Mia pov.Ma doare ingrozitor de tare capul, ce naiba mi s-a intamplat? Cred ca e vina alcolului consumat aseara. Deodata imaginile de aseara imi trec prin minte. Deschid ochii si vad ca sunt intr-o incapere prost luminat plina de mucegai. Astia nu stiu de bec si curatenie. Offf daca sunt rapita macar sa am conditi cat de cat.
Dau sa ma ridic dar nu pot la naiba sunt legata. Deodata usa se deschide si intra un corp masiv.- Mai, mai sa trezit printesa lui tati!
- Cine esti si ce vrei de la mine si nu sunt printesa lui tati.
- Asculta printesa, nu e treaba ta sa sti tu cine sunt si nu ai voie sa ridici tonul la mine s-a inteles sau vreai sa comporti consecintele.
De frica dau din cap afirmativ si continua : Asa te vreau sa fi fetita cuminte.
- Dute dracu de afemeiat ce iesti nu sunt potaia ta. Zic numai pentru mine dar se pare ca mucosul are urechi de magar si ma auzit si cu ce m-am ales? Cu o palma.
-Auch ma durut *ma zmiorcai eu* nu ai voie sa dai in fete.
- Iauzi tu la mine papusa nu esti potaia mea, as vrea eu dar esti potaia lui sefu deci gura mica daca nu mai vrei o palm sau mai rau.
- Bine o sa fiu o fata cuminte.Usa se deschise si intra Dyla. Stai ce Dylan ce cauta el aici? Dar esti proasta? Cine a vorbit? Eu sunt constiinta ta Aham bine de stiut. Bun deci unde am ramas a deci esti proasta? Nuti dai seama ca el a fost unul dintre rapitori?
Jur cand il prind o sal omor. Daca il prinzi. Tu sa taci.
Dylan se apropie de noi.-Ce face?
- Bine i-am dat una.
-De ce ai facut asta? Tu nu intelegi ca am nevoie de ea intreaga?
- Pai sa se invete minte.
- Ce tia facut?
- Nimic, doar s-a rastit la mine.
-Doar atat? Spune si ii da o palma ma simt razbunata. Tu esti nebuna? El te-a rapit si tu ii multumesti ca ia dat o palma?.
- Sunt si eu pe aici. Spun si cred ca am facut o mare greseala. Doar crezi?
-Tu ce vrei cateauo?
-Stai ce ai zis eu catea? Halooo inca sunt virgina.
-A da la cum arati credeam ca esti o catea dar mai bine o sa te dezviginez eu cu mare placere. Spune el cu zambet pervers
-Nu mersi imi e mai bine virgina.Heyy ce faceti? La media e Dylan si scuze ca capitolul este asa dea scurt. O sa postez cat de redepe pot.
💖Elly💖
CITEȘTI
Rapita! | & ||
ActionÎN CURS DE EDITARE!!!! Volumul 1 & 2 Volumul | " Lasa-mă dracu în pace Dylan, nu vreau nici-o aventură cu tine! " O să vezi tu Mia, o să-mi gemi tu numele ! " Nici în visele tale de afemeiat nu se v-a întâmpla asta!! " Vom vedea noi c...