Kristan pov.
Beep
Beep
BeppFirar cu alarmele astea e 4:30 si sunt treaza. Eu Kristan Moore treaza la ora asta? Miracol, Evolutie. Ma dau joa din pat imi iau din sifonier o pereche de pantaloni scurti de blug albi cu talie inalta , un maiou alb simplu si lenjeria intima. Ma duc la baie unde intru in cabina de dus. Las stropi de apa rece sa mai ma trezeasca daca puneam apa calda la dracu ca adormeam acolo. Imi iau samponul si ma spal pe cap,iar acum iau buretele plin cu spumant si il aplic pe pielea mea usor bronzata. Ma intreb ce face Mia la ce chinuri este supusa. Deabia astept sa o salvez ea e familia mea. Parinti sunt mereu plecati imi vad doar de 2-3 ori pe an. Iea din dus imi sterg corpul si ma imbrac cu un halt roz si pufos. Imi iau uscatorul meu de rezerva trebuie sa fiu precauta nu? Imi usuc parul imi iau ondulatorul si imi ondulez parul. Ma imbrac cu hainele alese doar nu mi.am luat tot sifonierul.
Imi incalt balerini mei negri cu dantela. Imi iau portofelul , banii si telefonul sunand la taxi.
-Buna bimineata!? Imi raspunde o doamna trecut de varsta a doua.
-Buna dimineatza! As dori si eu un taxiu?
-La ora asta?
-Da am avion intr.o ora. Si am vreao 10 bagaje sau mai multe.
-Cate?
-Cam 10 sau peste.
-Desigur pe ce strada?
-Pe strada Lucifer numarul 69.
-D. De.si.gur!
-Okey multumesc o dimineata buna.
-Mersi doamna la fel.
-Corectie domnisoara.Si mia inchis. Ma intreb de ce s.a balbait. Eh ma duc la bucatarie unde imi iau un baton cu cereale si il infulec
Aud un clanxon imi iau geaca de piele si ma duc afara.
CITEȘTI
Rapita! | & ||
ActionÎN CURS DE EDITARE!!!! Volumul 1 & 2 Volumul | " Lasa-mă dracu în pace Dylan, nu vreau nici-o aventură cu tine! " O să vezi tu Mia, o să-mi gemi tu numele ! " Nici în visele tale de afemeiat nu se v-a întâmpla asta!! " Vom vedea noi c...