<6>

4.3K 439 13
                                    

မ်က္နွာပူပူရွက္ရွက္နွင့္ ေအာက္သို႕ဆင္းလာရင္း ငနဲသားနွစ္ေကာင္စားဖို႔လုပ္ေပးရေတာ့သည္။ ဘာေကာင္ေတြမွန္းကိုမသိ။ လူကိုရူးေအာင္လာလုပ္ေနၾကတာ။ ေသခ်ာတယ္ ဒါဟာအကြက္ခ်ႀကိဳတင္လုပ္ႀကံမႈတစ္ခု။ သူတ္ုိ႔ရဲ႕ေပါက္တတ္ကရစကားကို ၾကားျပီးထဲကိုက လူကသည္လိုျဖစ္လာတာ။ ဒီလိုအက်င့္မေကာင္းတဲ့ အႀကံစည္တစ္ခုမွာ က်ရွံဴးလ္ုိ႔မျဖစ္ဘူး။ KyungSoo Ya~~ Fighting !! (ခြီးးး)

ခဏၾကာေတာ့ဆင္းလာၾကသည္။ Krisကေတာ့ ေရခ်ိဳးအဝတ္စားလဲလို႔ ႀကိဳယူလာပံုရသည္။ ဟိုညစ္ပတ္ေပတလူး အစုတ္ပလုတ္ ChanYeolကေတာ့ မေန႔ကေက်ာင္းဝတ္စံုနဲ႔သာ :3

"မျပန္ေသးဘူးလား မင္းတို႔ေတြ"

ကြ်န္ေတာ္လည္း မျမင္ခ်င္ေသာမ်က္နွာကို မျမင္ရဖို႔အေရးတို႔အေရးဟု ေၾကြးမေၾကာ္မိေပမယ့္လို႔ အားမနာစြာပဲ နွင္ထုတ္ေသာစကားကိုေျပာလိုက္ေလသည္။ ဒါေတာင္မ်က္နွာေျပာင္ (ေျပာင္္ဆိုလည္းဘာမွမလိမ္းပဲကိုး XD) အရွက္မရွိေလးေတြက သူတို႔ႏွင့္မဆိုင္သည့္အလား အစားေသာက္ကနည္းနည္းေလးမွကိုမျပတ္ (ဇူစကာပုဏၰားမယားငယ္ရဲ႕လင္ပါသားရဲ႕အကိုရဲ႕ မယားငယ္ရဲ႕လင္ပါသားလားမွတ္ရ :3)

"ငါ့အေမကနိုင္ငံျခားသြားတယ္ အာ့ေၾကာင့္မင္းနဲ႔လာေနတာကို"

စားလို႔ေသာက္လို႔ျပီးကာမွ မ်က္နွာကိုမက်ည္းရြက္ေလာက္ျဖစ္ေအာင္ေျပာေနတာမ်ား ဝက္မ်က္နာကိုမွအားမနာတတ္ပံုမ်ား

"ChanYeolကေရာ"

"သူ႔ကိုစိတ္မခ်လို႔ေလ"

အမေလးဟဲ့ စိတ္မခ်ရေအာင္ သည္ရုပ္သည္ခႏၶာကိုယ္ကို္မ်ား က်ားကိုးစီးစားမကုန္ဆိုလား ဘာလား မသိတဲ့သူေတြဆို ဒီဘဲႀကီီးကလန္းခ်က္တို ့Cool Guyတို႕ Ice Princeတို႔ စတိုင္အလန္းက်ိ ရွိန္ေလာက္တယ္တို႔ဘာတို႔ေပါ့ေလ အလကားထင္ေနတာေတ ေပါတာမွသူ႔ထက္ေပါတာမရွိ တစ္ရာဖိုးသံုးခုကမွ သူ ့ထက္သာေသး :3 (NiNiေတ်ာက္ရဲ႕အခ်စ္ေတဘာ :3) ျပီးရင္လည္းလူတကာနဲ႕ တည့္ေအာင္ေပါင္းတတ္ေသး စိတ္မခ်ရင္ စိတ္မခ်တဲ့လူက ေသာက္ရူး (ဆိုလိုတာက Park ChanYeolဆိုတဲ့ငနဲကလည္း အရူးေပါ့ဗ်ာ :3)

"စိတ္မခ်မင္းအိမ္ေခၚထားပါလား"

"ေခၚထားမွာ မင္းကို ငါ့အိမ္မဟုတ္ဘူး Krisအိမ္ေလ "

ကြ်န္ေတာ္နွင့္ဂလန္ဂလားနွစ္ေကာင္Where stories live. Discover now