Capitolul 9

12 1 0
                                    

  Era o noua zi si era dimineata.Deodata ma trezesc si simt un fior rece pe sira spinarii.
In acel moment eram complet goala si asa era si Luke.... Off..iar am facut-o..dar de data asta nu ma mai deranja...Dupa ce incerc sa ma ridic si in celedinurma reusesc, ma duc la baie unde imi fac un dus si ma spal pe dinti si apoi pe faţă si ma imbrac intr-un tricou larg si niste colanti negri si imi pun si niste tenisi cu platforma apoi imi dau cu un tus negru pe ochi si un ruj rosu si imi dau si pe pleoape cu niste machiaj apoi imi aplic si niste rimel.Avand niste vopsele temporare, iau un albastru-turcoaz si mi-l aplic la varfuri apoi dau cu feonul ca sa-l usuc..
Dupa ceva timp ies din baie si imi iau o geanta unde imi pun banii,telefonul,macheajele si alte chestii si ies pe usa camerei fara a ma mai uita la Luke care nici nu stiam daca mai era acolo.
Am fugit repede spre usa cand dintr-o data niste maini ma prind de talie si un glas se aude.
     -Aww,frumoaso,unde pleci asa gatita?
     -Ma duc...ăă..in parc sa ma...intalnesc cu.. un amic mai vechi..
     -Cu cine?!
     -Nu fii gelos,sti ca pe tine te iubesc..eu nu te insel asa cum ai facuto tu.
     -Bine..fie..dute...
Zice el cu un glas putin ingrijorat. Apoi ii dau un sarut si plec pe usa si pe drum ma gandeam ca poate Luke era gelos.Ajuns in parc vad un baiat

ppe care il cunosteam si acel baiat era     -Jeck,ce faci?! Nu ne-am mai vazut de mult timp

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


ppe care il cunosteam si acel baiat era
    -Jeck,ce faci?! Nu ne-am mai vazut de mult timp... apoi imbratisandu-l imi dau seama ca si pieptul i s-a schimbat te-ai schimbat mult..continui eu
     -Jeck?
      -Oh,scuze ce?
      -Tot neatent ai ramas?
      -Scuze ,dar ma uitam la...asta si arată cu degetul spre mine
       -Ăm...ce-i cu mine?
       -N..nimic ,doar ca...esti..fr...schimbată..
       -Si tu..
       -Si...tu ce faci aici,in Constanta?
       -Pai m-am mutat aici impreuna cu Diana
Si ne asezam pe o banca si incepem sa ne povestim
********
     -Jeck?Halo?Unde te uiti?
     -Nu,ă ma uitam la un baiat ascuns intr-un tufis.
     -Ce?! Nu se poate... apoi ne ridicam de pe banca 
     -Ce s-a intamplat?
      -Baiatul din tufis este iubitul meu,Luke care ne spioneaza fiindca e gelos..
      -I-ai spus ca sunt doar un prieten? Spune el zambind si pufnind in ras
      -Mda,dar parca ma asculta...niciodata nu ma asculta..Ce e de râs?
     -Pai are pe cap...o..veveriţă..
     -Ai dreptate.. oare ar trebui sa-i zicem?
     -Nu stiu...ar trebui...dar nu vreau sa se termine..
     in acel moment ma hlizeam subtil pentru ca totusi eram in public si deja ma faceam de râs  .... L-am luat pe Jack de mana si am fugit cu el intr-o padure ca sa nu ne mai vada nimeni
     -De ce am plecat?
     -Pentru ca doar aici avem intimitate apoi ma asez pe pamant si rusinata imi pun mainile pe faţă acoperindo ..
    -Stiu ca poate te-a umilit,dar nu ar trebui sa-ti fie rusine..
    -Da,dar desi il iubesc m-a ranit de multe ori..cum ar fii...atunci cand mi-a spus niste lucruri nu chiar placute sau atunci cand m-a inselat....
   Apoi buzele mele sunt inchise de un sarut care imi facea corpul sa transpire.Desi il iubeam pe Luke, mi-am dat seama ca avea sentimente si pentru Jeck...
   Dintr-o dată alta mana ma prinde de brat si incepe a vorbi cineva..
     -Ia-ti labele de pe IUBITA MEA! Apoi ma trage langa el ridicandu-ma de pe jos..
     -Calmeaza-te omule,nu-ti fur iubita... apoi Luke imi da drumul pe jos eu cazand..apoi incepe sa il ia la bataie pe Jeck
    -Stai,Luke..opreste-te!
Si vazand ca niciunul din iei nu inceteaza, ma ridic si cu mana la ochi fug... ca sa ies.. Intr-un final ies.. fug acasa si ma duc in camera mea pe care o incui si incep sa plang cu fata in perna...Diana, avand cheia descuie uşa şi intra aducandu-mi inghetata..
   -Dilz,ce ti-a mai facut si procopsitul asta?
   -Nu Dia...este despre tot...sunt suparata ca l-am iertat de fiecare data..
    -In mine poti avea încedere..
    -Pai...am venit aici ca sa scap de drama,dar aici ca si acasa se intampla cate ceva... Problema lui este ca ma raneste...din cauza ca ma iubeste prea mult...
Si azi s-a luat la bataie cu Jeck..E complicat....Si..nu mai suport..
      Deodata suna cineva la usa...
Era Jeck care avea un ochi vanat..
    -Delia..Voiam sa-ti spun ca eu...simt ceva pentru tine...deci  as vrea sa fii..iubita mea..dar daca ai nevoie de timp sa te gandesti...eu inteleg..
    Apoi inchid usa si nu dupa mult timp iar aud batai in usa..
   Deschid usa si il vad pe Luke
      -Delia..eu vreau sa-mi cer scuze...dar cand te-am vazut sarutandu-te cu baiatul ala...pur si simplu am innebunit....Daca vrei sa mai fim impreuna iti promit ca nu voi mai face nici o prostie pe viitor..si daca nu mai vrei sa mai fim impreuna inteleg si o sa incerc sa ma impac cu ideea si sa trec peste...
    -Luke...eu nu vreau sa ne despartim....
    -Te iubesc super mult... si..nu mi-ar pasa, dar cand sunt cu tine, inima imi bate de 100 de ori pe minut..


   
  
  

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum