Dupa ce am mancat am plecat in camera mea. Ma gandeam ce nume sa.mi pun
***Ideile continuau sa vina, dar nici una nu era buna
***
Dupa vreo ora m.am decis in sfarsit ce nume sa.mi pun. Numele Kida. Am vrut prima data sa.mi pun numele de Tsuki(un nume frumos, care inseamna luna in japoneza),dar din pacate era luat de cineva deci mai bine sa fie Kida.
***
Dupa ceva timp am vrut sa.mi schimb tinuta, dar am realizat ca hainele nu mai sunt asa cum erau odata. Hm.. Oare ce.as putea sa fac..? Oh da.. Am uitat! Pot sa merg la Terranova. 😀
Asa a si fost. Am mers la Terranova si mi.am luat ceva haine. Ma bucur ca era reducere. Am putut sa.mi iau mai multe chestii. Trecand peste partea asta am mers acasa si nu am facut altceva decat sa mananc si sa ma culc ca o mâță. Ziua asta nu a fost cine stie ce zi.😶
****
A doua zi ..m.am trezit si am realizat ca asta nu e camera mea. Vad o mana ce ma tine de talie venind din partea stanga. Of.. Din greseala am venit in camera lui in loc sa merg in a mea. I'm stupid.. Ma ridic din pat si ies din camera astfel incat sa nu.si dea seama ca am fost acolo..
Am intrat in baie unde m.am spalat pe dinti si pe fata. Am mers in camera mea unde m.am imbracat cu o pereche de blugi stramti, negri si o bluza foarte draguta, de culoare albastru inchis cu o inima inflorata in mijloc si umpic lungită in spate(aceea fiind tot inflorata).
Mi.am impletit parul intr.o parte(ca sa nu mai arat ca un cartof). Nu m.am machiat deoarece nu avea rost( adica nu plecam nicaieri deci..)
Am iesit din camera cu directia spre bucatarie. In drum m.am oprit catre camera lui Alin. Am auzit ca canta.. What? Are voce? Hm.. Se pare ca nu.l cunosc asa bine. M.am uitat mai bine in camera lui si l.am vazut. Dintr.o data s.a oprit si s.a intor catre usa. Eu ma dau la o parte ca sa nu ma vada.. Am plecat la bucatarie sa mananc ceva.
După ceva timp isi face si el aparitia.
-Neata.
-Neata. Raspund eu ca si cum nu s.ar fi intamplat nimic.
-Auzi.. Azi plec puţin. Am niste treaba.
-Ok.
In timp ce mancam mi.a venit o idee. M.am gandit sa intru in camera lui si sa caut informatii despre el. Si asta nu numai in camera lui. Ci si in casa.
**
Am terminat de mancat si am mers in sufragerie sa stau pe facebook. El in urma mea isi pune geacasi imi da un sarut dupa care pleaca.
Gata. Era momentul sa aflu cu adevarat cine era aceasta persoana.
Am plecat in camera lui si am cautat. Am gasit un sertar.. Dar era inchis.. M.am uitat dupa o cheie. Voiam neaparat sa vad ce e acolo. Intr.un final, in dulapul lui am gasit o cutie cu niste acte si hartii si o cheie. M.am uitat printre hartii si am vazut pe o bucatica de ziar scris un fel de cod. M.am gandit ca ar trebui sa.l pastrez sa vad ce.i cu el. Pe langa ele am mai gasit niste articole din ziare care erau arse. Printre ele vad si poze cu el..cred.. Si am gasit si o scrisoare in care scria
Imi pare rau mama ca n.am putut sa fiu un copil perfect. Imi pare rau tata ca am crescut in orfelinat. Imi pare rau ca v.am pierdut.. Azi fac 15 ani si e momentul sa ma ridic si sa stralucesc. Voi pleca din orfelinatul asta sa va caut. Nu ma voi opri pana ce nu va voi gasi..
Si de aici scrisoarea era rupta.
Oare ce s.a intamplat?
Am luat cheia de la sertar si l.am deschis. In ea erau multe acte. Dintre toate unul mi.a atras atentia. Era un certificat de nastere cu margini arse. Pe el nu erau scrise decat date normale. Nimic anormal. Dar dupa am vazut un buletin pe care scria un nume, dar diferit de cel al lui Alin. Era: Maximilian Andrew Racoviță. **(unii vor zice ca e numele Andrei, dar nu e asa. E Andrew, un nume american) *************
Si cu asta se termina capitolul. Mda.. Unii chiar vor spune ca e Andrei, dar nu e deci va rog cititi corect. P.S. se citeste Andreu cu accent pe u.
Ma rog.. Sau mai degraba Andriu. Ma rog.. N.are importanta. E destul de ciudat capitolul. Am vrut sa.l fac ceva mai interesant. Ma rog. Daca v.a placut nu uitati sa apasati butonul ☆, abonati.va pentru mai mult si daca vreti sa.mi spuneti vreo observatie sau vreo idee lasati.le in sectiunea de commenturi .
CITEȘTI
O noua viata
RandomLa inceput nu aveam descriere.. Nici nu o sa scriu prea mult caci telu e 9% si mi.e lene. Ma rog.. Cum am spus si in capitolul 14 scriu de aproape un an la povestirea asta de aceea primele 13 capitole sunt cam ciudate. Stati calmi, am si greseli :)...