Soarele patrunde prin perdelele din camera mea.
-Mai lasa-ma 5 minute.dupa aceea ma trezesc realizand ca se face dimineata si azi nu era oricare zi,era ziua in care aveam sa implinesc 18 ani dar,nu eram fericita caci mama era plecata in Italia ,iar tata era ocupat mai mereu si nu observa ce se intampla in jurul lui. Si prin asta ma refer ca nu vede ca fratele meu Eric mereu se dadea la mine si mereu isi batea joc de mine.
M-am dus la baie ca sa-mi fac un dus si sa ma spal pe dinti si pe fata.Dupa ce ies din baie,normal ca imbracata caci nu stii niciodata cand nesuferitul de frati-tu poate aparea in camera.Vorbeam de lup si lupul la usa.
-Eric,ce naiba cauti in camera mea?!A da cum de nu mi-am dat seama,tu esti mereu nesimtit.
-Calmeaza-te.Am venit sa te intreb cati ani implinesti..
-O mai lasa-ma, de ce te-ar interesa?
-Glumesc,normal ca stiu si voiam sa-ti spun ca diseara cand ma intorc sa fii imbracata sexy.Pa,IUBITO!In acea clipa ma gandeam ca nu ar fi rau sa plec mai devreme de acasa.
**************
Acum era seara si nu stiam inca daca trebuia sa plec de-acasa.
-Hey iubito,m-am intors,acum hai sa incepem distractia.speriata fug in baie dar mana lui deja o apucase pe a mea deci nu mai aveam sanse de scapare.
Rapid a luat o esarfa si mi-a legat mainile si dupa care incep sa urlu cu lacrimi pe obraji.Eram puternica si puteam sa ma zbat dar el era si mai puternic.Dupa ce ma dezgoleste de tot incepe sa faca ceva ce durea ingrozitor.
-Iti place,iubito?
Deodata imi amintesc ca mama ma inscris o data la taikoando si apoi iam tras cateva suturi lui Eric lasandu-l lat la pamant apoi deschid usa camerei si fug la tata in birou.
-CINE dracu ti-o facut asta?!
Imi dezleaga esarfa dupa care ii soptesc
-Eric.....
Dupa care cad pe jos. Tata pune o patura pe mine si ma pune pe canapea.
Tata se duce in camera mea si...
CITEȘTI
O noua viata
RandomLa inceput nu aveam descriere.. Nici nu o sa scriu prea mult caci telu e 9% si mi.e lene. Ma rog.. Cum am spus si in capitolul 14 scriu de aproape un an la povestirea asta de aceea primele 13 capitole sunt cam ciudate. Stati calmi, am si greseli :)...