Mai spreriat in PLM!

2K 78 21
                                    

Lectura placuta!
I-a ziceti: Insfarsit am ajuns de unde am ramas :))
Scuzati greselile gramaticale.
Melodia de la media mereu m-a facut sa lang mai ales mesajul si treaba cu tipa cu parul roz o sa vedeti cine este ea :)

Dylan pov.

Merg pe covorul rosu spre sicriul de un alb imaculat. Dupa cateva secunda care mi sau parut milenii oameni buni mileni. Ajung la sicriu si vad ca are capul inchis facandu-ma sa stamb din nas. In spatele meu se aude mau multe chicoe t infundate. Ma intorc si o vad pe Kristan, Amanda. Emily si o fata cu parul de un roz foarte frumos (fata de la media) si seamana cu cineva dar nu imi aduc aminte sa o fi mai vazut-o pana acum. Cred ca a fost una din aventurile mele de o noapte care cred ca este o prietena dea Miei ca altfel nu avea ce cauta aici. E super frumoasa nu am cuvite sa o descriu. Parul lung de un roz nemaiântâlnit pe ochii mei, tenul usor bronzat, ochi mari ciocolati, buze mari carnoase, apetisante ce te indeamna sa le saruti, gene lungi și matasoase și genele frumos arcuite. Terminam cu fata trecem la corp :)) e inalta cu forme ce te inebunesc, talia ca de viespe, fundul nombat si sexy terminat cu 2 picioare inalte si........perfecte.

Dupa ce constat ca ma holbam ca un animal ceea ce sunt cu adevarat. Ma intorc cu fata la sicriu cu mâinile tremurânde ridic capacul sicriului. Las capacul sicriului, jos la picioarele mele. Îmi îndrept privirea spre sicriu și văd că...........E GOL. GOL GOLUȚ. FĂRĂ URMA DE MIA.

Am ochii parcă scoși din orbite, cu falca în pamant mă întorc spre fetiscanele din spatele meu care chicoteli la fel și toți invitați la înmormântarea iubitei mele. ce mama naibii se întâmplă aici și undei iubita mea??
Mă întorc spre Kristan care râdea cel mai tare cu rasul ei de hiena hiperactivă. Mă uit la ea cu o sprânceană ridicată, ea arătând - mi cu degetul spre titan sexy cu parul roz.

 Mă uit la ea cu o sprânceană ridicată, ea arătând - mi cu degetul spre titan sexy cu parul roz

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Țipă își pune mana în par și văd ca .......Își da parul jos.
După ce își da peruca roz jos din cap și rămân masca la imaginea din fata mea.
În fata mea stătea în carne și oase......MIA!!!!

Merg la ea și o strâng în brațe și învârt soptindu-i numai cuvinte dulci și suave cu cât demult o iubesc, cât de dor mi-a fost de ea , cât de mult am suferit și multe chesti de genul.
O pun cu picioarele pe pământ si o sărut apăsat, lung, pasional, limba mea cerandu-I permisiunea de a intra în locașul ei umed și dulce. Limbile noastre dansând un dans știut numai de ele.
Mă desprind din sărut și o trag de mana pana la mașină mea. O pun ușor pe scaunul din dreapta mea punandu-I centura eu ocolind mașina intrând și eu în ea aducand-o la viață. Apăs piciorul pe accelaratie si pornesc în tromba rotile scârțâind și lăsând un nor de praf în urma noastră. Ajunși la un semafor ce indica culoarea roșie îi apuc mana Miei și i-o sărut.

Îi las mana și văd ca semaforul tine cu noi făcându-se culoarea verde eu călcând accelaratie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îi las mana și văd ca semaforul tine cu noi făcându-se culoarea verde eu călcând accelaratie.

Eu: Sa nu mai faci așa ceva te rog.
Mia: Bine, îmi pare rău.

Ajung în fata casei ies din mașină facandu-I ocolul deschizândui ușa iubitei mele intrând în casa. Ne așezăm pe canapeaua neagra din mijlocul livingului, uitandu-ne unul la altul ca doi îndrăgostiți ceea ce suntem.

Gata știu ce sa fac. Sper ca si eI sa îi placa ceea ce am eu de gând sa fac :)))

Eu: Scumpo, Dute sus și făți bagajele, plecam în excursie.
Mia: Yeeeeyyy. Te iubesc mult de tot.

Mia pleacă sus în dormitorul nostru. Țopăind ca un copil mic de 5 ani ce tocmai ai primit un ponei mare și roz.

Scot telefonul din buzunarul blugilor și o sun Ivy.

Eu: Hey Iv, mă ajuți cu ceva?
Iv: Sigur vere. Cu ce te pot ajuta?
Eu: Doua bilete dus întors de doua persoane în........














Mia pov.



Mă duc în camera noastră unde scot un geamantan imens unde îmi pun pantaloni scurți, tricouri, costume de baie,maiouri, polovore, pantaloni lungi, treninguri, bocanci, pantofi cu toc și fără toc , machiaje, produsele de igiena personala și multe alte ca sa fiu sigura pe unde ma duce nebunul ăla. După ce termin mă schimb în pijamale deoarece îmi e prea lene sa mai fac un dus. Mă pun în pat și adorm instantaneu.












...Hey lume an postat și mult doritul capitol.
În următorul capitol o sa va spun ca ca fi lung si o sa revanșez.
E ora 1:45 dimineață.
Pa pupici .

800 de cuvinte

Rapita! | & ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum