kızın söylediklerinden sonra olduğum yerde kaldım. Neyi kastettiğini anlamadım ama Serkan'ın bu kadar düşmemiş olmasını diledim. Bir süre sonra Serkan yanımıza gelip Gamze ile karşılaştığında sanki hiç birşey olmamış gibiydi. Bu biraz rahatlamama sebep olmuştu. O gün hazırlıkları bitirip eve gittik. Ertesi gün onlar istemeye geldiler bütün gün koşturmaktan yorulmuştum. Ama herşey çok güzel olmuştu. Serkan o kadar heyecanlıydı ki bir an önce yüzükleri takmamızı istiyordu. Bu hali çok komikti özellikle Dilara ve Selim amca onu delirtirken. Yüzükler takıldıktan hemen sonra 1 hafta sonra evleneceğiniz söylediğinde bir anda söylenmeye başladım. Ama sonra bunun yersiz bir çaba olduğunu anladım. Ertesi gün Serkan beni aldığında hala Gamze  mevzusunu düşünüyordum. Gerçekten aralarında birşey olmuşmuydu. O kadar çok merak ediyordum ki anlatamam ve en sonunda dayanamayıp sordum. Ama tabiki bir cevap alamadım. O gün işe  ne o iş dışında konuştu ne de ben ve şunu çok iyi anladım. Serkan'ın kalbinde asla yerim olmayacak.

Merhaba arkadaşlar farkındayım bu hikayeye kocamaaaan bir ara vermiştim. Ama artık tekrar yazmaya karar verdim. O yüzden bu bölüm biraz kısa oldu. Kusura bakmayın iyi okumalar:))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kavganın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin