-Luke,si eu te iubesc mult si de aceea vreau sa ramanem impreuna..
-Oke,dar trebuie sa imi promiti ca nu te vei mai pupa cu altii.
-Promit.
Apoi ne-am sarutat si l-am invitat in casa... eu m-am dus la baie ca sa-mi sterg machiajul cel sters apoi imi aplic putin rimel rezistent la apa si un ruj bej apoi ma schimb in niste pantaloni scurti si imi las acelasi tricou... ma spal putin si pe cap pentru a indeparta vopseaua albastră. Dupa ce ies din baie intra Diana in camera si incepe a urla..
-Iiiiiiy!!!
-...?
-D,diseara dau....
®PETRECERE IN PIJAMALE!!!
Strigam amandoua in cor si Luke era ceva gen:
-O nu... cu o voce plictisita..de parca stia ca se v-a intampla ceva in seara aia..
-Nu te ingrijora,e doar o seara...
Apoi imi sterg machiajul pe care abea il aplicasem si ma imbrac in niste colanti albi si intr-o bustiera alba..
-Sex(y)..
-Serios, potoleste-te..apoi ma ia de talie si incepe a-si urca mana pana la bustiera unde vrea sa intre cu mana in ia cand deodata o usa se deschide puternic si niste strigăte tasnesc inauntru: BATAIE CU PERNE!!!!
Apoi ies afara din camera impreuna cu Luke care era very flirty in acel moment si avea chef de tavaleala, dar din pacate pentru el nu avea cu cine...
*****
In cele din urma plecasa acasa la el deoarece in casa Dianei nu aveai cum sa te odihnesti deoarece era o "liniste" de se speriau si greierii...
*********
Era dimineata si cand m-am trezit toata lunea era in lenjerie intima si erau unele fete care dormeau pe masa sau pe jos..in orice caz aseara a fost o petrecere nebuna.
M-am dus si am facut o baie apoi m-am imbracat in niste pantaloni scurti si un tricou rosu apoi mi-am pus niste tenisi de aceeasi culoare si mi-am pus putin machiaj. Ies din camera in liniste si cand sa ies din casa il vad pe Luke care era pregatit sa bata la usa.
-Ce faci aici asa devreme?
-Pai voiam sa stiu ce mai faci...
-...bine..
-Hey..ai vrea..sa..mergem undeva?
-Bine,dar unde?
-La o cafenea.
-Voi fii acolo..la 14:00.
CITEȘTI
O noua viata
RandomLa inceput nu aveam descriere.. Nici nu o sa scriu prea mult caci telu e 9% si mi.e lene. Ma rog.. Cum am spus si in capitolul 14 scriu de aproape un an la povestirea asta de aceea primele 13 capitole sunt cam ciudate. Stati calmi, am si greseli :)...