Lectura placută!
Scuzati greselile de ortografie, dacã vreti puteti corecta.Mia pov .
Imi deschid pleopele clipind de mai multe ori pana ma obojnuesc cu lumina ce persista in camera. Mai stai maxim 5 minute pana ma dezmeticesc si decid sa ma dau jos din pat si cu o lene memarginita intru in baie. Imi las pijamalele sa alunece pe gresia rece de culoare albastra si intru in cabina de dus. Las stropi sa se prelinga ca roua diminetii pe piele sperand ca si in acelasi timp sa se duca si probelemele mele cu ele. Iau gelul de dus cu miros de ananas si il las sa imi intre sub piele curatandu-mi piela alba ca spuma laptelui. Ies din cabina de dus su imi infasor trupul meu firav intr-un prosop alb si pufos care imi ajungea sub fund. Ies din baie unde ma indrept spre dressing de unde ma imbrac cu lenjeria intima, sutienul de culoarea infernului (negru), o pereche de colanti negru , un plover alb fiind destul de frig afara si o pereche de converse albe. Ies din camera si cobor scarile incet fara sa fac zgomot dar fara reusita ca ma imbiedic si cad pe scari. Dupa cateva secunde de vaitat na ridic si vad ca m-am impiedicat fe un sutiem de un rosu aprins. Ma inbrept spre sutien. Il ridic de jos si sesisez ca este cu 3 marimi mai mic decat sutienele mele, deci nu este al meu.
?!: Ce dracu faci cu sutienul meu??
Eu: Ai grija pe unde iti arunci sutienul!
Dylan: Ce dracu se petrece aicea?
Fata: Aceasta curvulira ca sa spun asa umbla cu sutienul meu. Nu vezi ca ii este mare?
Eu: Bai fato! Nu vezi ca sutienul este mai.mic cu 3 marimi???
Fata: Ce?? Mai mic??
Dylan: Gata incetati!
Eu: Inca o data ai grija pe unde iti arunci sutienul ! *spun nervoasa*Plec nervoasa in bucatarie cu lacrimi in ochii. Imi pun un pahar cu suc de portocale natural si ma pun la masa si incep sa imi savurez din suc si simt ca nu mai pot :((. Vreau sa mor! Sa ma duc dracu de tot ca nu-s buna de nimik. Imi las sucul abandonat pe masa si urc la mine in camera dar trec si prin living si i-am vazut pe aceea bruneta cu sutienul si pe el dandu-si limbi. Ma trantesc in pat si iau telefonul dand metode de cum sa te sinucizi. Acolo erau foarte multe variante cum ar fii:
1. Spandura-te!
2. Impusca-te!Nici una nu mi-a placut. Cred ca renunt la acest plan nebun al meu. Dar vad ceva si imi place.
Taiete in vene adanc si i-a multe pastile deodara este cea mai simpla cale de a te omori.
Ma ridic din pat si incui usa si ma indrept spre baie. Deachid un dulapior si iau o lama. Pun lama la vena si fac o taietura adanca. Vad cu sangele iese scurgandu-se pe mana si porma pe gresia rece ca gheata. Si continui la fel facand 30 de taieturi pe ambele maini. Deci......fara deci am 30 de taieturi pe fiecare maina in total 60 cred ca ajung, sagele curge si curge ma linistesc deschid alt dulapior unde ingit 1 pum de pastile fiecare fiind altceva. Simt ca ametesc si nu mai ma pot tine pe picioare. Ma ajut de pereti sa merg pana la usa baii si o inchid. Stau rezemata de perete si inchid ochi si simt ca fac contact cu pamantul totul devenid intuneric. Am murit :))
Dylan pov.
O vad pe Mia cum trece prin living uitandu- se dezamagita la mine. Era imbracata intr- o pereche de colanti negri care ii facea un cur vaileleu !! Si un plover subtirea alb. Doamne fata asta ma uimeste pe zi ce trece. Dupa chin si vai o dau pe curva de Carina afara din casa. Ma indrept spre camera mea care este fix langa camera Miei. Ma tranteac in pat dar nu stau bine nici o secunda ca se aude o bubuitura din camera ei. Ma ridic intr-un suflet spre camera si dau sa deschid usa dar e incuitata. Ma dau mai inspate cat imi pernitea holul si ma imping in usa care cade lata jos. Ma uit speriat prin dormitor nu este aici. Ma indrept spre baie si ce minu e usa este incuiata. Ma ping de mai multe ori in usa si afurisita tu se deschide. Iarasa ma dau mai inspate si ma imping cu umarul in usa acasta spargandu-se. Ma uit uimit la peisajul din fata mea. Mia sta lata pe jos intr-i balta de sange. Stau 3 secunde sa procesez imaginea din fata mea si o iua pe Mia im brate si fug cu ea la masina. O intind pe bancheta din spate si pornesc in tromba spre spital. Cam pe ma mijlocul drumului ma opreste un politist. Grovaz acum la apucat si pasta sa ma opreasca.
Politistul: Talonul si carnetul la verificare!
Eu: Nu pot.
Politistul: De ce nu?
Eu: Pai vedeti.
Politistul: Pai vad.
Eu: NU POT PENTRU CA IUBITA MEA STA INCONTIENATA PE BANCHETA DIN SPATE SI TREBUIE SA O DUC URGENT LA SPITAL PABA NU PATESTE CEVA! *spun eu nervors la culme. Politistul se uita si o vede pe Mia incontienta si porma da din umeri*
Politistul: Nu imi pasa! Talonul si carnetul la verificare!
Eu: Alooo poftiti si lasati-ma dracu in pace sa o duc pe iubita mea la spital!
Politisul: Amenda 20 de milioane.
Eu: Pentru? *spun nervos la culme 😠😠*
Politistul: Pentru agresare .
Eu: Off poftiti. Pastrati restul !Spun si pornesc spre spital nu inainte sa imi iau talonul su carnetul inapoi.
Ajung la spit u de o iau pe Mia si tip dupa ajutor. Cativa medici si asistente o iau si o dyc in sala de operatie.Dupa cateva ore bune!.
Stau de cateva ore cu sufletul la gura si un doctor care iese din sala de operatie.
Eu: Ce are?
Doctorul: Pai are in total 60 de taieturi adanci si a luat un pun de pastile diferite, i-am facut spalaturi stomacale.
Eu: este bine?
Doctorul: Da este inafara orcarui pericol dar a intrat in coma care ii poate agrava starea de sanatate sau im cel mai rau caz moartea. A mai incercat pana acum sa se sinuciga??
Eu: Din cate stiu eu nu.Spun eu iar doctorul pleaca.
CITEȘTI
Rapita! | & ||
ActionÎN CURS DE EDITARE!!!! Volumul 1 & 2 Volumul | " Lasa-mă dracu în pace Dylan, nu vreau nici-o aventură cu tine! " O să vezi tu Mia, o să-mi gemi tu numele ! " Nici în visele tale de afemeiat nu se v-a întâmpla asta!! " Vom vedea noi c...